SL R29: Midtjylland - AGF
Re: SL R29: Midtjylland - AGF
Agf klasser over fcm i dag
Skaber vi reelt en chance i kampen? Vi scorer tre mål på to foræringer og en tilfældighed. Ellers er vi ikke i nærheeen af noget. Puha, sædet må blive varmt under Priske snart, og smider vi det her guld, er han ude. Straks.
Hvis ikke dette kræver selvransagelse så ved jeg ikke hvad. Vi spiller ikke fodbold - vi sparker og det bliver noget værre roderi.
Spræng banken og køb David Nielsen
Kæft det er ulækkert at se på altså de får så mange penge og så leverer man så tam omgang for tredje gang i træk på hjemmebane føj
GF skaber 5 mål i anden halvleg og vi er svine-fucking-heldige, at nederlaget ikke bliver større. Vi har intet koncept, vi skaber INTET, vi virker udslukte!
Priske er nød til at foretage en ændring, og evt. gå over til 4-4-2 og ofre de 2 wings som ikke fungere
Hvad mener du - vi har pisset 8 point væk efter corona pausen. Det er da bekymrende i allerhøjeste grad. Hvis du ikke kan se at vores spil overhovedet hænger sammen - ja så siger jeg bare god fornøjelse med din opbakning.
Tror han mener det ironisk, folk vågner først og ser lyset når det for alvor brænder på og alt er kaos - hvilket det er for ingen kan gemme sig i fcm; med de store armbevægelser, lige nu føj mand
Jeg må indrømme at jeg er ved at miste troen på vores træner team. Hvorfor tage ronnie ud ?? Og sætte kaba ind som ikke har selvtillid overhoved. De formår ikke at sæt spillerne op til kampe og taktikken virker slet ikke . Synes at vores spillere er bedre end de får vist og det gælder hele linjen ( udeover forsvaret ) . Vi får to gratis mål i dag så .. men nu synes jeg at klubben skal kigge grundigt i spejlet og forhåbentlig se at det er noget virkelig galt her .
Fyr priske, tillykke fck med mesterskabet, sælg lortet..
Stop det pis.. ej nej nej.. fair vi spillede mod et hold der er klasse bedre end os. Vi mangler taktik der passer til enhver spiller, ikke det pis der, Ronnie ejer den plads nu.. manden har 14-15 mål hvor imod Sory har 5 mål ud af 999 afslutninger. Kom nu igang drenge og støt holdet i stedet for “fyr ha, fyr den ene og den anden”
Stop det pis.. ej nej nej.. fair vi spillede mod et hold der er klasse bedre end os. Vi mangler taktik der passer til enhver spiller, ikke det pis der, Ronnie ejer den plads nu.. manden har 14-15 mål hvor imod Sory har 5 mål ud af 999 afslutninger. Kom nu igang drenge og støt holdet i stedet for “fyr ha, fyr den ene og den anden”
Vi får jo en fodboldleksikon i dag og bliver udstillet, det er helt latterligt at skulle være vidne til og er ikke lige kommet over natten nej det har sgu været galt helt tilbage til før Kenneth Andersen
Black fcm
Det er jo ikke kun 1 kamp det har været lort.
Vi har spillet sammenlagt 2 gode halvlege pre Corona
Det er jo ikke kun 1 kamp det har været lort.
Vi har spillet sammenlagt 2 gode halvlege pre Corona
Hvis det her nederlag sætter sig mentalt er fck mestre om et par uger
Jeg gider ikke se Kaba mere i denne sæson. Og Mavil skal lære at arbejde defensivt. Det er i Hans side konstant, fordi han ikke hjælper Joel godt nok.