Transfer vinter 19/20
Re: Transfer vinter 19/20
Men er det overhovedet realistisk med henblik på arbejdstilladelse?
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Så vidt jeg ved så skal en IKKE eu-spiller, spille en vis andel af landskampe får at få arbejdstilladelse i England, mig bekendt er Evander ikke i nærheden af landsholdet, så yderst sandsynligt.Lupus1999 skrev: ↑5. jan 2020, 09:55Evander fra FC Midtjylland til Bournemouth, Southampton eller Brighton
Note: Premier League-trioen Bournemouth, Southampton og Brighton er allerede interesserede i FC Midtjyllands Evander. Midtjyderne forlanger angiveligt £9 millioner, eller omkring 78 millioner kroner, for den brasilianske midtbanespiller.
Sandsynlighed: Middel
Kilde: The Sun
Personlig holdning
Det er ingen problem at købe ham og så leje ham ud til en samarbejdsklub i Europa.
Men er det det rigtige for Evander?
Men er det det rigtige for Evander?
Ikke nødvendigvis. En høj nok løn og transfersum kan også give arbejdstilladelse, via det pointsystem de kører med, hvis spilleren ikke har nok landskampe.admin 3 skrev: ↑5. jan 2020, 10:39Så vidt jeg ved så skal en IKKE eu-spiller, spille en vis andel af landskampe får at få arbejdstilladelse i England, mig bekendt er Evander ikke i nærheden af landsholdet, så yderst sandsynligt.Lupus1999 skrev: ↑5. jan 2020, 09:55Evander fra FC Midtjylland til Bournemouth, Southampton eller Brighton
Note: Premier League-trioen Bournemouth, Southampton og Brighton er allerede interesserede i FC Midtjyllands Evander. Midtjyderne forlanger angiveligt £9 millioner, eller omkring 78 millioner kroner, for den brasilianske midtbanespiller.
Personlig holdning
Høvdingen af Herning
-
mousebreaker
Det ville være fjollet - selv af en tabloidavis - at komme med rygter om et umuligt skifteadmin 3 skrev: ↑5. jan 2020, 10:39Så vidt jeg ved så skal en IKKE eu-spiller, spille en vis andel af landskampe får at få arbejdstilladelse i England, mig bekendt er Evander ikke i nærheden af landsholdet, så yderst sandsynligt.Lupus1999 skrev: ↑5. jan 2020, 09:55Evander fra FC Midtjylland til Bournemouth, Southampton eller Brighton
Personlig holdning
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Der er nogle mærkelig regler.mousebreaker skrev: ↑5. jan 2020, 11:04Det ville være fjollet - selv af en tabloidavis - at komme med rygter om et umuligt skifteadmin 3 skrev: ↑5. jan 2020, 10:39Så vidt jeg ved så skal en IKKE eu-spiller, spille en vis andel af landskampe får at få arbejdstilladelse i England, mig bekendt er Evander ikke i nærheden af landsholdet, så yderst sandsynligt.Lupus1999 skrev: ↑5. jan 2020, 09:55Evander fra FC Midtjylland til Bournemouth, Southampton eller Brighton
Personlig holdning
Douglas Luiz kunne ikke få arbejds tilladelse for City, men kunne for Aston Villa i sommers.
-
Densestar7430
Var små skeptisk da jeg først læste at det var Dreyer, men bliver egentlig mere og mere positivt stemt.
Selvfølgelig er hans stats fra Holland og Skotland ikke fremragende, men 6 måneder i et nyt land er ikke lang tid for en ung spiller at skulle falde til.
Han var stjernen på Esbjergs hold og stod nærmest ene mand for oprykningen i play off kampene mod Silkeborg.
Jeg er noget ærgelig over, at han er bedst på venstre kanten ligesom Awer, men mon ikke de får lov at bytte lidt rundt.
Jeg tænkte først om de mange mål i 1. Division at, ja ja det er 1. Division, men så, så jeg den her samling af hans mål:
https://youtu.be/Hocc_O_iRxQ
Manden har jo en fremragende venstre skøjte og der er altså rigtig mange af de mål der, som også ville gå ind i Superligaen! (Så er jeg med på at han ikke får ligeså lang tid til at afslutte osv, men alligevel).
1 mål og 1 assist i han første 4 suppe kampe i så ung en alder er jo også flot.
Til 1m EUR, så synes jeg at der er mulighed for at score en rigtig flot gevinst på sigt også.
Ikke hvad jeg havde håbet på ift. vores offensive forstærkning, men kan sagtens se ideen
Selvfølgelig er hans stats fra Holland og Skotland ikke fremragende, men 6 måneder i et nyt land er ikke lang tid for en ung spiller at skulle falde til.
Han var stjernen på Esbjergs hold og stod nærmest ene mand for oprykningen i play off kampene mod Silkeborg.
Jeg er noget ærgelig over, at han er bedst på venstre kanten ligesom Awer, men mon ikke de får lov at bytte lidt rundt.
Jeg tænkte først om de mange mål i 1. Division at, ja ja det er 1. Division, men så, så jeg den her samling af hans mål:
https://youtu.be/Hocc_O_iRxQ
Manden har jo en fremragende venstre skøjte og der er altså rigtig mange af de mål der, som også ville gå ind i Superligaen! (Så er jeg med på at han ikke får ligeså lang tid til at afslutte osv, men alligevel).
1 mål og 1 assist i han første 4 suppe kampe i så ung en alder er jo også flot.
Til 1m EUR, så synes jeg at der er mulighed for at score en rigtig flot gevinst på sigt også.
Ikke hvad jeg havde håbet på ift. vores offensive forstærkning, men kan sagtens se ideen
-
mousebreaker
Man kunne da håbe at det er rigtigt at tre engelske klubber byder på Evander. Så kan prisen kun gå een vej. Omvendt så kan vi ikke blive ved med at sælge vores bedste spillere, for derefter at se os kikse skammeligt i Europa. Hvis han skal sælges skal det derfor ske hurtigt så en ny spiller kan hentes ind. Vigtigst af alt er det at kvalle europæisk forretningsmæssigt, men problemet er jo at man ikke kender fremtiden, så kan man få en ordentlig luffe for Evander nu, så er man jo desværre tvunget til at tage imod
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg har lige søgt på "Evander" og "Fc Midtjylland" på Thesun.co.uk.
Der kommer INTET frem, så vil gerne vide hvor Tipsbladet har det fra
Der kommer INTET frem, så vil gerne vide hvor Tipsbladet har det fra
-
Mikael Lyk Madsen
-
Densestar7430
-
Jesper BW1100
Selvfølgelig er der sjældent røg uden ild.
Men med tanke på The Suns normale evner som transferkilde, vil jeg i det her tilfælde tro der er tale om et lille havebål fremfor en gigantisk skovbrand.....
Men med tanke på The Suns normale evner som transferkilde, vil jeg i det her tilfælde tro der er tale om et lille havebål fremfor en gigantisk skovbrand.....
Ikke overraskende så spiller Mayron George ikke i Vålerenga i det nye år. https://www.nettavisen.no/sport/fire-va ... 02035.html
Jeg kunne have svoret, han havde fået lidt spilletid for Genoa inden lejeaftalen, men jeg ser, at du har ret. Så er det da oplagt for ham at komme videre nu i januar. Han kommer ikke til EM med de sølle minutter, han får i Moskva.Noe skrev: ↑3. jan 2020, 21:54Hiljemark har kun spillet officielle kampe for Moskva, ikke Genoa, så han er teknisk set en mulighed allerede nu. Hvis han vil spille EM for Sverige, kan vi måske være en mulighed for at få den nødvendige spilletid. Omvendt er han nok temmelig rusten efter kun 208 minutters fodbold på et helt år.
Det lyder dog ikke til at være ham, der er aktuel her.
Han er udlejet fra Genoa til Dinamo - mon ikke lønnen er den samme, som han han var vant til at få i Italien? Men uanset hvad skal han nok være indstillet på en lønnedgang. Så må han jo gøre op med sig selv, om ikke den sportslige gevinst ved at spille sig tilbage i landsholdsvarmen hos os er lidt sjovere end at sidde på bænken til en højere hyre og tage EM på sofaen.EsbenVest skrev: ↑3. jan 2020, 21:55Jeg håber virkelig meget på, at vi kan lokke en Hiljemark til FCM, men hvis han skal fra Rusland til Danmark, skal vi godt nok op med den helt store lønpung. Og jeg tvivler på, at Superliga bliver den bedste liga, han får et tilbud fra.Acebone skrev: ↑3. jan 2020, 20:30Det er næppe ham her, for han har repræsenteret to klubber denne sæson og er derfor irrelevant ift. guldkampen, men bare lige som en venlig reminder: Hiljemarks lejemål i Dinamo Moskva ligner ikke en succes, og han er kontraktfri til sommer, så der må forhandles frit med ham nu.
Kunne være en frisk fri transfer til sommer.
Onyeka-Hiljemark på midten og Evander rykket lidt fremad igen, så kan Marcondes fortsætte i Brentford (hvilket, fornemmer jeg, alligevel er hans førsteprioritet). Det er min drømmekabale - bare sæt i gang.
Dreyer ind til at konkurrere med Anderson til 1 mio. euro ligner en no-brainer. Godt købmandskab, hvis det er sandt.