Slut med SAS Arena

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Slut med SAS Arena

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Duplo skrev:
-------------------------------------------------------
> og et par måneder efter
> går FCM satme ud og investere penge i manden!

16 måneder er vel lidt mere end et par vil jeg lige indskyde

> Hva har I gang i på heden?

Vi læser de samme indlæg igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen, fordi folk som dig kommer ind og skriver indlæg med det samme indhold igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen, i stedet for at kigge lidt rundt i forummet og se om ikke det allerede er skrevet og debateret før, men næ nej, lad os da skrive det samme som 200 andre har skrevet før.

Du tror vel ikke du er den første der har set den her "sjove" udvikling i udmeldelserne fra FCM vedrørende DN??

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Et haste-indkøb ?
Kald det hvad du vil...

I første omgang havde Ørgaard stillet sig tilfreds med holdet til foråret, men når man får chancen for at tilknytte David Nielsen til 800.000, eller hvad han nu har kostet, så slår man selvfølgelig til, når ens farligste angriber ofte har problemer med ryggen...

Hvad vil I med Michael Mürcy ?

@Frank: Er det ikke bare en undskyldning for ikke at komme mere, nu når Zidan er væk ?

Peter Ross

TBM FCM

Re: Svanser

Indlæg af TBM FCM »

ja nemlig ja..

jeg har endnu ikke spillet i en klub hvor der ikke har været lidt tumult både til træning og i kamp og det er i serie fodbold.

så frank pak du blot den sædevarmer sammen fra faxe kondi tribunen og lov at blive hjemme, fans som dig ( den beskyttende far ) vil alligevel ikke komme hvis vi får lidt modvind rent spille mæssig..

men mon ikke junior render rundt til træning med en fcm trøje nummer 14 Zidan og drømmer om at engang at blive prof ligesom mange andre.

så drop din dobbelmoral og smut tilbage til viborg.

David du skal være mere end velkommen du kan hjælpe min klub så vil jeg også hjælpe dig.

vi har alle lig i lasten

thomas

Fuck min bil er grøn og jeg har ingen maling PIS

Lissau

Indlæg af Lissau »

TBM... det indlæg er simpelthen for lavt...

Er det ikk meningen at man skal kunne sige sin mening uden at blive kaldt dårlig fan og medgang fan?

Hermed en opfordring til alle om at droppe det nedgørelse af folk, som siger deres mening, som ikke lige er den samme som flertallet. Diskuter istedet for på et voksent niveau!

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

det er muligt at både frank og dig har det sådan men, derfor mener jeg ikke at noget af det som jeg skriver er for lavt.

hverken dig eller mig ved hvad der sker i franks hoved og han bestemmer også helt selv hvordan han vil opdrage sin søn..

men hvis folk vælger at lade være med at komme på sas arena pga et køb at en person som de ikke kender men alligevel har dømt som en nar..

hvem er det så der er en nar

Peter ross skrev:
er det ikke bare en undskyldning for at blive væk nu Zidan ikke er her mere.

peter er vores orakel og har altid ret!!!

vi opfatter alle forskelligt men en ting som ingen burde er at dømme folk som man kun har en holdning til pga medier....

thomas

Peter Ross

Re: Svanser (OT)

Indlæg af Peter Ross »

Hvad ??
Har jeg altid ret ? :-O

Skriver du det bare, for at få gratis pølser ?

Peter Ross

TBM FCM

Re: Svanser (OT)

Indlæg af TBM FCM »

ja sq

jeg ser meget frem til at se den lille iført forklæde og sennep igen :)

thomas

Dirk

Indlæg af Dirk »

Farvel Frank.

Du må passe godt på dig selv ude i den stille verden du lever i, for vi andre lever da vist ikke der. At du fornægter din søn adgang til SAS-Arena for at se bold, pga en voldepisode i en anden klub, er da synd for drengen.
Det viser da bare at du lader samfundet og ikke dig selv opdrage din søn. At fornægte ham at se en spiller der har lavet noget forkert, vil da være det samme som din søn ikke må se Spiderman, Pokemon eller gamle klassiske Disney Film..Du må heller ikke lade ham læse religøst litteratur, for der er også vold i.
Der er vold og fejltrin overalt, og det er en del af menneskets natur..
Du burde da netop tage ham med til bold, og fortælle ham at han har gjort noget dumt, men mennesket er også udgivet med en evne til at tilgive og give dem en chance til. Du burde oplyse ham om gode og dårlige ting, og ikke fornægte dem. Det er da at gå med skyklapper, efter min mening.
Jeg vil ikke fornægte min søn til den tid at se fodbold på stadion , grundet en spillers fejl.

Dirk

Stakkels din dreng på 6 år, som mister mange oplevelser..

Besvar