SL R10: FC København - FC Midjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
UlveLars

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af UlveLars »

Enig i ovenstående! Cajuste og Frank centralt med Evander som 10er og Marcondes på kant. Men hold op, hvor er det ærgerligt med Sparv
Andre bud på en opstilling?

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Ved ikke hvordan midtbanen skal samles, men vil klart foretrække Anderson og Mabil på kanterne! Synes de begge har set gode ud på det sidste, og tror de med deres fart kan gøre ondt på FCC.
Høvdingen af Herning

O

Indlæg af O »

Saemala skrev:
21. sep 2019, 16:36
Ved ikke hvordan midtbanen skal samles, men vil klart foretrække Anderson og Mabil på kanterne! Synes de begge har set gode ud på det sidste, og tror de med deres fart kan gøre ondt på FCC.
Vil også have det fint med Anderson på venstre kant. Synes han har set bedre og bedre ud og så har han noget speed, som kan gøre ondt på alle. Anser det dog som en smule usandsynligt, at Marcondes henvises til bænken.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Det vil også være mange relativt uprøvede spillere på en gang i en svær udekamp, hvor rutine bliver en vigtig faktor

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Sparv ude er en bet af de store, men ifht FCC kan vi vist ikke kalde os uheldige på den front.
Min forventede opstilling

Jesper H
Joel Scholz Svia MDH
Frank Cajuste
Mabil Evander Marcondes
Kaba

Jeg vil være meget tilfreds med en uafgjort i Parken. Heldigvis er det offensivt FCC er hårdt ramt for uden Sparv frygter jeg lidt for balancen på holdet. Forventer ikke at vi bliver i stand til at producere mere end et par enkelte chancer. Jeg er sikker på at Ståle vil spille med sin sædvanlige europæiske taktik, hvor der bliver spillet ud fra en beton defensiv. Han kan nemlig godt leve med en uafgjort
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry

Indlæg af THenry »

O skrev:
21. sep 2019, 16:41
Saemala skrev:
21. sep 2019, 16:36
Vil også have det fint med Anderson på venstre kant. Synes han har set bedre og bedre ud og så har han noget speed, som kan gøre ondt på alle. Anser det dog som en smule usandsynligt, at Marcondes henvises til bænken.
Jeg har også meget svært ved at se Marcondes ryge på bænken. I fravær af Sparv så tror jeg mest på samme opstilling som mod Lyngby. Hvis man dog vurderer, at det er for offensivt i Parken, så kan 3-5-2 måske igen være et alternativ. Marcondes, Evander og Frank er alle bedst centralt, og Nico som 3. Mand i forsvarskæden vil give en ekstra mand dernede. Så må Mabil og Anderson kæmpe om, hvem der skal spille “Wikheim”-rollen ved siden af Kaba.

Jeg synes dog ikke, at et formationskifte er oplagt, da den nye formation har virket godt, så tipper på genvalg til de 11 fra Lyngby-kampen. Cajuste er et stort talent, men ved sgu ikke, om han er klar til at starte inde i så vigtig en udekamp. Sporene fra Ibrox skræmmer mig lidt, selvom hans ringe indsats kan skyldes, at han spillede ude af position.

Det er bare pisseærgerligt, at vi mangler Sparv. Er jeg i øvrigt den eneste, der undrer mig over, at vi ikke har udtaget 19 mand, inkl. Sparv til denne kamp?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg håber også på den opstilling som Mousebreaker først nævner. Øv en lorte skade til Sparv! Han kunne gøre en forskel med sin erfaring i morgen.

Dyhr er et talent, hans tid skal nol komme. Jeg bakker 100 % op om, at vi er bedre stillet med MDH i morgen!

Marcondes og Mabil på kanterne, så må Anderson komme ind med lidt fart, når FCC spillerne er ved at være trætte.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Er der forresten nogen, der har hørt en FCC podcast med optakt til kampen? Så send mig gerne et link :)

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Densestar7430 skrev:
21. sep 2019, 22:10
Er der forresten nogen, der har hørt en FCC podcast med optakt til kampen? Så send mig gerne et link :)
Brugte også lidt tid på at lede efter én tidligere i dag, men kunne ikke finde nogen.
Høvdingen af Herning

MFKM

Indlæg af MFKM »

Jeg har ikke været så spændt på en Superliga kamp soden sidst vi var i Parken! Gid resultatet bliver bedre den her gang!

Lyder til drengene får massiv støtte med over 700 supportere, stærkt 💪🏼

Danand123

Indlæg af Danand123 »

MFKM skrev:
22. sep 2019, 10:14
Jeg har ikke været så spændt på en Superliga kamp soden sidst vi var i Parken! Gid resultatet bliver bedre den her gang!

Lyder til drengene får massiv støtte med over 700 supportere, stærkt 💪🏼
Nå, sidst vi var i Parken, tog vi en pokal med hjem.... :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes også ventetiden er ulidelig, det er en så vigtig kamp som kan være sæson-definerende. Slår vi et stort hul ned til FCK efter en sejr på udebane, så bliver vi svære at indhente også selvom sæsonen stadig er lang. Det er så vigtig en kamp, vi skal minimum have uafgjort.

Der er også en masse mentalt i de her indbyrdes opgør med FCK. Kampens betydning er enorm.

Jeg ville gerne sige jeg har en god fornemmelse, men faktisk er jeg helt blank, det kan simpelthen gå begge veje.

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Samme opstilling som i Lyngby.
Modigt synes jeg, men jeg er fan af den beslutning.
Onyeka får en nøglerolle i dag. Et tidligt gult til ham, vil være katastrofalt.
Høvdingen af Herning

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg er ikke tryg, jeg havde gerne set Evander på hans bedste plads og en midtbanespiller der er bedre defensivt (end evander) ind på 8'ern.. Gerne Cajuste.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Saemala skrev:
22. sep 2019, 17:06
Samme opstilling som i Lyngby.
Modigt synes jeg, men jeg er fan af den beslutning.
Onyeka får en nøglerolle i dag. Et tidligt gult til ham, vil være katastrofalt.
Jeg tænker opstillingen i Lyngby blev sat med tanke på kampen i dag, så det overrasker ikke. Spændt på balancen på holdet, jeg tror ikke på den må jeg indrømme. Godt at Wind og i særdeleshed Damen ikke er med. Det er enormt vigtigt som jeg ser det at Onyeka lægger bånd på sig selv og tænker defensivt som udgangspunkt. Han må IKKE løbe boks til boks - så åbner vi en motorvej og Evander bliver nødt til at arbejde for langt tilbage i banen til at blive farlig
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar