Vi var med afstand bedst, men vi burde have lukket kampen med en 2-0 scoring.
Hold da op Brøndby er dårlige.
Skal lige siges jeg ikke så anden halvleg, men studsede da lidt over at Kaba bliver kritiseret her i tråden, mens han af Tipsbladet bliver kåret til FCMs bedste..
Spørgsmålet er, om man skal måle ham på det talent (og potentiale) han unægteligt har -som Tipsbladet gør - eller om man skal måle ham mere snævert på hans produktion - hvilket jeg blandt andet er efter.Benzo skrev: ↑2. sep 2019, 07:11Skal lige siges jeg ikke så anden halvleg, men studsede da lidt over at Kaba bliver kritiseret her i tråden, mens han af Tipsbladet bliver kåret til FCMs bedste..
Af det jeg så, blev jeg endnu engang imponeret af Kabas kropsstyrke og udfordringsiver, hvis han bliver lidt mere kynisk er det en spitzenklasse angriber vi har fået fat i dér.
https://public.tableau.com/profile/tapi ... ublish=yes for at undbygge min vurdering, der går modsat Tipsbladet.Stoffer skrev: ↑2. sep 2019, 07:47Spørgsmålet er, om man skal måle ham på det talent (og potentiale) han unægteligt har -som Tipsbladet gør - eller om man skal måle ham mere snævert på hans produktion - hvilket jeg blandt andet er efter.Benzo skrev: ↑2. sep 2019, 07:11Skal lige siges jeg ikke så anden halvleg, men studsede da lidt over at Kaba bliver kritiseret her i tråden, mens han af Tipsbladet bliver kåret til FCMs bedste..
Af det jeg så, blev jeg endnu engang imponeret af Kabas kropsstyrke og udfordringsiver, hvis han bliver lidt mere kynisk er det en spitzenklasse angriber vi har fået fat i dér.
Jeg forsøger ikke at sige, at han spillede dårligt - han gjorde mange god ting i hold up spil (hvilket Brumado også har gjort denne sæson for at være fair). Jeg konstaterer bare, at han ikke scorede, og han ikke var på enden af de par bolde som blev smidt hårdt ind foran kassen - til det sidste kan man sige, at kvaliteten af fx Dyhr indlæg ikke var optimal, og det er også sandt, men er det ikke netop forskellen på en god og topangriber, om de kan finde rum og mulighed for gode afslutninger (også på halvdårlige indlæg)? Det er slet ikke en stor sag, jeg tror på, at han får gang i målscoringen, jeg har nok bare svært ved at se forbi hans prisskilt pt.
Synes han leverede en ganske fornuftig kamp. Vandt mange dueller og arbejdede hårdt for holdet, men han havde svære betingelser i går, da vores indlæg var svage. Dyhr kommer alene i en 3-4 gode indlægssituationer, hvor kvaliteten var for dårlig (fik høvlet bolden bag om mål et par gange). Generelt skabte vi meget lidt udover en stor kontrachance til Evander.Benzo skrev: ↑2. sep 2019, 07:11Skal lige siges jeg ikke så anden halvleg, men studsede da lidt over at Kaba bliver kritiseret her i tråden, mens han af Tipsbladet bliver kåret til FCMs bedste..
Enig i det heleTHenry skrev: ↑2. sep 2019, 16:41Synes han leverede en ganske fornuftig kamp. Vandt mange dueller og arbejdede hårdt for holdet, men han havde svære betingelser i går, da vores indlæg var svage. Dyhr kommer alene i en 3-4 gode indlægssituationer, hvor kvaliteten var for dårlig (fik høvlet bolden bag om mål et par gange). Generelt skabte vi meget lidt udover en stor kontrachance til Evander.Benzo skrev: ↑2. sep 2019, 07:11Skal lige siges jeg ikke så anden halvleg, men studsede da lidt over at Kaba bliver kritiseret her i tråden, mens han af Tipsbladet bliver kåret til FCMs bedste..
Jeg vil give Kaba et 7-tal for præstationen i går, men hvis man vurderer, at han har været bedre i de andre og få kampe, som han har spillet, så kan han jo godt have spillet både en fornuftig kamp, der samtidig var hans dårligste i FCM-trøjen![]()
Bekræfter du ikke netop deres tese med din post?Copenhagenwolf skrev: ↑5. sep 2019, 09:40Hvis man skal have den sidste rest af underholdning med fra kampen i søndags, kan jeg anbefale den nyeste udgave af Brøndby-podcasten Brøndby-lyd: https://soundcloud.com/user-96657238/brondbylyd-3-9-19
Lyt fra minuttal 59:50 og fem minutter frem.
Værten for podcasten - det er vel overflødigt at nævne at hun omtrent hvert kvarter fremhæver Brøndbys fans som noget helt særligt for Danmark, ja sågar Europa! (det er jo utænkeligt at vi andre brænder lige så meget eller mere for vores klub) - var i Herning for at dække kampen for Brøndby-fans.
Nå, men trunten er i den grad tøsefornærmet over FCMs håndtering af stort set alt omkring kampen. Ja, selv det at hun af en FCM-fan blev spurgt om hun kunne finde noget positivt at skrive, ser hun som en krænkelse. Herre Jemini!
Højdepunktet indtræffer da podcastens vært og tre mand store panel laver teenage tøsefnis og bræklyde som reaktion på FCMs nye hymne.
Podcasten bruger fem minutter på at være fornærmet - og slutter af med at opfordre FCM til at lade være med at være så fokuseret på Brøndby! Ha, haha - grotesk og vildt underholdende.
Brøndby-fans er efterhånden helt Aab' ske i deres indebrændthed over at vi har sat dem skakmat over nu flere år.