SL R6: FCM - Hobro
Re: SL R6: FCM - Hobro
Og lige en ting til - ofte bliver holdets udtryk det som træneren har.
Kenneth Andersen er rolig, afdæmpede og taler langsomt.
Vores spil er....... ja i får et gæt.
Kenneth Andersen er rolig, afdæmpede og taler langsomt.
Vores spil er....... ja i får et gæt.
Jeg bliver arrig at se på KA. Han fatter intet. Han viser intet. Han siger intet. Hvem fanden har hyret den mand? I min verden skal han ud.
Jeg er bange for, at det kan blie starten på en lang down-periode i klubben. Hvis det ikke vender NU, så mister spillerne motivationen, hvad skal de spille for? Hvilke udsigter er der? Det vil falde fra hinanden. Landskampspausen SKAL bruges på en udskiftning af KA!
Jeg er bange for, at det kan blie starten på en lang down-periode i klubben. Hvis det ikke vender NU, så mister spillerne motivationen, hvad skal de spille for? Hvilke udsigter er der? Det vil falde fra hinanden. Landskampspausen SKAL bruges på en udskiftning af KA!
En ting er at skyde på KA, men hvad med den sportslige ledelse???, KA har de spillere han har, og det er jo tydeligt, at der er ubalance på holdet, den midtbane FCM disker op med p.t. den er bare ikke god nok, måske en af de ringeste i FCMs historie.
Kampen i dag viser, at Rangers sejre måske er på en lidt for billig baggrund.
En taktik er sjældent god uden overskud, optimisme og vildskab.
Godt være den er billig, men ikke desto mindre sand.
Erik Rasmussen var udadvendt, åben og kæk - spillestil?
Jeg kunne blive ved: Diego Simeone, Atletico Madrid?
Godt være den er billig, men ikke desto mindre sand.
Erik Rasmussen var udadvendt, åben og kæk - spillestil?
Jeg kunne blive ved: Diego Simeone, Atletico Madrid?
Før landskamppausen skal det ske, så har den nye træner et par uger uden kampe.Lund7400 skrev: ↑18. aug 2019, 18:42Jeg bliver arrig at se på KA. Han fatter intet. Han viser intet. Han siger intet. Hvem fanden har hyret den mand? I min verden skal han ud.
Desværre giver klubben nok spillerne fri i en uge, som de plejer.
FCM2000 skrev: ↑18. aug 2019, 18:44En ting er at skyde på KA, men hvad med den sportslige ledelse???, KA har de spillere han har, og det er jo tydeligt, at der er ubalance på holdet, den midtbane FCM disker op med p.t. den er bare ikke god nok, måske en af de ringeste i FCMs historie.
Men samtidig har ledelsen p.t. de største ambitioner i klubbens historie, det er det man kan hænge ledelsen op på.
Lige præcis. For det er de jo blevet enige om i rundkredsen.Vijen skrev: ↑18. aug 2019, 18:45Før landskamppausen skal det ske, så har den nye træner et par uger uden kampe.Lund7400 skrev: ↑18. aug 2019, 18:42Jeg bliver arrig at se på KA. Han fatter intet. Han viser intet. Han siger intet. Hvem fanden har hyret den mand? I min verden skal han ud.
/Cortez
Hvis midtbanen ikke er god nok, så kunne det være en ide at spille med 2 fremfor 3. Hvis han nu begyndte at spille på holdets styrker, fremfor at insistere på en opstilling, som vi ikke har spillerne til.FCM2000 skrev: ↑18. aug 2019, 18:44En ting er at skyde på KA, men hvad med den sportslige ledelse???, KA har de spillere han har, og det er jo tydeligt, at der er ubalance på holdet, den midtbane FCM disker op med p.t. den er bare ikke god nok, måske en af de ringeste i FCMs historie.
enig, men når man har en svag midtbane, så kunne man også tage en fra 3 mandsforsvaret og sætte op på midtbanen.SimonH skrev: ↑18. aug 2019, 18:48Hvis midtbanen ikke er god nok, så kunne det være en ide at spille med 2 fremfor 3. Hvis han nu begyndte at spille på holdets styrker, fremfor at insistere på en opstilling, som vi ikke har spillerne til.FCM2000 skrev: ↑18. aug 2019, 18:44En ting er at skyde på KA, men hvad med den sportslige ledelse???, KA har de spillere han har, og det er jo tydeligt, at der er ubalance på holdet, den midtbane FCM disker op med p.t. den er bare ikke god nok, måske en af de ringeste i FCMs historie.
De 3 i midtforsvaret har mere end svært ved at sætte spillet op, de spiller mere på tværs end på langs af banen, opspillet går alt for langsomt, se lige på FCKs opspil.
Lige kommet hjem fra stadion. Hold kæft det var ringe. Taktisk fungerer det slet ikke, vores offensiv er stendød. Det er tung og trist at se på. Rent held det ikke blev til et nederlag, for det var intet mere end vi havde fortjent oven på den gang alibi fodbold.
TRIST!
TRIST!
KA bliver ikke fyret. Der er ingen andre trænere, der vil købe ind på det setup vi har. Træneren er jo kun en mellemleder, som skal agerer ud fra dessiner fra ledelsen.
Og det er der jo rigtig mange toptrænere, der synes er det fedeste.
/Cortez
Så kan de passende bruge deres ferie til at træne deres monster latterlige skodfrispark i! Det er f..ing seriebold der Evander & Mabil disker op med... men træneren havde vel set at de sparker bedre end JPVijen skrev: ↑18. aug 2019, 18:45Før landskamppausen skal det ske, så har den nye træner et par uger uden kampe.Lund7400 skrev: ↑18. aug 2019, 18:42Jeg bliver arrig at se på KA. Han fatter intet. Han viser intet. Han siger intet. Hvem fanden har hyret den mand? I min verden skal han ud.