EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Vijen »

Problemet er vel også, at hvis vi kommer i gruppespil så kommer vi til at møde endnu bedre hold end det vi lige er blevet totalt ydmyget imod.

Personligt vil jeg ikke syntes, at Europa gruppespil er fantastisk hvis vi bliver ydmyget i 6 kampe. Samtidig er det ikke ligefrem noget der hjælper på salgspriserne.

Steinlein siger ganske rigtigt, at der bliver svigtet rundt omkring på banen. Men er det i virkeligheden ikke ligeså meget træner og ledelsen der har svigtet ved at give spillerne opgave de ikke var klar til at løse.

Iøjeblikket sidder vi strategimæssigt imellem 2 stole, resultater og ungdomsudvikling. Vi kan ikke forvente at spillere der kun lige er begyndt at spille Superliga kan løfte os europæisk. Vi skal have en start 11 der vinder kampene på 70 minutter, så kan der komme talenter ind og gøre arbejdet færdigt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke vi, Esbjerg eller for den sags skyld Brøndby, ville blive udmyget i et gruppespil. For danske hold er de her alt eller intet kampe det værste, vi har ikke mentaliteten til det, men når der er seks kampe foran og ikke så meget pres, så kører det. Vores hurdle er de her alt eller intet kampe, mod hold hvor vi burde have en chance.

henker

Indlæg af henker »

Vijen skrev:
16. aug 2019, 22:58
Problemet er vel også, at hvis vi kommer i gruppespil så kommer vi til at møde endnu bedre hold end det vi lige er blevet totalt ydmyget imod.

Personligt vil jeg ikke syntes, at Europa gruppespil er fantastisk hvis vi bliver ydmyget i 6 kampe. Samtidig er det ikke ligefrem noget der hjælper på salgspriserne.

Steinlein siger ganske rigtigt, at der bliver svigtet rundt omkring på banen. Men er det i virkeligheden ikke ligeså meget træner og ledelsen der har svigtet ved at give spillerne opgave de ikke var klar til at løse.

Iøjeblikket sidder vi strategimæssigt imellem 2 stole, resultater og ungdomsudvikling. Vi kan ikke forvente at spillere der kun lige er begyndt at spille Superliga kan løfte os europæisk. Vi skal have en start 11 der vinder kampene på 70 minutter, så kan der komme talenter ind og gøre arbejdet færdigt.
Come on... Rasmussen og Steinlein har jo opgradere hold med 2x10 procent. Og det kunne holdet ikke klarer det.. Det ee en fejl vedr. At vi blev mester og sælger profiler væk..

Desuden forstå jeg simpelthen ikke hvorfor alverden turde vi ikke leje noget profil spillere.. For at skaber bedre chancer for gruppen spil og mesterskabet i skabet?!?!

Bare fordi Rasmussen og Steinlein vil ikke hjælper andre klubber ved at udvikle deres spillere.. Put arrogant i lommen og tænker på at skaffe gruppespil og mesterskabet... Det er den der betyder noget..

Det er såå trættende at hører på steinlein for tiden at han åbner stor mund i offentlig. Bagefter kommer han med undskyldninger.. Nej!!! Det går ikke længere!!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
16. aug 2019, 22:58

Kan heller ikke se argumentet for at gruppespillet skulle ydmyge os.

I kvalifikationsfasen er der 141 hold der kæmper om 13 pladser,
I gruppespillet er der 48 hold der kæmper om 24 pladser.

Sidste sæson mødte FCK et bedre hold i kval (Atalanta) end i deres gruppe spil,
Og 100 % af de gange vi er gået i gruppespillet, er vi også gået videre ;)

Det er UEFA der skal have røg for at lave et et format, hvor det er sværre at komme i gruppespil, end at gå videre fra.

Bjarkidk

Indlæg af Bjarkidk »

tatoo skrev:
15. aug 2019, 20:10
Jeg er bange for at vi får en snitter hvis Rangers vil det her. Som nogen har skrevet tidl. håbede man på en 4-4-2 da det var det vi sluttede med sidst, men nej sådan blev det ikke. Derfor får vi klø.

Og så forstår jeg overhovedet ikke at vi kan bruge Mikael Anderson på vores hold. Han kommer med INTET (glem de par straffe han har fået - det har ikke noget med evner i åbent spil at gøre) Så hellere Okosun eller Mabil
Du er godt nok dum at høre på, har Anderson ikke vundet 3 kampe for os? Ja smid ham ud og sæt JP ind i stedet for, Gud hvor er det dumt sagt.

Bjarkidk

Indlæg af Bjarkidk »

Jeg føler for spillerne at spille for en flok “fans” som i kalder jer, synes i skal blive til en fodboldtræner og så kan i gøre det i har lyst til. At i sidder her på tastaturet og skriver ufattelige ting om vores spillere? Danmarks ringeste hold “Europa” nej jeg ville sige Danmarks mest fuc*t up “fans i hele Europa. Pinligt.

JBT

Indlæg af JBT »

Bjarkidk find dig en anden hobby, for du har tydeligvis ikke forstand på, hvad du taler om. Det er tilladt, at se og være ærlig overfor sig selv og andre, når man ser og vurderer fodbold.

974

Indlæg af 974 »

Bjarkidk skrev:
17. aug 2019, 12:53
Jeg føler for spillerne at spille for en flok “fans” som i kalder jer, synes i skal blive til en fodboldtræner og så kan i gøre det i har lyst til. At i sidder her på tastaturet og skriver ufattelige ting om vores spillere? Danmarks ringeste hold “Europa” nej jeg ville sige Danmarks mest fuc*t up “fans i hele Europa. Pinligt.
:!: :!: :!: 8-) 8-) 8-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Danmarks mest f... up fans i hele Europa... Den sætning holder vist ikke for nærmere analyse

Fodbold er følelser kammerat. Fans har lov til at debatere, heppe på, skælde ud på, græde glædestårer over, kritisere, rose, rise etc etc
Uden det var fodbold ingenting. Hvis alt var rosenrødt ville det også være kedeligt i længden.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

JBT skrev:
17. aug 2019, 13:01
Bjarkidk find dig en anden hobby, for du har tydeligvis ikke forstand på, hvad du taler om. Det er tilladt, at se og være ærlig overfor sig selv og andre, når man ser og vurderer fodbold.
:D 👍👏

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
17. aug 2019, 13:54
Danmarks mest f... up fans i hele Europa... Den sætning holder vist ikke for nærmere analyse

Fodbold er følelser kammerat. Fans har lov til at debatere, heppe på, skælde ud på, græde glædestårer over, kritisere, rose, rise etc etc
Uden det var fodbold ingenting. Hvis alt var rosenrødt ville det også være kedeligt i længden.
Nemlig.. Fodbold giver en masse følelser at udtrykke sin fanklub..

JBT

Indlæg af JBT »

https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... ../7752588

Stof til eftertanke når medierne begynder at omtale FCM som vi andre har set det også, så mangler vi bare indrømmelserne hos ledelsen, og i blandt nogle fans, der ikke tør se sig selv i spejlet. Få ændret på nogle ting hurtigst muligt, eller skru ned for retorikken.

henker

Indlæg af henker »

https://indkast.dk/nyhed/179064/midtjyd ... miniputter

Enig med tøffe.. Fcm ee bare så pinligt i europæisk turnering.. Meeen jeg er ikke enig i at vi skulle have brug JP, Paul osv osv.. Det er ledelse af indkøb spillere plus smartodds kan simpelthen ikke finde nogle ordentlige spillere som kan læse fodbold i international niveau..
Hvis vi duer ikke kommende år efter år. Så kan vi lige så godt droppe europæiske. Og koncentrere os om mesterskabet..

Besvar