EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
Det altafgørende problem er, som flere også nævner, at vi spiller et system, vi på ingen måde har spillerne til. Vi har ingen wingbacks! Fløje har vi. Hvad er så konklusionen? Vi spiller da et system uden fløje og med wingbacks... Vi sylter en mand som Mabil, der var den eneste, der lod til at forstå, at der skal hældes indlæg ind i boksen, når man har en mand som Kaba der. Det skriger til himlen.
Jeg er parat til at kaste vores 3-5-2 i graven, må jeg sige. Det er simpelthen vanrøgt af vores trup ikke at spille med fløje.
Det altafgørende problem er, som flere også nævner, at vi spiller et system, vi på ingen måde har spillerne til. Vi har ingen wingbacks! Fløje har vi. Hvad er så konklusionen? Vi spiller da et system uden fløje og med wingbacks... Vi sylter en mand som Mabil, der var den eneste, der lod til at forstå, at der skal hældes indlæg ind i boksen, når man har en mand som Kaba der. Det skriger til himlen.
Jeg er parat til at kaste vores 3-5-2 i graven, må jeg sige. Det er simpelthen vanrøgt af vores trup ikke at spille med fløje.
Word. Hvad er det, der gør, at vi kører vi videre med det efter den første Rangers-kamp. Må KA ikke skifte systemet? Den hæmmer jo vores spil.Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 22:56Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
-
Steffen am
God pointe.
Men i hvert fald som jeg forstod det, var det nemmere en ny målsætning.
Tænker ikke at klubbens grundlæggende strategi og identitet skal pilles ved, min kritik personligt er så bare flere punkter hvor jeg synes klubben er for utydelig i sin identitet og sin historie fortælling.
Da jeg så opstillingen, der vidste jeg, at vi var ude.
Vores mål eksemplificerer jo netop, at vi skal have bolden ud på kanten til indlæg... Det er dybt latterligt.
Desuden så mener jeg at det vil være en fordel, da man så kan nøjes med at spille med 2 talentløse midterforsvarer i stedet for 3. #Rant
Derudover så tilykke til os. Fra 21/22 der er vi useedet i 3. Kvalrunde. Flot
Vores mål eksemplificerer jo netop, at vi skal have bolden ud på kanten til indlæg... Det er dybt latterligt.
Desuden så mener jeg at det vil være en fordel, da man så kan nøjes med at spille med 2 talentløse midterforsvarer i stedet for 3. #Rant
Derudover så tilykke til os. Fra 21/22 der er vi useedet i 3. Kvalrunde. Flot
Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 22:56Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
[/quote.
Jeg synes absolut ikke, at det er i “småtingsafdelingen” - hvis man vil være en topklub, så skal man hele vejen igennem agere som en sådan. Tror du Ståle havde opført sig ligesom Stainlein, hvis FCK havde mødt hans gamle idol?
Derudover er jeg naturligvis klar over, at det er spillet på banen der halter, og som er skyld i fiaskoen - men den del falder 100% tilbage på KA. Han er ansvarlig for præstationerne på banen..
Det er fint at steinlein står frem, og siger, at FCM skal være et Brand i europa, og man går efter nye højder, men så er man også nød til at stille midlerne til rådighed for at nå dette.Steffen am skrev: ↑15. aug 2019, 23:04God pointe.
Tænker ikke at klubbens grundlæggende strategi og identitet skal pilles ved, min kritik personligt er så bare flere punkter hvor jeg synes klubben er for utydelig i sin identitet og sin historie fortælling.
Jeg er nødt til at siger det igen. Og påminder jer om at vi er virkelig ringe til at skabe opbygningsfase fra forsvarfront.. Vi har kæmp stor problemet med at trends til at stormer for meget fremme i banen. Det fik vi jo set under Glen, Thomasberg, kuhn, Thorup og KA.. Så det må være noget koncept som tages i beslutningen af ledelsen.. Føj da for den koncept!!! Det var ikke sådan vi spillede i Esbjerg.. Der spillede vi meget mere med opbygningsfase og flad levering.. Pludselig har vi glemte hvordan man spiller på den måde.. Bevares Væmmes!!!AltidFCM skrev: ↑15. aug 2019, 23:01Word. Hvad er det, der gør, at vi kører vi videre med det efter den første Rangers-kamp. Må KA ikke skifte systemet? Den hæmmer jo vores spil.Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 22:56Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
Nej, nej, tænker heller ikke at der skal ændres noget grundlæggende. Forestiller mig mere i retning af et Formel 1 hold eller en målsætning om 3 CL mesterskaber inden 2029, eller noget tredje beskedent.Steffen am skrev: ↑15. aug 2019, 23:04God pointe.
/Cortez
1-0 til dig ben2hanben2han skrev: ↑15. aug 2019, 23:08Det er fint at steinlein står frem, og siger, at FCM skal være et Brand i europa, og man går efter nye højder, men så er man også nød til at stille midlerne til rådighed for at nå dette.Steffen am skrev: ↑15. aug 2019, 23:04God pointe.
-
Steffen am
i 21/22 er Europa League 2 en ting, så der vil vi faktisk være seedet i 3. kvalrunde
Men som danske hold klarer sig i Europa bliver det så også i Europa League 2, og desværre ikke CL eller Europa League 1. :/
Topklub behøver ikke betyde kønsløs og kedelig. Steinlein er per definition let at begejstre, sådan er manden på godt og ondt. Så længe han leverer de supersalg, han gør, så kan han danse nøgen rundt i loungen for min skyld. Jeg vil hellere have ham, end jeg vil have en kedelig Allan Gaarde.Konsulen skrev: ↑15. aug 2019, 23:06Jeg synes absolut ikke, at det er i “småtingsafdelingen” - hvis man vil være en topklub, så skal man hele vejen igennem agere som en sådan. Tror du Ståle havde opført sig ligesom Stainlein, hvis FCK havde mødt hans gamle idol?
Derudover er jeg naturligvis klar over, at det er spillet på banen der halter, og som er skyld i fiaskoen - men den del falder 100% tilbage på KA. Han er ansvarlig for præstationerne på banen..
Men der er noget alvorligt galt, når vi sidder fast i en overbevisning om, at der skal spilles et system, som truppen slet ikke er til. Dét er kritisk.
-
mousebreaker
Enig fra ende til anden.Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 22:56Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
Vi mangler desværre også een klassespiller til midtbanen. Vi er middelmådigt besat der og så bliver det altid svært, specielt i Europa.
List lige FCKs midtbane op og sammenlign med vores. Så er det godt nok svært at se vores “dynasti-drømme)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det gør jeg gernemousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 23:26Enig fra ende til anden.Acebone skrev: ↑15. aug 2019, 22:56Så skydes der ellers med spredehagl. Fair nok, pulsen er høj. Men hør nu, uanset hvad man måtte mene om Steinleins person, så er det altså ikke hans begejstring over et Liverpool-koryfæ, der gør, at vi taber det her. Det er i småtingsafdelingen.
Vi mangler desværre også een klassespiller til midtbanen. Vi er middelmådigt besat der og så bliver det altid svært, specielt i Europa.
List lige FCKs midtbane op og sammenlign med vores. Så er det godt nok svært at se vores “dynasti-drømme)
Carlos Zeca (en klasse for sig), Fischer, Jens Stage, Pep Biel og Nicolaj Thomsen
Zeca er lige sådan en FCM har brug for, erfaring herunder international erfaing, Fischer lige så.
Det er meget svært for en M. Andersson der ikke kunne spille sig på et hollandsk nedrykker hold, at hamle op med det her.
En Frank hvis omgang med bolden er på 1 div niveau.
FCK wingbacks er en klasse over FCMs
Beklager at må skrive det.
En joel Andersson ligner mere og mere endnu et fejlkøb fra sverige.
Min fejl. Min pointe er dog bare, at vi har formøblet vores seedning, hvor vi er gået fra at være seeedet i playoff, til at være seedet i 3 runde... og det bliver bare værre år for årSteffen am skrev: ↑15. aug 2019, 23:15i 21/22 er Europa League 2 en ting, så der vil vi faktisk være seedet i 3. kvalrunde![]()
Men som danske hold klarer sig i Europa bliver det så også i Europa League 2, og desværre ikke CL eller Europa League 1. :/
-
johanhentze
Jeg ved at dette ikki hjælper en pind.. MEN;
Alle Rangers fans jeg kender skriver at i var et klasse hold der gjorde det svært for os i perioder. De siger, som i gør, at i skulle spille jeres 442, eftersom det var formationen der skabte problemer for os. Jeg var lidt overasket over jeres formation også.
Rangers fans havde en super oplevelse i Herning og ønsker jer det bedste for denne sesong. Der har aldri været en klub der har behandlet dem så godt. I har fået mange nye fans over den sidste uge. Jeg ved også at det ikke gør en skid forskel.. men sådan er det.
Vi håber i har en god sesong,
We Are The People!!
Alle Rangers fans jeg kender skriver at i var et klasse hold der gjorde det svært for os i perioder. De siger, som i gør, at i skulle spille jeres 442, eftersom det var formationen der skabte problemer for os. Jeg var lidt overasket over jeres formation også.
Rangers fans havde en super oplevelse i Herning og ønsker jer det bedste for denne sesong. Der har aldri været en klub der har behandlet dem så godt. I har fået mange nye fans over den sidste uge. Jeg ved også at det ikke gør en skid forskel.. men sådan er det.
Vi håber i har en god sesong,
We Are The People!!
Senest rettet af johanhentze 15. aug 2019, 23:42, rettet i alt 1 gang.