EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 22:04
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:55
Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 21:50

Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.

Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.

Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.
M. andersson på midten illustrerer også problemerne, sparv sidder på bænker og er færdig, poulsen er færdig, og indkøbet Okosun har ikke slået til. Frank er håbløs på midten. så havde man ham fra silkeborg Skytte han er sendt til norge.

FCMs indkøbsafd er i den grad dumpet.

Nej FCM indkøbspolitik har slået fejl.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Dejligt med succes til Evander og Mabil. Mabil med super godt indhop på HB. Måske læsningen søndag, hvis KA insisterrr lå 3-5-2.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg tænker at man burde købe til omklædningsrummet - ligesom da man hentede Dal Hende og Drachmann. Der er alt for mange nationaliteter, efter min mening - vi savner en dansk styrmand på midten

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Evander har været pivhamrende elendig i den her kamp. Igen. Godt at han får scoret så han ikke mister selvtilliden helt, for trænerteamet har smidt alle deres æg ned i hans kurv. Skræmmende valg når man tænker på hvor ufærdig og svingende han trods alt stadig er
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fedt Kaba. Fortjent til den idiot.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Indse 5-3-2 ikke hører hjemme i fcm med de spillere

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Lund7400 skrev:
15. aug 2019, 22:17
Fedt Kaba. Fortjent til den idiot.
Han måtte gerne have gået endnu hårdere til ham ... :D

:lol: :evil:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

henker

Indlæg af henker »

Håber satme at benham og Rasmussen giver skideballe til fcm!! 😡😡😡

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Havde vi en sækkepibespiller i Herning, i første kamp?😳

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:21
Yes, good hosting. Håbløst...
/ ABT

Billede

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:15
Jeg tænker at man burde købe til omklædningsrummet - ligesom da man hentede Dal Hende og Drachmann. Der er alt for mange nationaliteter, efter min mening - vi savner en dansk styrmand på midten
Den tror jeg sku du rammer meget godt.
Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:21
Haha ja, desværre. Tror det var i udebaneafsnittet.

henker

Indlæg af henker »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:15
Det tvivler jeg på om dansk nationale spillere er gode nok til internationale.. :mrgreen:

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Rasmus Ankersen og Kenneth Andersen RAUS!

JBT

Indlæg af JBT »

For en mega sjælden gang skyld har Henker fat i lidt rigtigt, jeg tror ikke at danskerne har noget ekstra at gøre som tingene er lige pt. Og de har iøvrigt heller ikke niveau pt, og dem der har, støvsuger FCK jo.
Der er alt for meget andet lort galt i klubben man må tage hånd om først. Start med enten ledelsen eller trænerne

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Jeg giver sgu Morten Bruun ret. Steinleins indgang til disse kampe har sgu tåkrummende. Hvad fanden ligner det at falde på halen over at skulle møde Gerrard? Du er fandme direktør i FCM, og ikke formand for den danske fanklub for Gerrard eller Rangers. Hvor amatøragtigt kan man tillade at opføre sig som direktør i FCM?🙄

Besvar