M.Hansen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: M.Hansen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

kan du huske perioden hvor MH var skadet da klarede FCM da vist rimelig godt

man kan sq da ikke gi en analfabet et 13 tal i skriftlig dansk

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> kan du huske perioden hvor MH var skadet da
> klarede FCM da vist rimelig godt
>
> man kan sq da ikke gi en analfabet et 13 tal i
> skriftlig dansk
>

Sådan hænger tingene jo ikke sammen...

Jeg synes virkeligt at Michael Hansen har spillet sig meget op efter en måske lidt langsom opstart !
Nu snakker mange om at MH er en vigtig spiller for holdet, og at spillet fungerer meget igennem ham, men derfor kan han jo godt have en dårlig dag en gang imellem..
Det betyder jo også at modstanderne er meget fokuseret på netop ham !

YahooSeeker [Bot]

vil du bortforklare at FCM spillede langt bedre i den periode MH var skadet eller vil du ikke huske det???????????? at gøre MH til en af DK`s bedste midtbane og spilfordelere er nogle barske ord du bruger spil ikke kort ud til ham han ikke kan stikke håber det er den samme MH der snakkes om på din Planet

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er nu enig med Altoriso, Michael Hansen er en af vores bærende spillere og det burde alle kunne se. Som et svar kan man jo bare sige, se hvordan vi spillede mod FCK uden Michael Hansen, hans ro og overblik var i den grad savnet, hvilket Erik Rasmussen efterfølgende også sagde i medierne.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Fortæl mig lige hvem der var de bærende kræfter, da MH var skadet ?

Kan huske et superforår vi havde i en af de første sæsoner - så vi burde måske hente de spillere tilbage igen....

Nuancer er kodeordet i denne diskussion, og det er vist ikke din stærke side..

YahooSeeker [Bot]

Michael Hansen FCM´s vigtigste spiller.

Hvis du vil bruge det argument så må du selv lave benarbejdet, og komme med statestikken.

BT lavede en artikel i papirudgaven, hvor de havde valgt en positiv overraskelse fra hver klub. Simon P. val den der var valgt fra FCM, men nedenunder havde de skrevet navnet på de 3 vigtigste spillere. Michael Hansen var nr. 1. Argumentet var et utroligt højt bundniveau. Manden er gennem rutineret og spiller ikke en dårlig kamp.
(BT mandag)

Michael Hansen er den på holdet der har flest afleveringer.
Og anden flest nøgleafleveringer og indlæg.
http://www.fcm.dk/default2.asp

Man skal ikke have fulgt meget med for at vide at Michael Hansen ikke har spillet alle minutter for FCM i år
Michael Hansen har spillet 793 minutter. Til sammenligning har Rasmus Daugaard spillet alle 990, han er den eneste der ligger foran Michael Hansen på statestikkerne jeg har hevet frem.
http://www.netsuperligaen.dk/VisKlubSta ... ubnavn=FCM

Der ser ikke ud til at være noget statistisk belæg for at kalde Michael Hansen for dårlig. men derfor kan der jo godt være en subjektiv baggrund. Nu må du jo så frem af busken og forklare os andre hvad det er du ser, der understøtter din vurdering.

YahooSeeker [Bot]

Re: Michael Hansen FCM´s vigtigste spiller.

Hvis MH er den mægtige guro på et hold som dårlig kan hænge på i midten af ligaen, så kræver det ikke meget at være guro. Statestikker kan du ikke bruge til noget som helst,(se på usaglige onside) du kan derimod gå ind og se på den øjeblikkelige situation. Artikler fra bla. BT og Ekstrabl. er kun sjove hvis de er af samme mening som en selv, har de en anden mening er det nogle rigtige GUMMIHOVEDER til journalister. Man må være ærlig og se hvor krisen kradser ikke hvordan en spiller var for lang tid tilbage.
Jeg har ikke noget mod MH som person, men kun at han ikke i øjeblikket er optimal på FCM´s midtbane

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Du fortæller stadig ikke noget, og nu vil du så også have targetman no. 1 Jess Thorup ind på midtbanen .......

YahooSeeker [Bot]

Du forholder dig åbenbart til dagblade statistikker og lukker øjnene for den øjeblikkelige situation som du åbenbart syntes er prangende en placering i bagenden er ikke tilfredsstillende hvis du hermed mener det er MH som har æren af denne flotte placering kan jeg godt se der er mange på holdet som er overflødig

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

At vi ligger hvor vi gør er sgu da ikke Michael Hansens skyld!
Vi har et forsvar der lugger alt for meget ind og faktisk er det fjerde ringeste, vi har et angreb der til tider er rystende ineffektive og ingen ordentlige reserver for dem.
Så hvis du sidder og mener at Michael hansen er skyld i hvor vi ligger, så fatter jeg ikke din logik eller mangel på samme.
Iøvrigt har Michael Hansen spillet nogle temmelig OK kampe i år.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Er M hansen dårligere end de andre på holdet for tiden??

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Grunden til at jeg forholder mig til disse statistikker er, at her findes der faktisk nogen der sætter sig ned og tæller afleveringer ( se Heklers statistik )
Du kommer bare med en holdning som du ikke rigtigt kan underbygge med anden end din personlige holdning !
En holdning som du meget gerne må have, men når du så fremfører den i flere indlæg, så forventer jeg også at du kan forklare lidt bedre, end bare at fortælle at vi havde en bedre placering på et tidspunkt, hvor han var ude af truppen..

Gå desuden ind og nærlæs statistik-tallene på FCM´s side om dette :

http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2580

Så tror/håber jeg at du vil blive meget klogere..

YahooSeeker [Bot]

nej MH er nok ikke meget dårligere end resten af holdet hvis det er et kompliment på et hold som ikke fungerer rigtig godt.
Statistikker kan man bruge som man vil, men det kræver at man har noget at bruge dem imod. Det er for mig sq svært at sige SE HAN HAR HAFT 50 AFLEVERINGER I 30 KAMPE (nogle mere præcise end andre)
hvis han skal sammenlignes med en som måske kun har haft chancen i 5 halve kampe (ikke fair).
jeg mener i en tid som vi alle ved, har været svært for FCM bør man forsøge at opgradere nogle vigtige pladser for at gi mere tryk på modstanderne, det vil gi mere uro hos modstanderne og tvinge dem længere tilbage på deres banehalvdel, det er vel ikke fordi FCM har for mange penge at der er købt forstærkninger i denne sæson

iøvrigt tak for en go debatform rart man kan have sin mening uden at blive tilsvinet eller direkte skudt

E!

Indlæg af E! »

>iøvrigt har vi nok aldrig set Kristian Bak bedre end når han har haft anfører bindet på.

Hmmm.. Husker jeg forkert, eller havde han det på i parken??

calleburn

Indlæg af calleburn »

det var nok ikk den kamp der blev hensydet til.. for der spillede han sku af lort..

Besvar