EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Cortez »

Sølle, sølle, sølle.

Vi skal have nogle andre trænere. Punktum.

/Cortez

Vijen

Indlæg af Vijen »

Uha der skal bruges penge på den defensiv. De vader ligeigennem og slår der ene indlæg efter det andet.

De får slået 24 indlæg i første halvleg.

henker

Indlæg af henker »

Vijen skrev:
8. aug 2019, 22:31
Uha der skal bruges penge på den defensiv. De vader ligeigennem og slår der ene indlæg efter det andet.

De får slået 24 indlæg i første halvleg.
What 24?!? I den først halvleg???? 😨 😨 seriøst!!

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Er ikke den store tilhænger af træner-bashing. Men de europæiske resultater OG præstationer taler for sig selv. Det her er simpelthen ikke godt nok. Er der brug for nye idéer/nye tanker? Vi kører videre med tremandsforsvaret, men det bragte os ingen steder mod Astana, Malmø og nu sandsynligvis Rangers. Det er pisse træls.
Denne trup har masser af potentiale. Jeg mener bare ikke, vi får forløst potentialet overhovedet i dette setup. Med salget af Thychosen ville et køb af en venstre back klæde truppen. Dyhr er jo ikke klar - åbentbart. Joel har nu fået konkurrence i højre (hvor han skal spille).
Jeg føler, vi spilder vores chance igen, igen. Øv.

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Jeg synker lige en gang og springer alt det negative over og hopper over til en observation...

Jeg synes at Brumado og Kaba kan noget sammen. Kaba har uden tvivl mere målnæse men Brumado er rigtig god til at holde i bolden rundt om feltet - noget som kan give nogle chancer i returen...

Derudover... vi får scoret 2 mål - det er vel efterhånden også et stykke tid siden...

Og ja den første halve time synes jeg faktisk vi spiller godt, men in all fairness synes jeg Rangers virkede til at have bedre fodboldspillere mand for mand...

Og jeg puster lige ud...tæller til 10... og springer over det negative for der var meget...

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Nu spørger jeg bare:

Hvad skulle KA gøre anderledes?
Om vi spiller med 4 eller 3 så hjælper det jo intet når ikke vi kan ligge tæt nok på ved indlæg!?

Jeg håber man bringer Okosun i retur kampen og skaber lidt chock effekt

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

MrWolf skrev:
8. aug 2019, 22:38
Jeg synes at Brumado og Kaba kan noget sammen. Kaba har uden tvivl mere målnæse men Brumado er rigtig god til at holde i bolden rundt om feltet - noget som kan give nogle chancer i returen...
Men det hjælper lige lidt, når vi ikke har kantspillere, som kan iscenesætte dem.

JBT

Indlæg af JBT »

Når man vil i gruppespil og melder det stort op, og så spiller kamp 1 som om man ikke var til stede hvem skyld er det så? Selv Brøndby gør ikke engang det når de lukker 4 ind.
Det er kort sagt bare uklogt at spille så smart konstant når man ikke har noget at have det i… KA, Gravesen og Steinlein, og måske heller ikke Ankersen når det kommer til stykket, har på ingen måde internationalt niveau i det her. Og spillerne er bare for dårlige, det er jo ikke første gang.
Benham må koge over af raseri i aften!

henker

Indlæg af henker »

Dondinho skrev:
8. aug 2019, 22:46
Nu spørger jeg bare:

Om vi spiller med 4 eller 3 så hjælper det jo intet når ikke vi kan ligge tæt nok på ved indlæg!?

Jo KA kunne beder spillere om at trække sig tilbage end at have 8-9mand være fremme i offensiv.. Og skaber masse huller i forsvarfront..

Rangers var hurtigt med bold og levering. Pga de er dygtige til først gangs berøringer. Det er vi lange fra og vi er langsom..

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Dondinho skrev:
8. aug 2019, 22:46
Nu spørger jeg bare:

Spille med Mabil og Wikheim på kanterne. Kaba får ikke rigtig noget at arbejde med i løbet af kampen. De fleste aktioner han var involveret i, ender ud som "bulldozer" angreb, hvor han forsøger med sin umenneskelige fysik at skubbe forsvarsspillerne fra hinanden.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

JBT skrev:
8. aug 2019, 22:50
Når man vil i gruppespil og melder det stort op, og så spiller kamp 1 som om man ikke var til stede hvem skyld er det så? Selv Brøndby gør ikke engang det når de lukker 4 ind.
Det er kort sagt bare uklogt at spille så smart konstant når man ikke har noget at have det i… KA, Gravesen og Steinlein, og måske heller ikke Ankersen når det kommer til stykket, har på ingen måde internationalt niveau i det her. Og spillerne er bare for dårlige, det er jo ikke første gang.
Men i forhold til spillet her i sæsonstarten, så var det vel mere end forventeligt..... Benham burde have kogt inden i aften, ærligt talt..... Der er INTET flow, men til gengæld spiller vi i et absurd langsomt tempo med absurd ufarlighed....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
8. aug 2019, 22:54
JBT skrev:
8. aug 2019, 22:50
Men i forhold til spillet her i sæsonstarten, så var det vel mere end forventeligt..... Benham burde have kogt inden i aften, ærligt talt..... Der er INTET flow, men til gengæld spiller vi i et absurd langsomt tempo med absurd ufarlighed....
Og desuden.... KA har ikke den erfaring der skal til . Det falder naturligvis ikke tilbage på ham, for han er en fin, kompetent fyr og vanvittig god U19-træner.... og så har han desuden ikke ansat sig selv... det er andre der har ansvaret her.....

henker

Indlæg af henker »

Hmm jeg har gået og spekulere lidt på hvorfor vi ikke har blive bedre til visse områder.. Mon det har noget med træner at gør. Da det er træner som lærer og sætte spillere til træning.. Vi har haft længe problemer med at lave mål fra angribers side.. Vi bør også finde internationale træner samt cheftræner.. ??

JBT

Indlæg af JBT »

Ja da, helt sikkert. Havde bestemt ikke forventet andet, og halvdelen af de fans på stadion går ikke rigtigt op i om det går godt eller skidt, lidt ligesom håndbolden, så det er bare pisse irriterende at være vidne til uanset. Det er virkelig det samme år efter år efter år efter år. Det bliver heller ikke lettere modstandere fremover desto færre point DK skraber sammen, men det fatter de der fedterøve tydeligvis ikke, de går mere op i Liverpool “legenden” der kigger forbi til smørebrød. Klaphatte hele bundtet
Senest rettet af JBT 8. aug 2019, 23:01, rettet i alt 1 gang.

henker

Indlæg af henker »

JBT skrev:
8. aug 2019, 22:59
Ja da, helt sikkert. Havde bestemt ikke forventet andet, og halvdelen af de fans på stadion går ikke rigtigt op i om det går godt eller skidt, lidt ligesom håndbolden, så det er bare pisse irriterende at være vidne til uanset. Det er virkelig det samme år efter år efter år efter år. Det bliver heller ikke lettere modstandere fremover desto færre point DK skraber sammen, men det fatter de der fedterøve tydeligvis ikke, de går mere op i Liverpool “legenden” der kigger forbi til smørebrød. Klaphatter
Kan ikke være mere enig i den du skriver flere indlæg hvad det angår kampen!!

Besvar