Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Vijen »

Matjavsen skrev:
7. aug 2019, 12:52
Jacob skrev:
7. aug 2019, 12:28
Administrator skrev:
7. aug 2019, 11:32
Så laver vi lige en gætteleg.

Næste transfer der vedrører Fcm (ind eller ud)

Spiller og klub.
Hvorfor ødelægge tråden, som endelig fungerer igen, med en gætteleg? Kan det ikke få sin egen tråd?
Jeg har en anelse om det er fordi der sker noget inden længe :)
Jeg håber, at det er en ny spiller til start 11. Det giver ikke mening medmindre Onuachu er solgt for 15 millioner. Det er jo en handel alle venter vil ske.

Jeg tror på en forsvarsspiller, som erstatning for Kian. Reese og James mangler for meget niveau, i tilfælde af skader og karantæner. Måske en der kan spille back og centralt som Novak.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Er der ikke en som kan spørge RA på Twitter

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kunne djælvme være sjovt med en eller anden killer signing.

Spillertruppen skal vist nok indleveres en uge inden den første kamp i runden, med undtagelse af en spiller der må meldes til kampen indtil 24 timer før kampstart.
Kan ikke lige se hvilken spiller det ville være, og hvordan det ville gå i tråd med strategien, men kunne være lidt sjovt. Det næste er så selvfølgelig om den eventuelle spiller ville kunne gøre en forskel, men så ville spilleren i hvert fald være i betragtning til returopgøret. Så kunne godt se klubben have en interesse i at lukke en aftale ganske snart.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Riza Durmisi er ude i kulden i Lazio og rygtes af italienske medier tilbage til Betis (tror jeg ikke på) eller sågar Brøndby.

Han ville være skræddersyet til en wingback på vores hold, men jeg tror ikke, det sker. Han er nok ikke helt billig i løn, og vi har lige hentet Paulinho til samme plads.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Matjavsen skrev:
7. aug 2019, 18:13
Er der ikke en som kan spørge RA på Twitter
Vel ligeså let at spørge Admin :)

Admin, er det ind eller ud?
Admin, er det en forventet handel?

:fcm: :fcmwolf:

O

Indlæg af O »

Vijen skrev:
7. aug 2019, 18:10
Matjavsen skrev:
Jacob skrev:
7. aug 2019, 12:28

Hvorfor ødelægge tråden, som endelig fungerer igen, med en gætteleg? Kan det ikke få sin egen tråd?
Jeg håber, at det er en ny spiller til start 11. Det giver ikke mening medmindre Onuachu er solgt for 15 millioner. Det er jo en handel alle venter vil ske.

Jeg tror på en forsvarsspiller, som erstatning for Kian. Reese og James mangler for meget niveau, i tilfælde af skader og karantæner. Måske en der kan spille back og centralt som Novak.
Der render vel en Frederik Sørensen rundt i Köln, og en Thelander i Vitesse som begge behøver spilletid for at få kickstartet karrieren igen. Er dog i tvivl om, hvorvidt Thelander har niveauet, og en Frederik Sørensen, som giver har niveauet vil skubbe Nicolajsen ud, hvilket vel heller ikke er i tråd med vores strategi.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det giver i mine øjne ikke mening for os at hente en midterforsvarer, hvis der ikke er en mere på vej ud. Nicolaisen skal have spilletid.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

O skrev:
7. aug 2019, 18:40
Vijen skrev:
Matjavsen skrev:

Der render vel en Frederik Sørensen rundt i Köln, og en Thelander i Vitesse som begge behøver spilletid for at få kickstartet karrieren igen. Er dog i tvivl om, hvorvidt Thelander har niveauet, og en Frederik Sørensen, som giver har niveauet vil skubbe Nicolajsen ud, hvilket vel heller ikke er i tråd med vores strategi.
Frederik Sørensen har jo også været brugt som back ofte i Tyskland, så det kunne være spændende med en der kunne dække to positioner nede bag i ala Novak. Dog blev FS brugt som traditionel back primært og ikke wingback. Mener Hannover var ude efter ham tidligere i vinduet, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi får ham lokket til heden.
/ ABT

Billede

Vijen

Indlæg af Vijen »

O skrev:
7. aug 2019, 18:40
Vijen skrev:
Matjavsen skrev:

Jeg tænker en defensiv venstre back, der også kan gå ned bagerst. Til de kampe, hvor vi ikke vil have den brasilianske motorvej åben.

Måske computeren har vist, at vi har en god chance for gruppespil efter playoff lodtrækningen. Den skal offentliggøres 24 timer før kampstart, så kan han være med på Ibrox.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Men er der et spørgsmål i forsvaret?

Er egentlig enig i at det er imod strategien at hente en ny forsvarspiller ind og lige nu, ser det rigtig godt ud med Scholz, Erik og Nicolaisen og James som klart 4. valg.

Men hvor stabilt er det. Hvis der kommer et kanon bud på Scholz, Erik eller Nicolaisen vi ikke kan afvise? Hvis der sker skader? Synes vores skadehistorik skræmmer lidt. Japhet er udlejet, Olsen og Patrick er langtidsskadet, Riis er formentlig også ude i længere tid (hvad sker der der?).

Så er der Reese og Korsmár. Evt. Nicolas Madsen eller Sparv som back up ude af position.
Reese og Korsmár, jeg aner ikke hvor tæt de er på holdet. Er man tryg til at ville lade dem spille. 4 spillere til 3 pladser, er jeg i hvert fald bange for ikke er nok, men når Olsen og Patrick er klar igen, er jeg faktisk relativ tryg ved det, hvis vi ellers kan holde på de 4 første.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Det vil være klassisk FCM at breake nyheden i forbindelse med kampen i morgen; uagtet hvad det måtte være!

CasperA

Indlæg af CasperA »

Det er helt sikkert MDT til FC Nordsjælland.

FC Nordsjælland har netop lavet en Facebook status, hvor de teaser for en transfer. Som ledetråd har de skrevet "Venstre dør / Højre dør", hvilket matcher meget godt med "Døhr".

https://www.facebook.com/fcnordsjaellan ... =3&theater

Det har vel også ligget lidt i kortene i noget tid, at han ville skifte til FCN, eftersom de mangler en højre back.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

CasperA skrev:
7. aug 2019, 20:51

FC Nordsjælland har netop lavet en Facebook status, hvor de teaser for en transfer. Som ledetråd har de skrevet "Venstre dør / Højre dør", hvilket matcher meget godt med "Døhr".

Det har vel også ligget lidt i kortene i noget tid, at han ville skifte til FCN, eftersom de mangler en højre back.
Gaaaaab 😴 Ærgerligt vi ikke bliver forkælet med en forstærkning.

Men en fornøjelse! Endelig slut med tudeprins no. 1 her i kongeriget.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

CasperA skrev:
7. aug 2019, 20:51

Totalt antiklimaks. :D

Men det lyder logisk for alle parter.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis det bare er det så er det jo totalt uspændende.
MDT var alligevel dead man walking og kun destinationen et ?
Selvom intet er sikkert må jeg medgive at det er en gevaldig ledetråd de kommer med fra FCN. Undrer mig bare lidt over at de har behov for dette køb, men de må jo have et hul i deres egne rækker på den position. Håber de har vådservietterne klar...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst