Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
Nu skal oversættelsen også forstås rigtig.
Der er ikke noget ændret. Genk skal stadig bare betale 9 millioner euro. Det har de skullet hele tiden.
Der er ikke noget ændret. Genk skal stadig bare betale 9 millioner euro. Det har de skullet hele tiden.
-
Steffen am
Undrer mig lidt over den her retorik.TrueWolfMidt skrev: ↑6. aug 2019, 16:48SÆLG - SÆLG. Super flot pris, og Paul er videre og kan derefter koncentrere sig om sin nye fremtid i genk. Håber det bedste for ham og, at han vil videreudvikle sig til en endnu bedre angriber end har har været i Fcm. Good luck Paul. Will miss you though.
Vi ved dybest set intet. Hvis vi kan få 2 millioner euro mere, ved at vente en halv uge, så er det vel værd at tage med, og vi har bedre muligheder for at forlænge med vores talenter, eller handle dyrere ind i næste vindue osv.
Hvor mangler vi en back, mener du?
Sindssygt flot salg, igen igen!
// Straarup 
-
Densestar7430
Jeg forstår det skam godt. Det er vel en offentlig kendt hemmelighed, at vi over længere tid har presset citronen godt og grundigt ifm. Et salg af Paul. Siger vi nej til de 9 mio (hvis det over hovedet er sandt), risikere vi også at Genk finder en anden.Steffen am skrev: ↑6. aug 2019, 17:35Undrer mig lidt over den her retorik.TrueWolfMidt skrev: ↑6. aug 2019, 16:48SÆLG - SÆLG. Super flot pris, og Paul er videre og kan derefter koncentrere sig om sin nye fremtid i genk. Håber det bedste for ham og, at han vil videreudvikle sig til en endnu bedre angriber end har har været i Fcm. Good luck Paul. Will miss you though.
Vi ved dybest set intet. Hvis vi kan få 2 millioner euro mere, ved at vente en halv uge, så er det vel værd at tage med, og vi har bedre muligheder for at forlænge med vores talenter, eller handle dyrere ind i næste vindue osv.
I og med han ikke er Premier League aktuel endnu, samt det forår han spillede, så tror jeg ikke længere på, at vi får et bedre bud end dette.
Slå til!
-
Steffen am
Men min pointe er jo vi ved ingenting, måske lige udover at klubben selvfølgelig forventer en afgang i dette vindue.Densestar7430 skrev: ↑6. aug 2019, 23:36Jeg forstår det skam godt. Det er vel en offentlig kendt hemmelighed, at vi over længere tid har presset citronen godt og grundigt ifm. Et salg af Paul. Siger vi nej til de 9 mio (hvis det over hovedet er sandt), risikere vi også at Genk finder en anden.Steffen am skrev: ↑6. aug 2019, 17:35Undrer mig lidt over den her retorik.TrueWolfMidt skrev: ↑6. aug 2019, 16:48SÆLG - SÆLG. Super flot pris, og Paul er videre og kan derefter koncentrere sig om sin nye fremtid i genk. Håber det bedste for ham og, at han vil videreudvikle sig til en endnu bedre angriber end har har været i Fcm. Good luck Paul. Will miss you though.
I og med han ikke er Premier League aktuel endnu, samt det forår han spillede, så tror jeg ikke længere på, at vi får et bedre bud end dette.
Slå til!
1. Vi ved ikke om buddet på de 9 mio euro er rigtigt
2. Vi ved ikke om det kan gavne eller skade at vente
3. Vi ved ikke hvor meget evt. køber kigger med på forum, prisen bliver nok ikke hævet af at alle FCM fans på forum og på facebook råber sælg.
4. Vi ved ikke om der er flere potentielle købere
5. Vi ved ikke hvilke personlige forhold Paul prioritere
Tilgengæld ved vi at vi har nogle forhandlere i klubben, som har gjort sig fortjent til lidt respekt og anderkendelse, så vil i hvert fald personligt læne mig tilbage, og stole på de mennesker der er med i forhandlingslokalet.
Begge sider, vi har kun Dyhr som backup.. Han er nu under u19 holdet.. Såeh jeg ved ikke om KA vil bruger ham som backup til back.. Men vi mangler ihver fald backup wingback begge sider. Men jeg ee rigtig stolt over at Jens lyn gjorde det meget fremragende som højre back.. Hans statistiker i tacklinger er bedre end vores rigtig wingback. Stor ros til Jens lyn herfra..
Enig, vi har set mange gange efterhånden at vores forhandlere er yderst kompetente så jeg er også helt tryg ved dem. Selvom det ville være rart at få ham solgt nu så er jeg helt sikker på de ved hvad de gør.Steffen am skrev: ↑7. aug 2019, 00:32Men min pointe er jo vi ved ingenting, måske lige udover at klubben selvfølgelig forventer en afgang i dette vindue.Densestar7430 skrev: ↑6. aug 2019, 23:36Jeg forstår det skam godt. Det er vel en offentlig kendt hemmelighed, at vi over længere tid har presset citronen godt og grundigt ifm. Et salg af Paul. Siger vi nej til de 9 mio (hvis det over hovedet er sandt), risikere vi også at Genk finder en anden.Steffen am skrev: ↑6. aug 2019, 17:35
Undrer mig lidt over den her retorik.
Slå til!
3. Vi ved ikke hvor meget evt. køber kigger med på forum, prisen bliver nok ikke hævet af at alle FCM fans på forum og på facebook råber sælg.
Tilgengæld ved vi at vi har nogle forhandlere i klubben, som har gjort sig fortjent til lidt respekt og anderkendelse, så vil i hvert fald personligt læne mig tilbage, og stole på de mennesker der er med i forhandlingslokalet.
-
Densestar7430
1. Det er også derfor jeg skriver i (hvis det er rigtigt)Steffen am skrev: ↑7. aug 2019, 00:32Men min pointe er jo vi ved ingenting, måske lige udover at klubben selvfølgelig forventer en afgang i dette vindue.Densestar7430 skrev: ↑6. aug 2019, 23:36Jeg forstår det skam godt. Det er vel en offentlig kendt hemmelighed, at vi over længere tid har presset citronen godt og grundigt ifm. Et salg af Paul. Siger vi nej til de 9 mio (hvis det over hovedet er sandt), risikere vi også at Genk finder en anden.Steffen am skrev: ↑6. aug 2019, 17:35
Undrer mig lidt over den her retorik.
Slå til!
2. Det er korrekt og jeg tror også på, at ledelsen ved det bedre end nogle af os andre. - Men nu er der jo en grund til vi er på et debatforum og det er jo bl.a. for at kunne ytre vores holdninger.
3. Tjaeh, måske en lille bitte bitte pointe, men jeg er helt sikker på at Genk stoler mere på deres egen scouting og uendelige timer tilgængelige video materiale, der er at finde med Paul. End at nogle fans, mener at vi skal sælge spilleren til en given pris.
4. Igen, du har ret. Der er mange hvis'er, men ift. den viden jeg har kunne opnå ved hjælp af medier osv. har vi nu nået et tal (igen, HVIS det er korrekt med 9 mio). Hvor jeg ikke mener vi behøver at presse citronen yderligere.
Der er jo også det, hvis at det hele kan falde sammen og vi efter vinduet står med en angriber, der dybest set ikke ønsker at være her.
5. Igen et hvis. Hvis vi absolut kun skal forholde os til de ting vi ved med 100 % sikkerhed, så kan vi jo slette 95 % af hele transfertråden.
Flirten mellem FCM, Genk og Paul har stået på tilpas længe, at hvis Paul slet ikke ville til Genk, så er jeg ret overbevist om at flirten havde været død for længe siden.
- Administrator
Så laver vi lige en gætteleg.
Næste transfer der vedrører Fcm (ind eller ud)
Spiller og klub.
Spiller og klub.
Mit gæt bliver kontroversielt:Administrator skrev: ↑7. aug 2019, 11:32Så laver vi lige en gætteleg.
Spiller og klub.
Erik til Brentford.
Håber det dog ikke.
Nej, footy er clickbait, der digter egne eller viderebringer andres historier. Brug ikke footy. Den historie blev i øvrigt diskuteret her i tråden i går. Ingen grund til at linke den igen.henker skrev: ↑7. aug 2019, 11:35https://footy.dk/footy-fodbold/2019/08/ ... io-kroner/
Er footy.dk troværdig??
Paul til Genk.Administrator skrev: ↑7. aug 2019, 11:32Så laver vi lige en gætteleg.
Spiller og klub.
Dog ikke for 9 mil Euro, nok nærmere 7-8 mil euro
Hvorfor ødelægge tråden, som endelig fungerer igen, med en gætteleg? Kan det ikke få sin egen tråd?Administrator skrev: ↑7. aug 2019, 11:32Så laver vi lige en gætteleg.
Spiller og klub.
Jeg har en anelse om det er fordi der sker noget inden længeJacob skrev: ↑7. aug 2019, 12:28Hvorfor ødelægge tråden, som endelig fungerer igen, med en gætteleg? Kan det ikke få sin egen tråd?Administrator skrev: ↑7. aug 2019, 11:32Så laver vi lige en gætteleg.
Spiller og klub.
Mit gæt:
En transferfri Johan Larsson
En transferfri Johan Larsson