SL R3: AGF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R3: AGF - FC Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

SimonH skrev:
28. jul 2019, 14:12
Hvis man ikke sætter dyhr i starten 11’eren så bryder man sin strategi. Vi har utallige gange hørt om, at man skal skabe situationer for træneren, så han ikke har et alternativt valg end at sætte en ung ind (og nej Cajuste er ikke back!).

Sammenlignelig situation med NK i Nordsjælland (Rømers røde kort) er blevet fremhævet som et eksempel.
Man har da ikke brudt sin strategi hvis første back up er en egenudviklet spiller?!
Så har man da gjort ligesom man har udmeldt man vil gøre (i hvert fald lige på den position).
Hvis træneren så tager en 6er og smider ham ind på en backplads, så er det jo hans valg (og et valg som ledelsen ikke skal blande sig i efter min mening). Hvis han vælger at gøre det så viser det blot at Dyhr er et godt stykke fra at være klar til ligaen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

pdole skrev: “..Den helt store joker ville være, at han får overtalt MDH til at spille den næste måneds tid, for at stå bedre til de europæiske kampe.”
Klubben betaler stadig hans løn, så hvis der er brug for ham så spiller han. At de ikke vil risikere en skade, og derfor holder ham ude er en anden sag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det bliver Cajuste fra start. Vel også fortjent nok; der er krummer i den knægt.

Kom så gutter!

SimonH

Indlæg af SimonH »

mousebreaker skrev:
28. jul 2019, 15:05
SimonH skrev:
28. jul 2019, 14:12
Hvis man ikke sætter dyhr i starten 11’eren så bryder man sin strategi. Vi har utallige gange hørt om, at man skal skabe situationer for træneren, så han ikke har et alternativt valg end at sætte en ung ind (og nej Cajuste er ikke back!).

Sammenlignelig situation med NK i Nordsjælland (Rømers røde kort) er blevet fremhævet som et eksempel.
Man har da ikke brudt sin strategi hvis første back up er en egenudviklet spiller?!
Så har man da gjort ligesom man har udmeldt man vil gøre (i hvert fald lige på den position).
Hvis træneren så tager en 6er og smider ham ind på en backplads, så er det jo hans valg (og et valg som ledelsen ikke skal blande sig i efter min mening). Hvis han vælger at gøre det så viser det blot at Dyhr er et godt stykke fra at være klar til ligaen.
Det synes jeg ;)

Man har jo sagt, at så skal den unge spiller ind i stedet, ellers er der jo ikke meget mening med at bære reserve.
Du kan bare høre de utallige podcasts med bla. Ankersen (kan ikke huske om steinlein har sagt det)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har endnu ikke set noget i Evanders dødbolde der dikterer han skal sparke dem når chefen er på bænken. Synes godt nok de er vattede og ofte upræcise
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Benzo

Indlæg af Benzo »

Altså forsøger Sviatchenko at score selvmål? Anden gang i sæsonen han er tæt på..

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hvornår begynder vi at spille fodbold? Synes det er decideret pinligt at det der måtte foregå (HVIS der foregår noget) ikke ses i kampene.

/Cortez

henker

Indlæg af henker »

Benzo skrev:
28. jul 2019, 16:48
Altså forsøger Sviatchenko at score selvmål? Anden gang i sæsonen han er tæt på..
Ja det er rigtigt.. Det så jeg også..

Men det bliver nu også lidt svære at skyde en åben chance da AGF presser os rimelig godt.. Jeg håber at vi overtager kontrol i anden halvleg med mere skrappe i ben..

Det er rigtig ærgerlig at se wikheim har trends ved at holde på bold ofte for længe.. Han burde levering bold væk hurtigere.. 😊

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Benzo skrev:
28. jul 2019, 16:48
Det var vist ret tilfældigt. Han blev bare ramt tror jeg.
Skidt halvleg. Fatter ikke Bach Bak kan stå og sige at vi ser farlige ud. Vi skaber nul og niks. Virkelig skidt halvleg offensivt. Så da lovende ud en fem minutters tid efter en ti minutters penge, men altså... der skal en opsang til i pausen, men når trænerne er tilfredse så sker det jo nok ikke

Christian

Indlæg af Christian »

Ikke meget mesterskabsklasse i første halvleg.

Jeg stemmer for Poulsen for Okosun fra 2. Halvlegs start.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Forstår sjældent KA kommentarer... offensivt er vi desværre slet ikke kommet på banen denne kamp.. meget Ærgeligt, da vi plejer at udspille AGF.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Stensikker sejr, aldrig i tvivl...
Det værste der kunne ske for vores hold er et Evander salg, han er så vigtig.

henker

Indlæg af henker »

Wow. Hvilket drama. Og dommeren var ret strenge idag..

Men vi må fortsætter med at arbejde sammenhæng bedre, meget bedre!

Tusind tak til evander og Andersson. :fcm:

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Der var en herinde der fornylig langede ud efter J. Anderson, at han er dalet i form, jeg er enig, han bringer for lidt i det offensive og defensivt begynder det også at knibe. Cajuste virker langt mere robust i defensiven end Joel.

Men god start af FCM, spændende at de har fået 9 point uden Poulsen i start 11.

Alle hold må arbejde hårdt for at vinde i Aarhus, men AGF mangler det sidste i at være et top4 hold

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er med på AGF kommercielt og økonomisk er i top 4,
men rent sportsligt er det vel kun AGF selv der mener at de er i top 4. Kan ikke se de hvordan de skulle komme i top 6.

Selvom der en ledig plads,(anser SønderjyskE og OB som sikrer top 6 hold)

Besvar