Prøv lige at læs det oprindelige indlæg igen. Ellers identisk startopstilling. Selvfølgelig skal man ikke sidde at skrive om startopstillinger online. Hvis cheftrænerne i FCM endda har bedt administratorende om at lukke sådanne indlæg ned, så er det da utroligt vi overhovedet skal have en debat om det?
Hvis du nu læste sætningen færdig afsluttes den af “formentlig”. Jeg ved ikke hvordan du bevidst formår at trække et så væsentligt ord ud af en ellers ganske simpel sætningskonstruktion. Desuden henviser sætningen ikke til det forrige statement - det er blot mit eget bud på hvordan vi vil stille. Hvis du havde været til træningen ville du også vide, at der ikke var noget spil i formationer, så hvordan jeg skulle kunne vide det må guderne vide...
Så må jeg jo være en gud. For jeg ved, hvordan du skulle vide det.
Fx kunne du jo kigge på hvilke 10 spillere, der i slutningen af træningen gik ned og trænede dødbolde, mens resten spillede intervalspil. Men det fangede du sikkert ikke...
Kent, det er da fornemt du ved hvordan formationen ser ud baseret på hvem der gik ned og indøvede dødbolde. Det må være en dyr kikkert eller mini-drone du har fået i julegave.
Kent du ved ingenting i dette tilfælde, men helt fint at du lader som om. Hold dig til den sorte snak, som det du allerede administrerer. Hvis der findes en gentleman aftale (står intet herpå forummet omkring det, så det er en tavs viden), vil det være bedre at klubben kom med en officiel meddelelse vedrørende træning generelt.
Kent du ved ingenting, men helt fint at du lader som om. Hold dig til den sorte snak, som det du allerede administrerer. Hvis der findes en gentleman aftale (står intet herpå forummet omkring det, så det er en tavs viden), vil det være bedre at klubben kom med en officiel meddelelse vedrørende træning generelt.
Hvad vil du have de skal melde officielt ud? At folk ikke skal afsløre opstillinger og anden taktik fra træninger?
Det burde være almen viden at klubben ikke ønsker det ud.
Men det er nok bare for naivt at tro, at en sådan “gentleman-aftale” kan overholdes (for jo den findes). Det er vi nok bare blevet for store til.
Men så skal folk også bare kende konsekvenserne i form af lukkede træninger. For det bliver uden tvivl resultatet, hvis det bliver mere reglen end undtagelsen at opstillinger mv. afsløres.
Nej Christian. Men hvis du gerne vil overvære de afsluttende træninger fremover, så foreslår jeg at du (og andre) ikke smider informationerne op til offentligt skue. Det er da logik for burhøns, at hvis den slags deles, så ophører adgangen til kilden.
Tager i til træningerne for jeres egen eller andres skyld? Formoder det er førstnævnte, så kan slet ikke se hvorfor det er så vigtigt at dele det herinde?
Og du må selvfølgelig gerne referere der var højt humør, høj intensitet, Brumado bankede dem ind på samlebånd og Dal Hende spillede i lyserøde sokker. Der er ingen grund til at misforstå alt.
Mit forslag er, og jeg håber virkelig at vores trænere kan se logikken, at hvis man træner noget man ønsker skal være hemmeligt, så lukker man træningen. Også selvom fans af FCM gerne ville have overværet den træning.
Christian
Tak for omformuleringen, og at understrege mit budskab.
Desuden fremgår det ikke nogen steder, af dette forums reglement, at der udøves censur af reelle observationer fra virkelighedens verden.
Christian skrev:Mit forslag er, og jeg håber virkelig at vores trænere kan se logikken, at hvis man træner noget man ønsker skal være hemmeligt, så lukker man træningen. Også selvom fans af FCM gerne ville have overværet den træning.
Alt andet virker temmelig amatøragtigt.
Hvis du virkelig gerne vil straffes, så meld dig ind i en SM-klub.
Hvis ikke, er det forholdsvis nemt at følge de aftaler der er lavet, og derned være med til at bevare FCM som en unik og åben klub, med kort afstand mellem fans og klub.
Der er selvfølgelig bagatælgrænse, men den formoder jeg er åbenlys.
Jeg kan følge din pointe Christian, men jeg synes du skal se det som en gestus mod fans i stedet for en uprofessionel tilgang. Jeg lover dig at hvis informationer lækkes - så ophører de afsluttende træninger med at være åbne. Undskyld udtrykket, men jeg selv og andre prøver bare at banke lidt fornuft ind i hovedet på folk.
Hvis i fortsat kunne tænke jer åbne træninger, så overhold den uskrevne regel.