Superligaen FCM -FCN (2)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af Administrator »

JBT skrev:
20. jul 2019, 13:22
Så syntes jeg, at de skal lukke træningen, Kent.
Der kan stå 10 mand fra Nordsjælland og optage det hele.
Klubben skal jo ikke tænke på os fans i dette tilfælde, hvad angår sidste træninger inden kampe.
Hvis du går på ethvert andet fodbold forum vil du finde ligende informationer, og desuden er der ingen ‘afsløring’ i det her. Det er ikke raketvidenskab. Kian Hansen kunne selv ha fortalt FCN dette. Iøvrigt den samme holdopstilling, som vi har spillet i de sidste 5 kampe.

Kent, Du skal ikke diktere hvad folk skal skrive og ikke skrive herinde. Det er et frit forum, hvor man ikke på egen hånd ligger censur.
Nej, men offentliggør du en startopstilling igen, så får det konsekvenser.

Fcm kan lukke træningerne igen.
Du risikerer karantæne.

Vi er flere der har været utilfredse med lukkede træninger, og nu er der adgang igen. Dog skal pressen melde ankomsten, da de jo netop videregiver info fra træningen.

Det er UHØRT at offentliggøre startopstillinger fremover, det er stadigvæk et krav fra Fcm at der ikke kommer noget ud herinde. Det har vi tænkt os af overholde så vidt muligt.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Kære Administrator

Jeg bliver harm over at der er nogle herinde som tror de er konger. Du skal administrere siden, men jeg har da oplevet noget skrevet herinde der er langt værre. Denne sag her handler ikke om at lække en startopstilling. Det er der INGEN og jeg siger ingen der har gjort. Der er derimod kun blevet nævnt et navn som erstatning for Kian Hansen.

Kan det virkelig få jer op i det røde felt så synes jeg i skulle finde noget andet at lave. Der er INGEN og jeg siger igen ingen der har nogen som helst tanke om at give en startopstilling udfra én træning. Det er der da kun trænerteamet der ved.

Det her synes jeg virkelig kalder på en undskyldning til dem i har flænset under debatten - og jeg mener det.

Jeg synes virkelig at Kent har startet noget som er fuldstændigt ude af proportioner. Der har desuden herinde på graven været diskuteret meget om hvem der skal erstatte Kian. Logisk nok.

Hvis ét navn kan få jeres pis så meget i kog synes jeg i går i små sko.

JBT

Indlæg af JBT »

Kære Admin,

Jeg ved fortsat ikke hvad det er for en lækket startopstilling der tales om? Karantæne fra hvad? Herinde eller fra åbne træninger? Seriøst, stop dog med at være lovens lange arm, når du lige føler for det. Der intet er at hente i dit argument.

Jeg tror, at denne sag er lukket.

ChristianJ
Geografisk sted: London
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

ABT skrev:
20. jul 2019, 11:42
Bedømt på sidste træning inden kampen ser det ud til Nicolaisen erstatter Kian. Ellers identisk startopstilling formentlig.
Prøv lige at læs det oprindelige indlæg igen. Ellers identisk startopstilling. Selvfølgelig skal man ikke sidde at skrive om startopstillinger online. Hvis cheftrænerne i FCM endda har bedt administratorende om at lukke sådanne indlæg ned, så er det da utroligt vi overhovedet skal have en debat om det?

I det her tilfælde får det nok ikke ligefrem den store betydning, men det er en principiel debat omkring hvordan man som fan håndterer følsomme informationer.
Senest rettet af ChristianJ 21. jul 2019, 11:59, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

ChristianJ skrev:
21. jul 2019, 11:55
ABT skrev:
Bedømt på sidste træning inden kampen ser det ud til Nicolaisen erstatter Kian. Ellers identisk startopstilling formentlig.
Prøv lige at læs det oprindelige indlæg igen. Ellers identisk startopstilling. Selvfølgelig skal man ikke sidde at skrive om startopstillinger online. Hvis cheftrænerne i FCM endda har bedt administratorende om at lukke sådanne indlæg ned, så er det da utroligt vi overhovedet skal have en debat om det?
Hvis du nu læste sætningen færdig afsluttes den af “formentlig”. Jeg ved ikke hvordan du bevidst formår at trække et så væsentligt ord ud af en ellers ganske simpel sætningskonstruktion. Desuden henviser sætningen ikke til det forrige statement - det er blot mit eget bud på hvordan vi vil stille. Hvis du havde været til træningen ville du også vide, at der ikke var noget spil i formationer, så hvordan jeg skulle kunne vide det må guderne vide...
/ ABT

Billede

henker

Indlæg af henker »

tatoo skrev:
21. jul 2019, 11:31
Kære Administrator

Jeg bliver harm over at der er nogle herinde som tror de er konger. Du skal administrere siden, men jeg har da oplevet noget skrevet herinde der er langt værre. Denne sag her handler ikke om at lække en startopstilling. Det er der INGEN og jeg siger ingen der har gjort. Der er derimod kun blevet nævnt et navn som erstatning for Kian Hansen.

Kan det virkelig få jer op i det røde felt så synes jeg i skulle finde noget andet at lave. Der er INGEN og jeg siger igen ingen der har nogen som helst tanke om at give en startopstilling udfra én træning. Det er der da kun trænerteamet der ved.

Det her synes jeg virkelig kalder på en undskyldning til dem i har flænset under debatten - og jeg mener det.

Jeg synes virkelig at Kent har startet noget som er fuldstændigt ude af proportioner. Der har desuden herinde på graven været diskuteret meget om hvem der skal erstatte Kian. Logisk nok.

Hvis ét navn kan få jeres pis så meget i kog synes jeg i går i små sko.
Fuldstændig enig..

henker

Indlæg af henker »

Tilbage til på sporet.. Please!!

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg er decideret rystet over hvordan man vil bestemme over andre herinde. Mød dog op til træningerne i stedet, evt alle andre træninger end den inden kampdagen. Jeg er ligeglad om den sidste træning falder i en weekend, så må man lade være med at komme og dernæst undlade at udtale sig. Følsomme oplysninger (hvis det da var det i dette tilfælde!) vil kunne slippe ud på alle andre måder fra en træning end det her. Det er virkelig naivt at tro på andet i året 2019.
Så igen, igen: Det må være op til klubben at vurdere hvordan man vil håndtere træningspassene i forhold til fans.
Senest rettet af JBT 21. jul 2019, 12:09, rettet i alt 1 gang.

ChristianJ
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

ABT skrev:
21. jul 2019, 11:58
ChristianJ skrev:
ABT skrev:
Hvis du nu læste sætningen færdig afsluttes den af “formentlig”. Jeg ved ikke hvordan du bevidst formår at trække et så væsentligt ord ud af en ellers ganske simpel sætningskonstruktion. Desuden henviser sætningen ikke til det forrige statement - det er blot mit eget bud på hvordan vi vil stille. Hvis du havde været til træningen ville du også vide, at der ikke var noget spil i formationer, så hvordan jeg skulle kunne vide det må guderne vide...
Nu har jeg jo quotet dig fra tidligere, så det står højt og klart. Som jeg læste dit indlæg, siger du at basseret på den viden du så til træning, vil det være samme opstilling (+Nico), men at man naturligvis ikke kan være 100%. Det er vel den naturlige måde at læse den sætning på?

974

Indlæg af 974 »

Black Wolves er FCM´s eneste officielle fanklub
Ulvegraven hører under BW, og administreres af frivillige medlemmer

Igennem mange år har der været en gentleman-aftale mellem FCM´s stab og mange af de fans der ofte overværer træningerne og heraf også den sidste træning før en kamp
Ved den sidste træning er det for mange blevet ganske nemt at danne sig et overblik over hvem som starter inde
Aftalen lyder derfor : "skriv ikke på diverse fora hvem som starter inde - tak!"

Oftest er det jo ikke raketvidenskab, og opstillingerne bliver der jo også gættet på i diverse fodbold-medier :-)

Nogle af dem kigger endda vist med herinde og på eks. Facebook-forummet - igen ingen raketvidenskab

Jeg synes ikke at det har noget at gøre med "forum-politi" eller nogen lignende, så slap dog lige af !

RESPEKTER den aftale der igennem årene har været , og lad os så komme videre uden at gøre mere ud af det :-)

Alternativt: Lav jeres eget private FCM-forum ;-)

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

ChristianJ skrev:
21. jul 2019, 12:08
ABT skrev:
ChristianJ skrev:

Nu har jeg jo quotet dig fra tidligere, så det står højt og klart. Som jeg læste dit indlæg, siger du at basseret på den viden du så til træning, vil det være samme opstilling (+Nico), men at man naturligvis ikke kan være 100%. Det er vel den naturlige måde at læse den sætning på?
Fair nok at det afhænger af øjet der læser det. Men jeg er naturligvis ikke inde i hovedet på træneren, og det er da naturligt at tro, at vi vil stille med de samme folk når vi kommer fra en sejr og desuden har brugt hele opstarten på at spille de samme 11 sammen. Alt andet ville da være underligt, hvis man allerede splittede folk op efter runde 1.

Og igen - meldingen omkring Nicolaisen er udelukkende på grund af en aktuel debat der har været herinde. Altså; en sag hvor der absolut intet er at skjule kampens modstander/Kian in mente og Nicolaisens nylige kontraktforlængelse taget i betragtning.
/ ABT

Billede

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

974 skrev:
21. jul 2019, 12:10
Black Wolves er FCM´s eneste officielle fanklub
Ulvegraven hører under BW, og administreres af frivillige medlemmer

Igennem mange år har der været en gentleman-aftale mellem FCM´s stab og mange af de fans der ofte overværer træningerne og heraf også den sidste træning før en kamp
Ved den sidste træning er det for mange blevet ganske nemt at danne sig et overblik over hvem som starter inde
Aftalen lyder derfor : "skriv ikke på diverse fora hvem som starter inde - tak!"

Oftest er det jo ikke raketvidenskab, og opstillingerne bliver der jo også gættet på i diverse fodbold-medier :-)

Nogle af dem kigger endda vist med herinde og på eks. Facebook-forummet - igen ingen raketvidenskab

Jeg synes ikke at det har noget at gøre med "forum-politi" eller nogen lignende, så slap dog lige af !

RESPEKTER den aftale der igennem årene har været , og lad os så komme videre uden at gøre mere ud af det :-)

Alternativt: Lav jeres eget private FCM-forum ;-)
Amen

ChristianJ
Kontakt:

Indlæg af ChristianJ »

ABT skrev:
21. jul 2019, 12:17
ChristianJ skrev:
21. jul 2019, 12:08
ABT skrev:

Fair nok at det afhænger af øjet der læser det. Men jeg er naturligvis ikke inde i hovedet på træneren, og det er da naturligt at tro, at vi vil stille med de samme folk når vi kommer fra en sejr og desuden har brugt hele opstarten på at spille de samme 11 sammen. Alt andet ville da være underligt, hvis man allerede splittede folk op efter runde 1.

Og igen - meldingen omkring Nicolaisen er udelukkende på grund af en aktuel debat der har været herinde. Altså; en sag hvor der absolut intet er at skjule kampens modstander/Kian in mente og Nicolaisens nylige kontraktforlængelse taget i betragtning.
Ja, og det forstår jeg faktisk godt - jeg tror ikke du har dårlige intentioner. Jeg tror udelukkende der hvor tingene ser uheldige ud for os andre, er fordi det bliver skrevet i konteksten af at du har været på træningsbanen, og det derfor ender med at lyde som et læk af taktik. Vi andre kan jo som sådan ikke vide hvad du har set derude, og derfor bliver der reageret kraftigt da man ikke vil have lukket træningerne igen, og det her kunne læses som noget der bidrog til lukkede træninger igen.

Håber vi kan lukke debatten og begge sider kommer herfra med et par læringer.

henker

Indlæg af henker »

Come on... Hvorfor elsker de at have den sidste ord??

Kamp er ikke engang begyndt
Og har allerede lavet over 40 indlæg!! Det må være en ny rekord..

Ny tråde herfra...

Jeg regner med fcm vinder og fortsat forbehold en stærk front på hjemmebane..

Og jeg tror at det bliver 2-1 eller 3-1

Forhåbentlig scorer vor ny angriber brumaldo og kaba, og de har god målnæse.. Som vi kan glæde os med til europæiske turnering..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ABT skrev:
ChristianJ skrev:
ABT skrev:
Så må jeg jo være en gud. For jeg ved, hvordan du skulle vide det.
Fx kunne du jo kigge på hvilke 10 spillere, der i slutningen af træningen gik ned og trænede dødbolde, mens resten spillede intervalspil. Men det fangede du sikkert ikke...

Besvar