Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperA

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af CasperA »

Jesper BW1100 skrev:
10. jul 2019, 10:19
Horsens Folkeblad melder at Søren Reese skulle være på vej væk fra FCM, og at der er udenlandske tilbud. Men at han samtidig står øverst på Horsens' ønskeliste.

https://hsfo.dk/sport/Peter-Therkildsen ... kel/241043
Det giver meget god mening, da det er begrænset hvor meget spilletid trænerteamet har givet ham i opstarten. Det virker til, at man satser på Nicolaisen og James som backups for de tre normale startere. Så mon ikke han bliver udlejet eller solgt inden for kort tid.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

CasperA skrev:
10. jul 2019, 11:21
Jesper BW1100 skrev:
10. jul 2019, 10:19
Horsens Folkeblad melder at Søren Reese skulle være på vej væk fra FCM, og at der er udenlandske tilbud. Men at han samtidig står øverst på Horsens' ønskeliste.

https://hsfo.dk/sport/Peter-Therkildsen ... kel/241043
Det giver meget god mening, da det er begrænset hvor meget spilletid trænerteamet har givet ham i opstarten. Det virker til, at man satser på Nicolaisen og James som backups for de tre normale startere. Så mon ikke han bliver udlejet eller solgt inden for kort tid.
Uden i skrivende stund at kunne huske hvor jeg har hørt eller læst det, så skulle Reese vist have døjet med lidt skader i opstarten, hvilket kan være en årsag til at vi ikke har set mere til ham end vi har. Som James har præsteret i opstarten er min vurdering hvert fald at Reese sagtens kan være med.
/ ABT

Billede

henker

Indlæg af henker »

Vil gerne vide om vi er større i talenter og trænings anlæg end Brøndby? Eller ligger vi stadigvæk generelt den tredje største klubben i dk? Eller er vi foran bif nu?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

henker skrev:
10. jul 2019, 12:33
Vil gerne vide om vi er større i talenter og trænings anlæg end Brøndby? Eller ligger vi stadigvæk generelt den tredje største klubben i dk? Eller er vi foran bif nu?
Hvordan vil du kvantificere det? Det er vel afhængigt af øjnene, der ser. Vi var first movers på akademimodellen i 2004. Senere kom andre til med lignende projekter. Vi er i den absolutte top i Danmark, og det er der et par andre klubber, der også er. Nordsjællands arbejde og integration på førsteholdet springer i øjnene. Men hvis du spørger mig, om jeg ville bytte vores setup med Masterclass, så er svaret nej.

Edit: I øvrigt ikke super relevant for tråden.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Acebone skrev:
10. jul 2019, 13:28
henker skrev:
10. jul 2019, 12:33
Hvordan vil du kvantificere det? Det er vel afhængigt af øjnene, der ser. Vi var first movers på akademimodellen i 2004. Senere kom andre til med lignende projekter. Vi er i den absolutte top i Danmark, og det er der et par andre klubber, der også er. Nordsjællands arbejde og integration på førsteholdet springer i øjnene. Men hvis du spørger mig, om jeg ville bytte vores setup med Masterclass, så er svaret nej.

Edit: I øvrigt ikke super relevant for tråden.
Slet ikke relevant for tråden. Hold jer nu til transfernyheder og rygter, så man kan overskue det her forum. Admin må gerne slette den her besked.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EsbenVest skrev:
10. jul 2019, 17:11
Slet ikke relevant for tråden. Hold jer nu til transfernyheder og rygter, så man kan overskue det her forum. Admin må gerne slette den her besked.
For at være ærlig havde jeg ikke lagt mærke til tråden, da jeg svarede på henkers indlæg. Deraf min edit.

For ikke at spilde endnu et indlæg, så vil jeg gerne høre, om nogen (evt. det altid skarpe Twitter-folk) har hørt eller set noget om status på Erik og Trabzonspor? Synes der har været meget stille nogle dage nu.

Noe

Indlæg af Noe »

Acebone skrev:
10. jul 2019, 17:20

For ikke at spilde endnu et indlæg, så vil jeg gerne høre, om nogen (evt. det altid skarpe Twitter-folk) har hørt eller set noget om status på Erik og Trabzonspor? Synes der har været meget stille nogle dage nu.
Den virker til at være gået i sig selv - måske for nu. Tyrkiske Twitterbrugere plejer ellers ikke at spare på rygterne, for nu at skære dem over én kam ;)

Jeg ser det heller ikke ske pt. Hvis JP virkelig er på vej ud af vores foretrukne start-11, så har vi brug for alle de rutinerede lederkræfter vi har på banen. Skal han væk, så bliver det qua en klausul, og ikke med vores gode vilje.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Noe skrev:
10. jul 2019, 18:24
Acebone skrev:
10. jul 2019, 17:20

Den virker til at være gået i sig selv - måske for nu. Tyrkiske Twitterbrugere plejer ellers ikke at spare på rygterne, for nu at skære dem over én kam ;)

Jeg ser det heller ikke ske pt. Hvis JP virkelig er på vej ud af vores foretrukne start-11, så har vi brug for alle de rutinerede lederkræfter vi har på banen. Skal han væk, så bliver det qua en klausul, og ikke med vores gode vilje.
Måske det også er vurderet, at James ikke er stabil nok til at få os i gruppespil. Sviatchenko må så vente til januars vindue med at komme afsted igen.

974

Indlæg af 974 »

FCK kunne godt bruge en venstre back - evt. måske bare på leje efter Boilesen er blevet skadet

Jeg håber ikke at Dal Hende kunne være interesseret i sådan et job :-(

Jeg tænker egentligt ikke at det bliver aktuelt, men med alle de indkøb fra den danske liga, så ved man sgu aldrig

https://www.bt.dk/fodbold/solbakken-aab ... agtens-ske

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

974 skrev:
11. jul 2019, 22:35
FCK kunne godt bruge en venstre back - evt. måske bare på leje efter Boilesen er blevet skadet

Jeg håber ikke at Dal Hende kunne være interesseret i sådan et job :-(

Jeg tænker egentligt ikke at det bliver aktuelt, men med alle de indkøb fra den danske liga, så ved man sgu aldrig

https://www.bt.dk/fodbold/solbakken-aab ... agtens-ske
Det behøver du ikke bekymre dig om. Kommer ikke til at ske
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

CasperA

Indlæg af CasperA »

Han har selv udtalt, at hvis han skal afsted, skal det være en eventyr i udlandet for ham og familien, så det kommer ikke til at ske.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ingen ved deres fulde fem kan tro på at FCK får lov til at købe en profil i FCM uanset pris. Prestigetabet ville være katastrofalt. Signalet til omverdenen ville være at FCK har sat sig tungt på det hele og nu endda har sin største konkurrent som fødekilde. Det ville være en underkastelse af dimensioner. Det kommer aldrig til at ske om så FCK dobler eller tripler prisen.
Frie transfers er eneste måde det kan ske på
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det er da ikke så længe siden de købte vores måske største profil nogensinde, Martin Pusic ;)

Sniper

Indlæg af Sniper »

Benzo skrev:
12. jul 2019, 07:36
Det er da ikke så længe siden de købte vores måske største profil nogensinde, Martin Pusic ;)
:lol: Rigtigt, men var jeg den eneste der synes det var morsomt at de købte en spiller vi ikke kunne bruge mere?

Låst