Farlige Frank

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Total Ufarlige Frank

Indlæg af Altoriso »

Berglund brænder da også alt lige for tiden... Det er da klart at vi mangler en der scorer på næsten alle sine chancer - det vil de fleste hold vist gerne have :-)

Mose

Re: Farlige Frank

Indlæg af Mose »

Både Pimpong, Madsen, Sørensen og Simon Poulsen kan jo spille de kanter, så derfor er det jeg foreslå Madsen til angrebet.

Vi så i AGF sidste år, at han spillede en OK kamp som angriber. Han er ikke helt kølig nok foran mål, til gengæld er han løbestærk og god til at rykke sig fri, og dermed også god til at skabe plads til de andre.

Leifcool

Re: Total Ufarlige Frank

Indlæg af Leifcool »

Det kommer nok ikke som en overraskelse, men jeg er ikke enig i at Frank virker uoplagt. Han spillede ikke hans bedste kamp i onsdags, men alle angribere kommer i scoringskrise. Hvis man da kan kalde 216 minutters kamp uden mål for krise.
Mads Junker som efter "krisen med kortene" rigtig har fået gang i scoringen, havde også en krise. Junker scorede ikke fra d. 7. nov 2004 - 1. maj 2005 godt nok men en vinterpause, men betydeligt flere minutter end Frank. Der er mange flere eksembler på scoringskriser verden over. Giv nu manden minutterne og tilliden så kommer målene jo også. Som jeg så det var det sort uheld at han ramte overliggeren mod OB, ellers kunne den kamp have fået et andet udfald.

Mere direkte spil og flere indlæg, tak

Besvar