bobthebuilder_dk skrev: ↑3. jul 2019, 14:13
Stoffer skrev: ↑3. jul 2019, 14:06
Jo, jo. Han har nogle fysiske forudsætninger - og de er naturligvis (rigtig) meget værd, men vi har da forhåbentlig ikke lige lavet en Basogog handel.
Det er meget mærkværdigt, at han har spillet så få minutter.
Jeg håber, at der kommer nogle wyscout info frem, der kan dæmpe min bekymringer.
Det skal der nok....
Rid nu med på hypen! Af med nejhatten , og følg os andre
(vi ved jo ikke engang om det er ham! )
Jeg skal nok prøve! Her er det sidste af mine bekymringer for nu.
Vi hører gerne herinde, hvis nogen graver gemte streams frem til:
2019-02-15 Nimes 2-0 Dijon
2019-02-08 Dijon 1-2 Marseille
Her spiller Sory hhv. 65 og 73 min. og fra start. Så kan vi få noget syn for sagen.
For at retfærdiggøre min bekymring, så er det sådan noget som det her:
https://understat.com/player/7406
I alle indhop og de to kampe fra start for Dijon har han ikke et eneste skud.
At Dijon kæmpede mod nedrykning og at Sory kom til kan pege i to retninger. Man bruger det kendte, når man virkelig kæmper. Den anden er, at selv i en desperat situation var Sory ikke god nok til at få tid. - Til at understøtte den sidste del, hans får de længste indhop og to start pladser i februar og marts og derefter blive han lagt på is. Det lugter af en spiller, man ikke kan bruge. Som det er nævnt, hvorfor er Dijon allerede villige til at sælge nu? - Det er da bekymrende.
I tiden før Dijon spillede han i 17/18 1.570 min. og i 18/19 (indtil skiftet) 1.464 minutter. I sæsonerne før det spillede han meget få minutter (under 500) og selvom han var en del af Genks ungdomshold i 14/15, så står der intet registreret om 15/16 overhovedet. Det tegner et billede af en meget rå spiller. (
https://www.transfermarkt.com/sory-kaba ... d/0/plus/1)
Jeg har svært ved at forstå 25 mio. for en rå 24-årig, som har gode fysiske forudsætninger. - Så min kritik går nok egentlig langt hed ad vejen på prisen her. Det passer selvfølgelig hånd i handske med de "sats" som ledelsen har snakket om en klub som vi må tage. Det her ligner et af de større, for selv hvis computeren har været i sving, så har den ikke haft særligt store mængder at arbejde med. Man stoler her nok nærmere på, at man kan forløse et fysisk talent, og det er i min bog et langt større sats, end satse på produktion og teknik med begrænsede fysiske redskaber ala Kurzawa. Jeg medgiver så samtidig, at potentialet nok er større i sådan en handel her.