Farlige Frank
-
Mose
Farlige Frank
Er Frank den rigtige mand på toppen?
Som jeg ser det er han blevet alt for forudsigelig i sit spil. Han rykker ikke meget i feltet for at få afleveringerne i fødderne, men står derimod plantet og venter på en hovedstødschance. Det er for let.
Jeg mener han skal være langt mere bevægelig. Han må have kræfterne, for han er den spiller der jager mindst af vores offensive kræfter. Jeg tror han trænger til en kort tur ned på DS, for at genfinde sin målnæse.
Måske kunne vi lade Claus Madsen spille angriber sammen med David eller Pimpong.
Noget skal der ske, for vi var meget ufarlige igår, trods det at OB gav os lov til at komme langt frem på banen.
Giv Frank en pause for hans egen skyld.
Som jeg ser det er han blevet alt for forudsigelig i sit spil. Han rykker ikke meget i feltet for at få afleveringerne i fødderne, men står derimod plantet og venter på en hovedstødschance. Det er for let.
Jeg mener han skal være langt mere bevægelig. Han må have kræfterne, for han er den spiller der jager mindst af vores offensive kræfter. Jeg tror han trænger til en kort tur ned på DS, for at genfinde sin målnæse.
Måske kunne vi lade Claus Madsen spille angriber sammen med David eller Pimpong.
Noget skal der ske, for vi var meget ufarlige igår, trods det at OB gav os lov til at komme langt frem på banen.
Giv Frank en pause for hans egen skyld.
Senest rettet af Mose 23. sep 2005, 22:29, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Farlige Frank
jeg er helt enig med dig Mose, jeg har i et tidligere indlæg givet udtryk for at 2 frontløbere er for lidt i truppen der er for lidt konkurence FCM mangler virkelig et par teknisk gode angribere, lidt for tidlig vi sendte Frandsen retur til de grønne
-
Takito
Er også ganske enig der. Hvis du kigger på fransk spil. Så spiller han helt uden motivation. Det er da simpelthen for skuffende at stå og kigge på. Tror han ville have godt af en pause fra første holdet. Og så lige få ladet kroppen op med lidt energi og måske lidt selvtillid. For selvtillid er nok det sidste han udstråler på banen for tiden.
-
Ravnen
Jeg tror bare de trænger til noget reel konkurrence for at holde skarpheden i top..
-
jj
Jeg tror nu vi mangler en kantspiller med tur i den, specielt på højrekanten...
jeg ser gerne Dennis S brugt som spids og eksempelvis pimpong og s. poulsen på de to kanter. Det tror jeg vil virke bedre og give bedre muligheder for vores angribere...
Men skarpe har de ikke været, sjovt om Klaus K bliver en forstærkning eller om også han har glemt hvordan man scorer mål...
jeg ser gerne Dennis S brugt som spids og eksempelvis pimpong og s. poulsen på de to kanter. Det tror jeg vil virke bedre og give bedre muligheder for vores angribere...
Men skarpe har de ikke været, sjovt om Klaus K bliver en forstærkning eller om også han har glemt hvordan man scorer mål...
-
DamZe
Re: Farlige Frank - selvtillid?
tror du det vil give ham mere selvtillid at træneren kommer og smider ham på 2.holdet?
-for det tror jeg sq ik!
det er jo det samme som at sige at han ikke er god nok...
den eneste måde det kunne være godt for ham på, er at det vi "skærpe" ham. forstået på den måde at han, når han bliver smidt på 2.-holdet, måske vil sige: "her hører jeg ikke hjemme", og "jeg skal satme nok vise ham hr. É. Rasmussen, at det ikke er meningen at jeg skal spille hernede". på den måde kunne det måske "tænde" ham lidt mere til kampene, men at det giver selvtillid, det tror jeg ikke...
-for det tror jeg sq ik!
det er jo det samme som at sige at han ikke er god nok...
den eneste måde det kunne være godt for ham på, er at det vi "skærpe" ham. forstået på den måde at han, når han bliver smidt på 2.-holdet, måske vil sige: "her hører jeg ikke hjemme", og "jeg skal satme nok vise ham hr. É. Rasmussen, at det ikke er meningen at jeg skal spille hernede". på den måde kunne det måske "tænde" ham lidt mere til kampene, men at det giver selvtillid, det tror jeg ikke...
-
Jesper - BW415
Total Ufarlige Frank
De tegnede ellers virkelig godt omkring sæsonstarten hvor meldingerne da også lød på at han næsten skød nettene væk til træning, men siden et par flotte kampe for snart længe siden har vi da intet set til ham...
Vi har så få chancer at man sku tro det var løgn, og det er da i hvertfald bl.a. Franks 'fortjenste'...
Synes ER skulle ta Poku til nåde - han knalder dem jo ind på samlebånd på DS, og som det ser ud nu kan det altså kun gå fremad...
Vi har så få chancer at man sku tro det var løgn, og det er da i hvertfald bl.a. Franks 'fortjenste'...
Synes ER skulle ta Poku til nåde - han knalder dem jo ind på samlebånd på DS, og som det ser ud nu kan det altså kun gå fremad...
-
Nicolai Kammersgaard
jj skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror nu vi mangler en kantspiller med tur i
> den, specielt på højrekanten...
> jeg ser gerne Dennis S brugt som spids og
> eksempelvis pimpong og s. poulsen på de to kanter.
> Det tror jeg vil virke bedre og give bedre
> muligheder for vores angribere...
>
> Hvor skarp var Dennis S i parken han er bedst som kant hvor han også bedre ville få chancerne. Men jeg kunne godt tænke mig at se Jungbloot hans statur er jo meget lig franks. Men hvis han spiller ringe nede på DS som nogen siger, Så er der selvfølgelig ikke så meget ide i det.
Nicolai Kammersgaard
Sæt KBN i angreb og lad ham lave en Gravgaard.
-------------------------------------------------------
> Jeg tror nu vi mangler en kantspiller med tur i
> den, specielt på højrekanten...
> jeg ser gerne Dennis S brugt som spids og
> eksempelvis pimpong og s. poulsen på de to kanter.
> Det tror jeg vil virke bedre og give bedre
> muligheder for vores angribere...
>
> Hvor skarp var Dennis S i parken han er bedst som kant hvor han også bedre ville få chancerne. Men jeg kunne godt tænke mig at se Jungbloot hans statur er jo meget lig franks. Men hvis han spiller ringe nede på DS som nogen siger, Så er der selvfølgelig ikke så meget ide i det.
Nicolai Kammersgaard
Sæt KBN i angreb og lad ham lave en Gravgaard.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Total Ufarlige Frank
jeg syntes at man forsøger alt for lidt, hvor er alle de langskud vi så i sidste sæson, nu skal man helst drible ind i målfeldtet før der blir afsluttet, SÅ SKYD DOG KLATTEN I KASSEN FRA DISTANCEN vi kan sq godt drenge
-
Peter Ross
Nicolai Kammersgaard skrev:
> Hvor skarp var Dennis S i parken han er bedst
> som kant hvor han også bedre ville få chancerne.
> Men jeg kunne godt tænke mig at se Jungbloot hans
> statur er jo meget lig franks. Men hvis han
> spiller ringe nede på DS som nogen siger, Så er
> der selvfølgelig ikke så meget ide i det.
Jungbloot spiller ikke på DS, da først Kærgaard og siden Claus Madsen kom og tog hans plads. Nu er han ved at blive omskolet til højremidt, hvor der er lidt mindre konkurrence om pladserne. Det har også resulteret i en kraftig tilbagegang i antal scorede mål fra venstrepoten... Nu er det mest i bordfodbold han lyner
Kan I så komme væk ! Elgen tilbage
Peter Ross
> Hvor skarp var Dennis S i parken han er bedst
> som kant hvor han også bedre ville få chancerne.
> Men jeg kunne godt tænke mig at se Jungbloot hans
> statur er jo meget lig franks. Men hvis han
> spiller ringe nede på DS som nogen siger, Så er
> der selvfølgelig ikke så meget ide i det.
Jungbloot spiller ikke på DS, da først Kærgaard og siden Claus Madsen kom og tog hans plads. Nu er han ved at blive omskolet til højremidt, hvor der er lidt mindre konkurrence om pladserne. Det har også resulteret i en kraftig tilbagegang i antal scorede mål fra venstrepoten... Nu er det mest i bordfodbold han lyner
Kan I så komme væk ! Elgen tilbage
Peter Ross
-
Mose
Jeg ser helst at folk der udtaler sig om Poku har set ham, for tallene fra DS lyver. Han har scoret 5 mål men har ikke på nogen måde været prangende i de tre kampe jeg har set. Tværtimod.
-
Klauzito
Men at en spiller scorer mange mål i DS er jo heller ikke nogen garanti for at han gør det i Superligaen.
Der har været mange tilfælde af spillere der har scoret bunkevis af mål i de lavere rækker og når de så er kommet til en Superligaklub, så kan de ikke. F eks Anders Clausen, Lodberg og Thomas Maale.
Det vi mangler oppe foran er en som da Berglund var bedst, en der var farlig HVER gang og ikke kun hver tredie eller fjerde gang.
Lige nu brænder David næsten alt han rører ved og Frank ligner en der ikke rigtig gider spille!!
Der har været mange tilfælde af spillere der har scoret bunkevis af mål i de lavere rækker og når de så er kommet til en Superligaklub, så kan de ikke. F eks Anders Clausen, Lodberg og Thomas Maale.
Det vi mangler oppe foran er en som da Berglund var bedst, en der var farlig HVER gang og ikke kun hver tredie eller fjerde gang.
Lige nu brænder David næsten alt han rører ved og Frank ligner en der ikke rigtig gider spille!!
-
Peter Ross
Egentlig også lidt et under at han kun har scoret 5... Han har haft chancer til 20, så han er sådan ca. lige så farlig som Frank og David. Forskellen er bare at keeperne i Ligaen er en smule bedre end i DS...
Peter Ross
Peter Ross
-
Ravnen
Men hvad laver Claus Madsen også lige i angrebet? Ser ham da klart som fløj...