BIF-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Due

BIF-FCM

Indlæg af Due »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bro ... bt-billet/

Er der ikke en af de 11 der kan tage et banner med, hvor der står at vi stadig har tømmermænd :D

Iøvrigt vildt med så mange der sidder over https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ma ... ruppen-her

Kunne være fedt hvis B holdet vandt :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: BIF-FCM

Indlæg af bobthebuilder_dk »

... ja eller bare tog point fra dem :D

Jeg tror nu OB hader os pænt meget i disse timer :D også selvom de selv kan afgøre deres egen skæbne i sidste runde om de vil i Europa eller ej?

hmm whatever?!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver da et spændende hold, uanset hvad.

Det ligner dog en udfordring hvis vi skal spille med tre i forsvaret, Nicolajsen og James er selvskrevne, men hvem skal være den tredie?

Ellers giver resten jo sig selv med Andersson, Kurzawa, Onyeka, Sparv, Evander, Mabil, Rilwan og George (eller Dovbyk)

6256

Indlæg af 6256 »

Ravnen skrev:
20. maj 2019, 16:20

Det ligner dog en udfordring hvis vi skal spille med tre i forsvaret, Nicolajsen og James er selvskrevne, men hvem skal være den tredie?

Ellers giver resten jo sig selv med Andersson, Kurzawa, Onyeka, Sparv, Evander, Mabil, Rilwan og George (eller Dovbyk)
Jeg tænker næsten også, at det må blive en opstilling med fire bagerst. Ellers skal Sparv rykkes derned, men hvem skal så være på midten sammen med Evander. Sparv spillede vel også 120 minutter den anden dag.

Men ja, spændende uanset hvad :D

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det kunne være pænt sjovt hvis holdet skiftede ud så det var de 11 fans der gik på banen og spillerne som erobrede trommen.
Så er man da sikker på at undgå slid og skader frem til Europa kval?

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Ravnen skrev:
20. maj 2019, 16:20

Jeg tror, at det bliver Japhet Serry, der tager den sidste plads i midterforsvaret.
FCM!
FCM!
FCM!

Vijen

Indlæg af Vijen »

Sikke en start opstilling vi kommer med.

Bliver meget spændende, at se de unge imod Brøndby

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Glæder mig også til at se de nye...

Men uanset er det mærkeligt at spille kampe, som ingen betydning har for slutplaceringen. Det har vi ikke prøvet siden det første mesterskab i 2015.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Kan vi ikke få noget kontinuitet på de her kamptråde navne? Det er super irriterende at standarden er helt væk.
Jeg foreslår selv:

Kamptråd: SL <sæson> R<rundens nummer> <Hjemmehold> - <Udehold>

Så denne kamp ville være:
Kamptråd: SL18-19 R35 BIF-FCM

Det ville gøre det så meget nemmere at navigerer forummet.

Due

Indlæg af Due »

bifr05t skrev:
20. maj 2019, 19:01
Kan vi ikke få noget kontinuitet på de her kamptråde navne? Det er super irriterende at standarden er helt væk.
Jeg foreslår selv:

Kamptråd: SL <sæson> R<rundens nummer> <Hjemmehold> - <Udehold>

Så denne kamp ville være:
Kamptråd: SL18-19 R35 BIF-FCM

Det ville gøre det så meget nemmere at navigerer forummet.
Jo min fejl.
Der var ikke lavet en tråd så jeg skrev bare det sådan. Synes ikke jeg kan ændre det :?

ben2han

Indlæg af ben2han »

opløftende spil, især det offensive.

Men hvor mangler Andersson dog kvalitet i hans indlæg, ingen tvivl om at han er bedre defensivt en MDT, men offentsivt mangler han kvalitet.

Mikkel hansen skal vise i en sådan en kamp her at han er værd at bygge på, men griber ikke chancen.

Hamid har efter de oplysninger jeg har, stået et fremragende forår for DC United

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... mp-for-dc/

Dovbyg er imponerende tilbage, trods lang pause, han kan blive god.

Forsvarsfejl er skyld i Brøndby mål, man bakker helt fejlagtig på det sidste mål frem for at gå frem mod Hedlund

MFKM

Indlæg af MFKM »

Spændende om vores opstilling i dag skal ses som et udtryk for den nye Midtjylland opstilling?

Som jeg synes jeg har set den i dag ligner det:

Mikkel Andersen
Joel - James - Nicolaisen - Kurzawa
Cajuste
Onyeka - Evander
Mabil
Brumado - Dovbyk

Det giver bedre muligheder for en mere smidig udskiftning af Sparv/JP end den nuværende giver, da der er en mand mere inde midt på til at tage sig af det.

Med den her formation kan vi køre Cajuste/Sparv/(Måske JP mod de små modstandere) på 6'eren.

Samtidig kan en man som Onyeka blive spillet på sin efter min mening klart bedste plads som 8'er, ligesom Evander kan være sikret en plads som enten 8'er eller 10'er.

Det kan selvfølgelig også bare være et resultat af at det er de spillere der lige er til rådighed på dagen.

Jeg synes egentligt vi spiller og har spillet bedst i første halvleg, 2 ærgerlige mål de har fået - men flot kæmpet af drengene på banen.

Et lille staldtip må være rødt kort til James i 2. halvleg. Vi skal endnu længere frem, og han virker ikke til at have gearet ned efter sit første gule kort.

THenry

Indlæg af THenry »

MFKM skrev:
20. maj 2019, 19:56
Spændende om vores opstilling i dag skal ses som et udtryk for den nye Midtjylland opstilling?

Som jeg synes jeg har set den i dag ligner det:

Mikkel Andersen
Joel - James - Nicolaisen - Kurzawa
Cajuste
Onyeka - Evander
Mabil
Brumado - Dovbyk

Det giver bedre muligheder for en mere smidig udskiftning af Sparv/JP end den nuværende giver, da der er en mand mere inde midt på til at tage sig af det.

Med den her formation kan vi køre Cajuste/Sparv/(Måske JP mod de små modstandere) på 6'eren.

Samtidig kan en man som Onyeka blive spillet på sin efter min mening klart bedste plads som 8'er, ligesom Evander kan være sikret en plads som enten 8'er eller 10'er.

Det kan selvfølgelig også bare være et resultat af at det er de spillere der lige er til rådighed på dagen.

Jeg synes egentligt vi spiller og har spillet bedst i første halvleg, 2 ærgerlige mål de har fået - men flot kæmpet af drengene på banen.

Et lille staldtip må være rødt kort til James i 2. halvleg. Vi skal endnu længere frem, og han virker ikke til at have gearet ned efter sit første gule kort.
Ja. Så det også primært som 4-4-2 med diamant og i perioder veksler vi til 4-3-3 med Mabil på kanten. Jeg ved dog ikke, om vi er klar til at skrotte 3-mandsbagkæden. Det er en af vores styrker, og vi har mange penge bundet op i midtstoppere, og har antalsmæssigt en del af dem, så dagens opstilling kan godt bare være udtryk for det spillermateriale, der var til rådighed i dag.

Synes Awer var fremragende i en mere fri offensiv rolle. Primært bag de to angribere. Nok hans bedste kamp siden søsterens tragiske død.

Evander var også langt bedre end længe set. Han er bare bedst centralt med spillere til at løbe foran sig. Synes faktisk det så spændende ud med Evander som 8'er og Awer foran til at tage en masse løb. Evander er muligvis bedst på den plads, som Polle spiller. Måske han i virkeligheden er Polles afløser?

Cajuste gjorde det også godt. Synes virkelig han er spændende. Rolig med bolden og fornuftig teknik og fysik.

Jeg er ret vild med Kurzawas dødbolde. Synes stort set de blev farlige hver gang, når han slyngede dem hårdt ind med venstrefoden.

Vi er klart bedst i 1. halvleg, og derfor ærgerligt, at vi taber med 3 mål. Kampen var langt tættere end, hvad cifrene tilsiger.

Okosun var ikke engang udtaget til truppen til sådan en sommerkamp her. Mon ikke det er udtryk for, at han er færdig i klubben?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det startede ellers så godt. Bedømt på første halvleg burde vi have været foran med 2-3 mål. Det så virkelig lovende ud.

Nå, men det var jo også næsten en sommerkamp...

Besvar