I forhold til opstilling, forstår jeg ikke hvorfor man ikke prøber Brumado af? Og forsøger at spille ham varm til næste sæson? Igen er jeg uenig i at Evander skal på kanten... HAN ER 10´ ER.
God kamp til alle.
I forhold til opstilling, forstår jeg ikke hvorfor man ikke prøber Brumado af? Og forsøger at spille ham varm til næste sæson? Igen er jeg uenig i at Evander skal på kanten... HAN ER 10´ ER.
God kamp til alle.
Det ligner da også, at det mest er derinde han har lagt i dag. Men det er godt ikke mange afleveringer, der bliver sat sammen fremadrettet, så han bliver desværre anonym igen i dag. Til hans forsvar, ligner taktikken måske også lidt en anden i dag.
Senest rettet af 6256 12. maj 2019, 20:55, rettet i alt 2 gange.
God kamp til alle.
Det ligner da også, at det mest er derinde han har lagt i dag. Men det er godt ikke mange afleveringer, der bliver sat sammen fremadrettet, så han bliver desværre anonym igen i dag. Til hans forsvar, ligner aktikken måske også lidt en anden i dag.
God første halvleg. Halvfarlige dødbolde, og rimeligt pasningsspil oveni.
Godt takter fra de fleste, og er særligt positiv over wikheims indflydelse. Erik også bedre end længe.
Evander kæmper med sit spil, og er bare ikke skarp nok for tiden.
Enig! Han ser dog ikke særlig skarp ud idag..
dog virker Wikheim til at han vil starte inde på fredag! Han spiller virkelig godt!
Er lidt bekymret for Poulsen.. han ser godt nok skidt ud...
Poulsen har bare været skidt længe. Han kæmper med det må man sige. Spørgsmålet er så om det er alderen eller et normalt formdyk.
Vi fører 2-0 - ganske vist en kamp helt uden betydning for tabellen - men FCK er aldrig walkover alligevel. Hvordan spiller vi?
Godt at høre at Wikheim viser lidt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Såfremt Sholtz ellers er klar på fredag, så kunne vi ikke have fået en bedre optakt.
Stor tak til FCK for at møde op med et hold der giver os optimale muligheder for at tanke selvtillid.
Rørende scener ved Mabils mål - hvor er det fedt for ham! Han virker som et helt specielt og dybt menneske, som selv modstander må have meget svært ved ikke at have maksimal sympati for.
Nu gælder sæsonens vigtigste kamp, der definerer om vi har en godkendt eller en fiasko sæson!
Poulsen har bare været skidt længe. Han kæmper med det må man sige. Spørgsmålet er så om det er alderen eller et normalt formdyk.
Vi fører 2-0 - ganske vist en kamp helt uden betydning for tabellen - men FCK er aldrig walkover alligevel. Hvordan spiller vi?
Godt at høre at Wikheim viser lidt
Problemet er at Poulsen slet ikke kan være med i selv at sætte tempo på spillet, med ryk op ad banen eller sætte en mand af med hurtighed, det har stået på længe men bliver mere og mere synlig, at der er en proces i gang i den forkerte retning, og at den er aldersbetinget.
Jacob kan stadig spille bolden rundt, men det kan andre også og måske endda på en bedre måde.
For mig er det tydeligt, at med jacob og Tim på vej mod (36-33), så er man nød til at handle i det her vindue.
Fantastisk kamp! Ja til tider spillede FCK bedre end os, men vi fik sat boldene i kassen som vi har manglet i mange kampe.
For mig er det klokke klart at Wikheim spillede sig på en plads i finalen, sikke en kamp! Flot mål, og vilde assist + en assist som burde tælle ved Dal Hende´s kæmpe afbrænder. Fornøjelse!
Mabil- fedt at vores anfører lader ham sparke bolden sikkert i kassen, det viser en speciel holdånd.
Rent bur- godt nok burde FCK få et straffe, men vigtigt at vi holder buret rent, og vores forsvarskæde lukker af. (Måske godt at Damen ikke var med).
MDT- jeg håber virkeligt at Joel Andersson bliver klar til på fredag...
JP- Han havde desværre nogle svipsere....
Scholtz- Det virkede som om, at man vil omforme ham til en joker til på fredag, med de udtagelser, der kom... "Han havde haft lidt med baglåret, så derfor tager vi ham ud"...
Paul- Jeg synes at han gør det godt, dog kunne man godt se at han havde fået afvide, at han skulle ud 5 min før...
Onyeka- Kommer ind og gør det godt, han tager nogle gode løbedueller.
Evander- Han skulle lige bruge en halveg til at komme i gear.. Det gear skal han bruge fra start på fredag.
Brumado- Hvorfor ser man ikke noget til ham? Hvorfor skifter man ikke ham ind? Han må gøre det skidt til træning...
Fantastisk kamp! Ja til tider spillede FCK bedre end os, men vi fik sat boldene i kassen som vi har manglet i mange kampe.
For mig er det klokke klart at Wikheim spillede sig på en plads i finalen, sikke en kamp! Flot mål, og vilde assist + en assist som burde tælle ved Dal Hende´s kæmpe afbrænder. Fornøjelse!
Mabil- fedt at vores anfører lader ham sparke bolden sikkert i kassen, det viser en speciel holdånd.
Rent bur- godt nok burde FCK få et straffe, men vigtigt at vi holder buret rent, og vores forsvarskæde lukker af. (Måske godt at Damen ikke var med).
Scholtz- Det virkede som om, at man vil omforme ham til en joker til på fredag, med de udtagelser, der kom... "Han havde haft lidt med baglåret, så derfor tager vi ham ud"...
Paul- Jeg synes at han gør det godt, dog kunne man godt se at han havde fået afvide, at han skulle ud 5 min før...
Evander- Han skulle lige bruge en halveg til at komme i gear.. Det gear skal han bruge fra start på fredag.
Brumado- Hvorfor ser man ikke noget til ham? Hvorfor skifter man ikke ham ind? Han må gøre det skidt til træning...
Hvorfor tror du Brumado gør det skidt til træning. Han er rimelig ny og skal lige vænne sig til spillestil og holdkammerater. Vi må jo også kun skifte 3, men måske han kan blive en joker på fredag.
Det kunne godt se ud til at JP ikke er første mand på holdkortet næste sæson. Han virker færdig - og det er ikke kun fordi holdet har været lidt nede i her i slutspillet. Er enig med Flemming Poulsen i hans vurdering af at vi skal have nogle flere driblere ind på holdet der kan lave noget uforudsigeligt.
Hvorfor tror du Brumado gør det skidt til træning. Han er rimelig ny og skal lige vænne sig til spillestil og holdkammerater. Vi må jo også kun skifte 3, men måske han kan blive en joker på fredag.
Det kunne godt se ud til at JP ikke er første mand på holdkortet næste sæson. Han virker færdig - og det er ikke kun fordi holdet har været lidt nede i her i slutspillet. Er enig med Flemming Poulsen i hans vurdering af at vi skal have nogle flere driblere ind på holdet der kan lave noget uforudsigeligt.
Jeg er godt klar over, at der er mange nye ting at forholde sig til.
Dog mener jeg at Evander var hurtigere på banen end Brumado var. Jeg har ikke set ham på træningsbanen, men jeg havde forestillet, at han skulle blive indskiftet igår.
aoh.dk skrev:Sviatchenko valgte sparker
Det er første gang, den 23-årige kantspiller sparker straffespark for FC Midtjylland. Den tjans er normalt Jakob Poulsens, men kaptajnen var netop blevet skiftet ud.
- Erik (Sviatchenko, red.) gav mig bolden som anfører på det tidspunkt, så han må jo have følt, at jeg var den bedste til at sparke. I går scorede jeg også et fantastisk straffespark til træning, beretter Awer Mabil med et bredt smil.