Karakter til spillerne
-
Alto
Karakter til spillerne
Godt hjemkommet fra SAS-arena må vi konstatere, at der i det mindste var to positive ting. Øllene var dejligt kolde, og vejret var fantastisk. FCMs præstation var desværre knap så god.
Anders Rasmussen: Fejlfri præstation, gode udspark. Havde ikke det store at lave: 8
Rasmus Daugaard: Indlæggene havde alt for dårlig kvalitet. Dog ok, defensivt: 7
Kristian Bak: OK kamp med et par gode fremstød. Upåklageligt defensivt: 8
Marc Møller: Slog desværre ikke til. Placeringsvanskeligheder og kom til kort i nærkampene. Hans tid skal dog nok komme: 5
Ulrik Lindkvist: En helt igennem håbløs præstation. Afleverings- og tekniske fejl på et helt uacceptabelt niveau: 03
Dennis Sørensen: Et par gode raids i 1. halveg. Anonym efter pausen: 7
Michael Hansen: Uha, uha. Vildt mange fejlafleveringer: 6
Christian Traore: Savner stadig en god kamp fra ham. Nogenlunde, da han blev rykket ned i forsvaret: 7
Simon Poulsen: Et par gode aktioner i 1. halveg, ellers helt anonym: 6
Razak Pimpong: Meget anonym. Viste dog i perioder en fin indstilling: 7
Frank Kristensen: Fuldstændig anonym: 5
Erik Rasmussen: Eksperimentet med Marc Møller mislykkedes i dag. På sigt kan det måske give pote. Dennis Sørensen skulle efter min være rykket frem umiddelbart efter Davids skade: 6
Generelt selvfølgelig ikke godkendt, men vi skal vænne os til at selv et godt hold som OB, nærmest stiller op uden angribere på vores hjemmebane.
Mon ikke vi slår Silkeborg.
Anders Rasmussen: Fejlfri præstation, gode udspark. Havde ikke det store at lave: 8
Rasmus Daugaard: Indlæggene havde alt for dårlig kvalitet. Dog ok, defensivt: 7
Kristian Bak: OK kamp med et par gode fremstød. Upåklageligt defensivt: 8
Marc Møller: Slog desværre ikke til. Placeringsvanskeligheder og kom til kort i nærkampene. Hans tid skal dog nok komme: 5
Ulrik Lindkvist: En helt igennem håbløs præstation. Afleverings- og tekniske fejl på et helt uacceptabelt niveau: 03
Dennis Sørensen: Et par gode raids i 1. halveg. Anonym efter pausen: 7
Michael Hansen: Uha, uha. Vildt mange fejlafleveringer: 6
Christian Traore: Savner stadig en god kamp fra ham. Nogenlunde, da han blev rykket ned i forsvaret: 7
Simon Poulsen: Et par gode aktioner i 1. halveg, ellers helt anonym: 6
Razak Pimpong: Meget anonym. Viste dog i perioder en fin indstilling: 7
Frank Kristensen: Fuldstændig anonym: 5
Erik Rasmussen: Eksperimentet med Marc Møller mislykkedes i dag. På sigt kan det måske give pote. Dennis Sørensen skulle efter min være rykket frem umiddelbart efter Davids skade: 6
Generelt selvfølgelig ikke godkendt, men vi skal vænne os til at selv et godt hold som OB, nærmest stiller op uden angribere på vores hjemmebane.
Mon ikke vi slår Silkeborg.
Senest rettet af Alto 22. sep 2005, 23:10, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Karakter til spillerne
Er ikke helt enig i det med Lindkvist! Godt nok lavede han nogle dumme fejl! Men, et 3-tal ? Ej, 6-7 stykker!
-
David
Så du kampen Lasse?
Lindkvist var helt til grin og sætter vel ikke et ben rigtigt,.
Så 03 er fint til ham.
David
-
YahooSeeker [Bot]
03 er flot han var helt væk idag, men kom igen søndag der skal der bare 3 P på tavlen og så hold nu det 0......
-
YahooSeeker [Bot]
der var ikke EN spiller som spillede sig over et 5 tal det var bare ikke godt nok
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, jeg fulgte nøje med i kampen! Jeg går med til et 5-tal til Lindkvist, men sku ikke 03 !
-
Rasmus
jeg kan ikke være mere uenig... de eneste der spillede til under 5 var den 12 mand, nemlig os. det er ok at buue hvis de spiller dårligt, men ligefrem at synge om 1.div... hold kæf.. hvem der det der tør stå ved det og så samtidig kalde sig for FCM fan...
-
Jannick
Det vil jeg gerne stå ved for i mine øjne så det ud til at være det niveau der passer os bedst for tiden.
-
David
Efter min mening kunne kun 3 være lidt tilfreds med deres indsats, uden at imponere vildt.
Det var Daugaard, Simon og Anders.
Bunden var klart Ulrik, Dennis og Michael Hansen. Totalt pinligt det de levere.
Mvh.
David
-
Claus J
Er ikke enige med dig ang. Marc Møller, syntes faktisk han spillede en OK kamp, uden at falde igennem, men sådan ser man selvfølgelig tingene så forskelligt.
-
YahooSeeker [Bot]
"Er ikke enige med dig ang. Marc Møller, syntes faktisk han spillede en OK kamp, uden at falde igennem".
Jeg synes han lavede mange pasnins-fejl, ved ikke om det kun er mig der synes det!
Jeg synes han lavede mange pasnins-fejl, ved ikke om det kun er mig der synes det!
-
Brian
Karakterer er som øjenene der ser....
Ulrik er sgu ikke til 03 i dag, han spiller ikke en stor kamp, men holder dog et niveau som er pænt over Michael Hansen.
Men den eneste som skal have 03 er Erik Rasmussen. Det er hans ansvar at vi har et hold uden gejst og selvtillid. Det er trods alt ham som er førerulv.....
Nærmest uanset indsatsen, udtager han de samme spillere til truppen.
Han har konsekvent David og Frank som eneste rigtige angribere. Og den eneste rotation der sker, er med de samme 13-14 spillere (stort set).
Så kan f.eks. Poku lave de mål han vil på DS, men de hjælper ikke det store.
Jeg savner noget action fra vores træner. Brug dog truppen, og ikke kun de samme spillere hver gang, som bare bliver rokeret lidt rundt.
Så vi glæder os til på søndag, og så tromler vi silkeborg. Helst med et par nye ansigter på holdet. Evt. Poku, Svenne eller Femi (han kan vel spille med skinne på fingeren).
Og svin så bare spillerene mere til, det skal sgu nok gøre dem bedre:)
Ulrik er sgu ikke til 03 i dag, han spiller ikke en stor kamp, men holder dog et niveau som er pænt over Michael Hansen.
Men den eneste som skal have 03 er Erik Rasmussen. Det er hans ansvar at vi har et hold uden gejst og selvtillid. Det er trods alt ham som er førerulv.....
Nærmest uanset indsatsen, udtager han de samme spillere til truppen.
Han har konsekvent David og Frank som eneste rigtige angribere. Og den eneste rotation der sker, er med de samme 13-14 spillere (stort set).
Så kan f.eks. Poku lave de mål han vil på DS, men de hjælper ikke det store.
Jeg savner noget action fra vores træner. Brug dog truppen, og ikke kun de samme spillere hver gang, som bare bliver rokeret lidt rundt.
Så vi glæder os til på søndag, og så tromler vi silkeborg. Helst med et par nye ansigter på holdet. Evt. Poku, Svenne eller Femi (han kan vel spille med skinne på fingeren).
Og svin så bare spillerene mere til, det skal sgu nok gøre dem bedre:)
-
micco
Traore, Simon, Anders og pimpong godkendt uden at være prangende!!
Resten dumper! og Ulrik og Michael Hansen dumper med et brag!
Nogen der ved hvad der er sket med David Nielsen?
micco
- Var der andre der så håndgemænket mellem Ulrik og Pimpong efter kampen??
Resten dumper! og Ulrik og Michael Hansen dumper med et brag!
Nogen der ved hvad der er sket med David Nielsen?
micco
- Var der andre der så håndgemænket mellem Ulrik og Pimpong efter kampen??
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg gik lige forbi David ude i Loungen, det så ud til han havde noget med nakken! Han bevægede i hvert fald ikke hovedet normalt!
Jeg så godt der var noget med Pimpong og Ulrik! :/
Jeg så godt der var noget med Pimpong og Ulrik! :/