YL 1/8 finale: FC Midtjylland - Manchester United

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard

Re: YL 1/8 finale: FC Midtjylland - Manchester United

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hvem spillede med nummer 5 og med nummer 7 i dag? Kæmpe fighter nummer 7 og sikke et løbepensum nummer 5 har

THenry

Indlæg af THenry »

Nicolai Kammersgaard skrev:
13. mar 2019, 16:58
Hvem spillede med nummer 5 og med nummer 7 i dag? Kæmpe fighter nummer 7 og sikke et løbepensum nummer 5 har
Nr. 5 er U-17 spilleren Mads Hansen, der blev skiftet ind på venstre back, og spillede fremragende.

Nr. 7 er vist A. Martis. Han løb rundt inde på midtbanen?

Vijen

Indlæg af Vijen »

FC Midtjylland vinder mesterholdenes Europa Cup.

Det lyder da meget godt.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Er en meget stolt FCM fan idag.

Tror at vi skal holde meget godt øje med Japhet Sery Larsen udover de allerede omtalte, Isaksen, Olsen, Tengstedt osv..
Jeg ser en kæmpe proffesionalisme i Larsen, samt utrolig kold og kynisk i sit spil. Derudover er han kun 18 år.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

THenry skrev:
13. mar 2019, 17:01
Nicolai Kammersgaard skrev:
13. mar 2019, 16:58
Nr. 5 er U-17 spilleren Mads Hansen, der blev skiftet ind på venstre back, og spillede fremragende.

Nr. 7 er vist A. Martis. Han løb rundt inde på midtbanen?
Nummer 7 er Martis ja :-)

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

De knægte er en fornøjelse at følge. De virker til at være helt korrekt mentalt indstillet alle sammen i dag. Props til Claus Therkildsen også for den del.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Vildt imponerende at vi kan vinde med et skadesplaget hold mod en modstander, der virkede til at være en tand bedre end Roma. Synes man kunne se, at vores spillere virkelig troede på, at vi kunne slå en så prominent modstander, hvilket nok er et resultat af alle de kampe mod storklubber, som vi efterhånden har haft på ungdomsniveau.
Det bliver helt sikkert svært mod Porto, specielt på udebane, men tror vi har gode chancer, er ca 60/40 i deres favør. Vi har tidligere slået Benfica, som nok er på samme niveau, og vi var ikke langt fra at slå Barca for et par år siden. Og Porto regner os næppe for det helt store.

THenry

Indlæg af THenry »

Ja. Meget imponerende præstation. Holdets "stjerner" (Isaksen, O. Olsen og N. Madsen) leverer stærke præstationer og defensiven med Patrick og Jeff Larsen stod bundsolidt og afviste stort set alt, men jeg var faktisk næsten mest positivt overrasket over de U-17 spillere, der kommer ind fra bænken. Mads Hansen har jo et decideret kongeindhop, og spiller en flot kamp overfor Chong, der spillede CL mod PSG fornyligt!

Tobias Damtoft gjorde det bedre end Jibril, da han kom ind, og leverede en flot assist på Oliver Olsens mål.

Det er ærgerligt, at vi ikke har hjemmebane mod Porto, men det bliver helt sikkert en spændende kamp. Vi må håbe, at Tue, Sunday og Dawa er kampklar i starten af april, men jeg har ingen ide om, hvorfor de ikke har spillet på de seneste.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre lidt om Patrick og hans start i Fcm. Ikke mindst hans kampe imod Roma og Man. United. Gerne fra trænere omkring ham og hans eget syn på opstarten i Fcm og ikke mindst de store Youth league kampe. Qua deres manglende sprogfærdigheder er jeg imponeret over niveauet og hvordan de har taklet opstarten og YL kampene, naturligvis set fra sidelinien. Det må jo være alles drøm at spille lige netop mod sådanne storhold, dog ungdomshold.

Besvar