Slut med SAS Arena
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Slut med SAS Arena
"jeg kan ikke se hvorfor han ikke skal have en anden chance hvis han kan opføre sig ordentligt!"
Underligt I ser sådan på sagen så snart det drejer sig om egne spillere....
Underligt I ser sådan på sagen så snart det drejer sig om egne spillere....
-
Altoriso
Det er altså heller ikke os allesammen der har svinet BSN og Tøffe til hver gang de har lavet fejl... husk venligst dette !
-
Jesper BW1100
Nåh ja.. For jer AGF'ere har jo heller ikke været efter Zidan vel?! Fri os for din lamme dobbeltmoral...
-
Jesper BW1100
Re: Svanser
Lad mig lige slå en ting fast. Jeg er absolut ikke fan af DN, men nu er det kommet frem at han er FCM-spiller i de kommende 3 år. Så må man tage det derfra, og jeg synes det er fuldkommen latterligt at nogle vil overveje deres forhold til FCM bare fordi en spiller man ikke bryder sig om kommer til klubben. Så er man fandme ikke en ordentlig fan i mine øjne. Tør nu de øjne og kom videre! Det har jeg gjort!
Et skeptisk og ikke helt glædeligt velkommen til DN. Men dog et velkommen
Et skeptisk og ikke helt glædeligt velkommen til DN. Men dog et velkommen
-
Mose
Jeg har ingen problemer med DN på vores hold.
Han skal blot lære af sine fejl og score de nødvendige kasser.
Det der med at fodboldspillere er rollemodeller og forbilleder bliver efter min vurdering ofte misforstået. Problemet opstår først når spillerne ikke tager afstand fra deres fejl.
Fx. har børn ikke lært af Zidan, at man skal slå på piger og købe hælervare.
Tværtimod.
Ligeledes med denne sag. DN blev fyret/solgt fordi han gjorde noget forkert. Jeg tror han skammer sig, og jeg tror børn forstår, at det ikke er måden man opfører sig på.
Mose, som iøvrigt er far til to og folkeskolelærer, hvor ligegyldigt det end måtte være i denne sag.
Han skal blot lære af sine fejl og score de nødvendige kasser.
Det der med at fodboldspillere er rollemodeller og forbilleder bliver efter min vurdering ofte misforstået. Problemet opstår først når spillerne ikke tager afstand fra deres fejl.
Fx. har børn ikke lært af Zidan, at man skal slå på piger og købe hælervare.
Tværtimod.
Ligeledes med denne sag. DN blev fyret/solgt fordi han gjorde noget forkert. Jeg tror han skammer sig, og jeg tror børn forstår, at det ikke er måden man opfører sig på.
Mose, som iøvrigt er far til to og folkeskolelærer, hvor ligegyldigt det end måtte være i denne sag.
-
NME
Frank skrev:
-------------------------------------------------------
>Hvordan kan
> man forsvare en spiller som lige har smadret
> hovedet på en medspiller..?
"Smadret hovedet på en medspiller" er måske lige et lidt for drastisk udtryk at bruge.
Men for at svare på spørgsmålet: Det er vel, som andre også har skrevet, meget fornuftigt at der er nogle i det danske samfund der tør giver folk der træder ved siden af en chanche til. Jeg siger ikke at AAB skulle have beholdt ham. Men hvis hver eneste som trådte ved siden af blev lukket ude af samfundet, ville det da være skidt for DK. Det mener langt de fleste politikere i øvrigt også (jf. Debatten på DR2)
>jeg har selv en
> søn på 6 år og han skal ikke med på SAS Arena
> længere når jeres politik omkring kriminalitet er
> som den er. Synes i ikke, at Zidan gav dårlige
> signaler nok?
Synes det er synd at din søn skal gå glip af fodbold og stemningen på SAS, fordi du tænker sådan. Sådan som andre har skrevet så er det måske ikke klubfølelse der præger dig, men det er jo åbenlyst at det også er nødvendigt med folk der blot kommer for oplevelsens skyld, til at fylde siddepladserne ud.
Jeg mener at rigtige fans sætter klubben foran samtlige spillere, og derfor er jeg ikke så betænkelig ved købet af DN.
Jeg tror det faktum at der er et stykke tid til tuneringen starter vil gøre at folks pis stopper med at koge. Det skulle forhåbentlig gerne få fodboldnydere til at komme på stadion, og fans til at råbe "Nielsen" når DN scorer til 3-2 i det 89' minut i imod Viborg!
>Hvordan kan
> hovedet på en medspiller..?
"Smadret hovedet på en medspiller" er måske lige et lidt for drastisk udtryk at bruge.
Men for at svare på spørgsmålet: Det er vel, som andre også har skrevet, meget fornuftigt at der er nogle i det danske samfund der tør giver folk der træder ved siden af en chanche til. Jeg siger ikke at AAB skulle have beholdt ham. Men hvis hver eneste som trådte ved siden af blev lukket ude af samfundet, ville det da være skidt for DK. Det mener langt de fleste politikere i øvrigt også (jf. Debatten på DR2)
>jeg har selv en
> søn på 6 år og han skal ikke med på SAS Arena
> længere når jeres politik omkring kriminalitet er
> som den er. Synes i ikke, at Zidan gav dårlige
> signaler nok?
Synes det er synd at din søn skal gå glip af fodbold og stemningen på SAS, fordi du tænker sådan. Sådan som andre har skrevet så er det måske ikke klubfølelse der præger dig, men det er jo åbenlyst at det også er nødvendigt med folk der blot kommer for oplevelsens skyld, til at fylde siddepladserne ud.
Jeg mener at rigtige fans sætter klubben foran samtlige spillere, og derfor er jeg ikke så betænkelig ved købet af DN.
Jeg tror det faktum at der er et stykke tid til tuneringen starter vil gøre at folks pis stopper med at koge. Det skulle forhåbentlig gerne få fodboldnydere til at komme på stadion, og fans til at råbe "Nielsen" når DN scorer til 3-2 i det 89' minut i imod Viborg!
-
faurby (Fcm)
Hej ....Ja nu efter jeg har kigget lidt på hvad folk mener om David Nielsen...så synes jeg at det var på tide at sige 1 ting klart ! DROP det stop nu med alt jeres hetzen efter David ....Giv nu manden en chance for at starte på en frisk.....jeg ser ikke noget galt i at han kommer til Fcm,tværdigmod så føler jeg det bliver en gevinst for Fcm....Hvordan tror i werderbremen havde da de købte Zidan ??? De vidste jo godt de fik en som osse havde et par retsdomme i rejsetasken....Men de kiggede på hans kvaliteter som fodbold spiller .....Det er netop det samme Fcm gør i denne her situation med David......Så Prøv lige at "stikke fingern ned i jorden" Han sgu et menneske ligesom os alle andre.....Og heller ikke fejl fri........!!
Og jeg vil være den første det vil råve hans navn op NÅR har score.......Det andet med at i vil blive væk er simpelthen for småligt og latterligt !!!!!
Mvh.Michael
David you are the mann ;o)
Og jeg vil være den første det vil råve hans navn op NÅR har score.......Det andet med at i vil blive væk er simpelthen for småligt og latterligt !!!!!
Mvh.Michael
David you are the mann ;o)
-
jakob88
DEM, der bliver væk, SVIGTER hele holdet.......
Det har FCM ikke fortjent.....
Klubben har nok sin bedste periode netop nu. Så det ville være meget trist hvis fans falder fra i svinget, fordi man køber en spiller der har begået en MEGET beklagelige handling.....
Men lad os da stå sammen og bakke op om den beslutning der nu engang er taget ved at hente David Nielsen til klubben.....
Forca FCM
Det har FCM ikke fortjent.....
Klubben har nok sin bedste periode netop nu. Så det ville være meget trist hvis fans falder fra i svinget, fordi man køber en spiller der har begået en MEGET beklagelige handling.....
Men lad os da stå sammen og bakke op om den beslutning der nu engang er taget ved at hente David Nielsen til klubben.....
Forca FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Farvel Frank
Hvis dit forhold til Klubben er så perifært at indkøbet af en forkert spiller kan få dig til at gå så siger jeg, Farvel Frank!
Folk der kommer med den slags ultimative udmeldinger på så spinkelt et grundlag, kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.
Folk der er pararte til at afskrive andre mennesker pga. et par fejl er simpelthen for smållige.
Folk der kommer med den slags ultimative udmeldinger på så spinkelt et grundlag, kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.
Folk der er pararte til at afskrive andre mennesker pga. et par fejl er simpelthen for smållige.
-
kenny
Hej Frank.Hvad er du ude på skal vi starte en tudetråd for dig??
Hvis du ikke kommer på SAS Arena mere er det dit problem.
Hvis du ikke kommer på SAS Arena mere er det dit problem.
-
Jannick
Det er da klubfølelse der vil noget. Så du får også lige et vink farvel herfra.
Jannick
-Der også er lidt småkriminel
Jannick
-Der også er lidt småkriminel
-
Ravnen
Frank skrev:
> Hej
>
> Hvis FCM skriver kontrakt med den voldsomme David
> Nielsen, er vi den del personer i min omgangskreds
> som ikke kommer på SAS Arena længere.Hvordan kan
> hovedet på en medspiller..? Jeg synes FCM ved at
> skrive kontrakt med David kommer med forkerte
> signaler til feks unge spillere. Er det åbenbart
> ok, at slå en anden person ned under træning?
> Sådan vil mange unge spillere helt klart tænke nu
> hvor David Nielsen sagen ingen konsekvenser får.
Du mener altså det er bedre at vise de unge, at hvis de en gang begår en fejltagelse så må de aldrig få en chance mere?
Så vidt jeg har forstået vil Gaarde ikke anmelde episoden, og eftersom DN blev sat til salg hos Aab må man gå ud fra han har fået den straf der var nødvendig.
Giv manden en chance!
> Hej
>
> Hvis FCM skriver kontrakt med den voldsomme David
> Nielsen, er vi den del personer i min omgangskreds
> som ikke kommer på SAS Arena længere.Hvordan kan
> hovedet på en medspiller..? Jeg synes FCM ved at
> skrive kontrakt med David kommer med forkerte
> signaler til feks unge spillere. Er det åbenbart
> ok, at slå en anden person ned under træning?
> Sådan vil mange unge spillere helt klart tænke nu
> hvor David Nielsen sagen ingen konsekvenser får.
Du mener altså det er bedre at vise de unge, at hvis de en gang begår en fejltagelse så må de aldrig få en chance mere?
Så vidt jeg har forstået vil Gaarde ikke anmelde episoden, og eftersom DN blev sat til salg hos Aab må man gå ud fra han har fået den straf der var nødvendig.
Giv manden en chance!
-
Bjørn
Re: Slut med SAS Arena --> HMMM...
Come on. Mener du virkelig hvad du skriver her.
Vil du nægte dine børn at blive informeret om hvad der sker rundt om dem i ikke blot virkelighedens men også kunsten og sportens verden. For i så fald opdrager du da dine børn til at blive rimeligt afsonderet fra enhver fungerende interaktion med resten af denne verden. Noget der måske var meget fint i 1805, men her i 2005 er verden blevet globaliseret og vi har her i vesten i hvert fald en demokratisk verden.
Vil du nægte dine børn at blive informeret om hvad der sker rundt om dem i ikke blot virkelighedens men også kunsten og sportens verden. For i så fald opdrager du da dine børn til at blive rimeligt afsonderet fra enhver fungerende interaktion med resten af denne verden. Noget der måske var meget fint i 1805, men her i 2005 er verden blevet globaliseret og vi har her i vesten i hvert fald en demokratisk verden.
-
BW # 163
Men du selv viger ikke tilbage for at bruge et udtryk som titel for dit indlaeg, der er nedsaettende overfor homoseksuelle ?
Moral er godt / men dobbeltmoral er ikke dobbelt saa godt !
Du vil ikke blive savnet paa SAS-arena. Din type, der ikke mener folk skal have en chance til har vi ikke brug for.
I oevrigt ophoejer vi nok ikke DN til anfoerer lige med det foerste, som det skete med BSN i AGF.
BW # 163
Moral er godt / men dobbeltmoral er ikke dobbelt saa godt !
Du vil ikke blive savnet paa SAS-arena. Din type, der ikke mener folk skal have en chance til har vi ikke brug for.
I oevrigt ophoejer vi nok ikke DN til anfoerer lige med det foerste, som det skete med BSN i AGF.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg fatter ikke hvorfor FCM vil hente David Nielsen til klubben, for mig at se er han blevet købt som et såkaldt "haste-indkøb" for han har jo hverken været til prøvetræning eller noget, og FCM havde vel ikke planer om at købe ham hvis det ikke var fordi han bankede Allan Gaarde i brædderne.
Iøvrigt forstår jeg ikke Jens Ørgård http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=228120/ når man læser denne artikel er det vist ikke kun David Nielsens hoved der burde undersøges.
Først udtaler Jens Ørgård "»Sådan en gang tågesnak fra David Nielsen siger alt om, at han er et fjols, men vi vil ikke gå efter at få ham straffet. Må jeg til gengæld råde AaB til at få hans hoved undersøgt.«" og et par måneder efter går FCM satme ud og investere penge i manden!
Hva har I gang i på heden?
EfB'eren...
Iøvrigt forstår jeg ikke Jens Ørgård http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=228120/ når man læser denne artikel er det vist ikke kun David Nielsens hoved der burde undersøges.
Først udtaler Jens Ørgård "»Sådan en gang tågesnak fra David Nielsen siger alt om, at han er et fjols, men vi vil ikke gå efter at få ham straffet. Må jeg til gengæld råde AaB til at få hans hoved undersøgt.«" og et par måneder efter går FCM satme ud og investere penge i manden!
Hva har I gang i på heden?
EfB'eren...