Hey
Hvad skete der????
Synes det var dårligt i søndags, idag var hellere ikke meget bedre.
Synes vi mangler knisten og ofre vilje for hinanden.
Hvis det ikke blir bedre mod silkeborg og CSKA Moskva, så er jeg bange.
Hilsen Christian
www.BWEast.dk
Nu må bunden snart være noget
-
BWE2770
Nu må bunden snart være noget
Senest rettet af BWE2770 21. sep 2005, 20:14, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nu må bunden snart være nået
Nej nået ikke noget... Men jo det var da ynkeligt ingen vilje til noget en tung sæson i vente....
-
Eistorp - BW#1830
Re: Nu må bunden snart være noget
Det burde fandeme kun være når den grønne pest fra Viborg gæstede Herning, at vi fik så dårlig spil at se på SAS Arena. Vi mangler alt. Lysten til at spille fodbold og evnen til at spille fodbold.
Nu er der krise.
Nu er der krise.
-
BWE2770
Sorry min fejl
Vi kan godt tabe 2 kampe uden at tale krise, men det er jo måden vi har tabt dem på.
Vi kan godt tabe 2 kampe uden at tale krise, men det er jo måden vi har tabt dem på.
-
Sir Lago
Det er satme længe siden jeg har set MH og Ulle spille så ringe... De eneste som spillede godt var sgu AR og Simon. AR stod en solid kamp og Simon udfordrede flot. Men for satan hvor vi dog mangler et angreb! Man kan jo tydeligt se at OB´s forsvar ikke har noget at frygte! Hvorimod vores hele tiden skal være på vagt over Miti og bonden!
Mit kongerige for en angriber eller 3 som kan score.
Jeg mener sgu stadig at vi mangler en angriber siden Zidan rejste... (en sorgens dag i øvrigt )
Hvad med Kærgaard skal han aldrig i gang?
Mit kongerige for en angriber eller 3 som kan score.
Jeg mener sgu stadig at vi mangler en angriber siden Zidan rejste... (en sorgens dag i øvrigt )
Hvad med Kærgaard skal han aldrig i gang?
-
YahooSeeker [Bot]
jep og hvis man ser på kampen mod OB hvad kan man så lære af det????????????
at vi skal passe meget på nedrykningsstregen jeg mener KRISE vi er sq ikke gode nok
at vi skal passe meget på nedrykningsstregen jeg mener KRISE vi er sq ikke gode nok