FCM All time XL

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

FCM All time XL

Indlæg af Straarup »

Lad os lege lidt. Vi skal udarbejde den bedste start11, FCM endnu har set. Parameteret er topniveau, da spillerne var i klubben, altså er Andreas Poulsen ikke nødvendigvis selvskrevet, da han ikke har spillet et væld af kampe, og måske ikke nået at vise sit topniveau i vores klub.

Opstillingen er en 4-4-2 (old but gold), og der skal også udpeges en træner.

Nedenfor mit bud.

Skov Jensen

K. Bak - E. Sviatchenko - A. Scholz - J. Juelsgaard

P. Sisto - J. Poulsen - Evander - S. Igboun

F. Kristensen - M. Zidan

Træner: Glen Riddersholm

Lad os have en god og sober diskussion 😉
// Straarup :fcmwolf:

Xinx
Geografisk sted: København

Re: FCM All time XL

Indlæg af Xinx »

Hvordan er Scholz og Evander med i den opstilling? De er begge diskvalificerede qua de kun har været i klubben i et halvt år.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Xinx skrev:
26. feb 2019, 15:25
Hvordan er Scholz og Evander med i den opstilling? De er begge diskvalificerede qua de kun har været i klubben i et halvt år.
Jeg er jo bare kommet med mit bud.
Umiddelbart spiller de fast (hhv. 17 og 13 superligakampe), dem har jeg vurderet dem udfra.
Efter hvad jeg har set er topniveauet langt højere end nogle jeg kan mindes, på de samme positioner.

Men din mening kan være anderledes, lad os se den? :)

Xinx
Geografisk sted: København

Indlæg af Xinx »

Straarup skrev:
26. feb 2019, 15:29
Xinx skrev:
Umiddelbart spiller de fast (hhv. 17 og 13 superligakampe), dem har jeg vurderet dem udfra.
Efter hvad jeg har set er topniveauet langt højere end nogle jeg kan mindes, på de samme positioner.

Det er vel en "All time XI". Hvordan kan en spiller (Evander), der har spillet 9 kampe fra start og 4 kampe som indskifter være med? Om han så havde scoret hattrick i alle de kampe, så kan jeg ikke se hvordan han kan være med. Det samme gælder Scholz. Vil da mene at man som minimum har spillet en hel sæson, før man kan komme på det hold.

Hvis jeg hurtigt skulle tænke over en all time XI, så ville det være det her.

Skov Jensen

K. Bak - E. Sviatchenko - Skriver - Leon

P. Sisto - J. Poulsen - Thyge - S. Igboun

F. Kristensen - M. Zidan

Træner: Ove

Boblerne ville være Afriye, Michael Hansen, Izunna og Troest.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Xinx skrev:
26. feb 2019, 15:46
Straarup skrev:
26. feb 2019, 15:29
Xinx skrev:

Det er vel en "All time XI". Hvordan kan en spiller (Evander), der har spillet 9 kampe fra start og 4 kampe som indskifter være med? Om han så havde scoret hattrick i alle de kampe, så kan jeg ikke se hvordan han kan være med. Det samme gælder Scholz. Vil da mene at man som minimum har spillet en hel sæson, før man kan komme på det hold.

Hvis jeg hurtigt skulle tænke over en all time XI, så ville det være det her.

Skov Jensen

K. Bak - E. Sviatchenko - Skriver - Leon

P. Sisto - J. Poulsen - Thyge - S. Igboun

F. Kristensen - M. Zidan

Træner: Ove

Boblerne ville være Afriye, Michael Hansen, Izunna og Troest.
Det er jo en vurderingssag.
Helt enig i at de to herrer kan nå at vise et sløjt niveau i næste sæson.
Men som jeg skrev, er kriteriet spillerens topniveau.
Efter min bedste overbevisning er Scholz i denne tids fodbold, langt bedre end Skriver var i sin tids.
Det samme gælder Evander kontra Thyge.
Ingen tvivl om at de to du nævner, er koryfæer i klubben, men hjerte, og mange år i en klub gør det ikke alene.

Due

Indlæg af Due »

I har glemt den bedste midtbanespiller vi har haft😊

Petter Andersson

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Due skrev:
26. feb 2019, 16:22
I har glemt den bedste midtbanespiller vi har haft😊

Petter Andersson
Jeg overvejede ham også kraftigt. Hans topniveau var virkelig også ekstremt højt! :D

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Tidman
Daugaard-Klimpl-Ipsa-Rooba
Furuseth-Røll-VdV
Fagerberg-Hubertz-Kadlec

En legendarisk defensiv kerne, krydret med en hyggelig offensiv😉
Høvdingen af Herning

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Peter Skov Jensen
Kbb - Sviatchenko - Kjær - Simon Poulsen
Igboun - Poulsen - Femi - Andersson
Frank K - Zidan

Jeg ved godt Simon Poulsen ikke spillede venstre back, men blev omskolet til det i Holland. Hos os var han fantastisk og fortjener at komme med. Venstre back forekommer at være et godt sted da jeg finder den position uden en der brænder igennem.
Sisto for ustabil.
Femi, Poulsen, Zidan og Andersson er ekstremt svære at komme udenom
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

mousebreaker skrev:
26. feb 2019, 20:41
Peter Skov Jensen
Frank K - Zidan

Jeg ved godt Simon Poulsen ikke spillede venstre back, men blev omskolet til det i Holland. Hos os var han fantastisk og fortjener at komme med. Venstre back forekommer at være et godt sted da jeg finder den position uden en der brænder igennem.
Sisto for ustabil.
Hvordan kan du have Simon Kjær på holdet? Manden spillede jo kun på 1. Holdet i en halv sæson.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jonas Lössl
Kolja Afriyie - Kristian Bak - Simon Kjær - Jesper Lauridsen
Sylvester Igboun - Petter Andersson - Jacob Poulsen - Pione Sisto
Zidan - Onuachu

Den er svær. Men Lössl synes jeg var bedst i målet. Forsvaret var Kolja en klippe i højre side, mens Bak var i særklasse inden han røg til Holland og så er det Kjær som alle kunne se var fantastisk. Jesper Lauridsen er måske lidt usædvanlig, men hans bundniveau var højt og han spillede samtlige kampe i det første guld.
Midtbanen er Sly svær at komme udenom. Petter måske den bedste spiller efter Zidan all time i FCM og Jacob siger sig selv. Pione var absolut outstanding.
I angrebet er Zidan umulig at komme udenom, mens Paul for mig er kommet et mulehår ind foran Duncan.

Bedste træner bliver Glen Riddersholm!

Boblere: Thomasberg, Sviatchenko, Florescu, Frank

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Saemala skrev:
26. feb 2019, 21:21
mousebreaker skrev:
Peter Skov Jensen
Frank K - Zidan

Sisto for ustabil.
Hvordan kan du have Simon Kjær på holdet? Manden spillede jo kun på 1. Holdet i en halv sæson.
Og?
Mig bekendt var det om at stille det bedste hold af fcm spillere gennem tiden. Simon Kjær er den bedste spiller FCM til dato har udviklet. Iøvrigt tænker jeg at jeg vil ændre Frank Kristensen i min opstilling til Onuachu. Good Paul er unægtelig den angriber vi har haft der har givet modstanderne flest grå hår.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

mousebreaker skrev:
26. feb 2019, 22:02
Saemala skrev:
26. feb 2019, 21:21
mousebreaker skrev:
Peter Skov Jensen
Frank K - Zidan

Sisto for ustabil.
Og?
Mig bekendt var det om at stille det bedste hold af fcm spillere gennem tiden. Simon Kjær er den bedste spiller FCM til dato har udviklet. Iøvrigt tænker jeg at jeg vil ændre Frank Kristensen i min opstilling til Onuachu. Good Paul er unægtelig den angriber vi har haft der har givet modstanderne flest grå hår.
Men hvis det er præmissen, så burde Van der Vaart jo være selvskrevet. Kjær var god i det halve år han spillede på 1. Holdet, men var jo ikke fordi han brændte ligaen af. Han var et stort talent, som så har udviklet sig enormt efter han forlod klubben.
Winston Reid var i mine øjne en langt vigtigere og bedre spiller mens de var i Midtjylland.
Høvdingen af Herning

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Helt klart Filip Novák på venstre back ingen andre kan måles med ham.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg mener nu Simon Kjær så rigeligt viste potentialet i hans korte tid, til at det berettiger til en plads på all time holdet. Han var et usædvanligt talent som kom ind og spillede som om han havde 10 års erfaring.

Besvar