FC København - FC Midtjylland kamptråden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
/Knudsen

Re: Slut

Indlæg af /Knudsen »

Han hentyder til det samme som jeg vil hentyde til.
Gu spiller vi ringe, men hvis man er en rigtig fan med hjertet, så er man med hele vejen.
Det er for nemt at hoppe af, mens vi kører ned af bakke, for så at hoppe på, når det går opad igen.

Det er hvad jeg kalder medløbere, og nej Kejle, jeg hentyder ikke til dig..!!
Dette har ikke noget at gøre med at man vil slukke sit tv, men mere holdningen at nu gider vi ikke støtte holdet, fordi nu spiller de ikke godt. husk på det er mennesker, og ikke maskiner. alle mennesker har dårlige dage, og idag er det så desværre vores centrale forsvar...!!

Yder du altid optimalt, eller fejler du også engang imellem som alle vi andre..??

YahooSeeker [Bot]

Re: ELENDIG INDSATS I 1. HALVLEG !

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

OG nu er det helt sikkert at Kristian Bak ikke kommer på landsholdet.....

YahooSeeker [Bot]

Du er naiv det er ikke kun i dag forsvaret er problemet,
det er det næsten hver gang, der er nu gået 18 mål ind,
kun overgået af sønderjyske og AGF, efter kampen er
FCM måske det hold der er scoret flest mål imod.

Erik Rasmussen har ikke et problem, nej han har et
kæmpeproblem "FORSVARET"

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

Det her handler meget mere om at være fan !! det handler sgu osse om penge og jeg gider ikke at bruge mine surte opsparet penge for at se et hold spille som en sæk nødder !!! Niksen !!! jeg er fan ligesom alle andre,så drop dit pjat med om hvad en fan er !!!

Jeg er pisse skuffet og siger tingende som de er !!!

Lissau

Indlæg af Lissau »

Tror du har skrevet det samme i ca. 4-5 indlæg i denne tråd... kom med noget nyt eller lad være med at skrive.

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

stik nu det der målregnskab op hvor solen aldrig skinner. det er nu 3. gang du nævner det. fis dog tilbage på gay pride med dig du...!!

YahooSeeker [Bot]

JA og FC har slået sig selv op som et tophold

Der er fandme langt til at have den klasse, der er klasseforskel

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> - AR : tunnel og for langsomt ude ved 2. mål.
> Tunnel ved 1. mål. Men grotesk nok har det ikke
> været hans skyld. Har haft et par gode redninger.
> Ingen bad-feelings herfra.

Synes ikke AR skal undgå kritik, han står fuldstændig fejlplaceret nogle gange, forsvaret skælder åbenlyst ud på ham (sådan noget går bare ikke!) det første mål skulle han have taget, ligeså det tredie. Den løbetur han havde rundt som heldigvis ikke kom til at koste er noget af det ringeste jeg har set..

Men hele holdet svigter, der er simpelthen ingen vilje, det er laid back over hele linien, desværre også på bænken..

felisan

Indlæg af felisan »

jeg vil give Jesper ret.

du virker ikke som en rigtig fan ...

og selv om holdet spiller elendigt idag, så ser jeg sgu kampen færdig for jeg lever og ånder for det hold, og jeg ved at det igen vender til bedre tider.

og de bedre tider nyder jeg mere, når jeg har været med hele vejen.

Besek # 1783

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

Tjaaa i kan kalde mig hvad i har lyst til....!!! er jeg ret ligeglad med !!! Men min kamp er slut for iaften ........

Sir Lago

Re: Total opløsning...

Indlæg af Sir Lago »

I dag og de seneste kampe har vi jo set at der ikke skal meget til for at forsvaret bliver totalt udspillet. Mærkeligt når jeg egentligt syntes at det ser godt ud spiller for spiller...
Vi har mulighed for at samle en slagkraftig midtbane. MH samt begge Poulsener, Sørensen og Thygesen. Og hvis man så nævner en Femi som jeg også syntes er en fremragende spiller.
Men vores angreb er simpelthen røv og gøgl. David kæmper god men, scorer ikke nok. Farlige er sgu ikke farlig mere.( tænker lige på de sidste minutter af CSKA kampen... ) Kærgaard ved jeg ikke så meget om endnu, da han jo er lidt skadet. Håber nu på at han kan presse de 2 ineffektive lidt!
Poku har gang i den i DS men det man har set i ligaen er heller ikke godt... Hvordan ser resten af sæsonnen lige ud pt.?
Jeg syntes det ser lidt skidt ud, og vil være glad for alt over en 6 plads!
Lortesæson indtil nu.......

Rasmus

Re: Anders.

Indlæg af Rasmus »

undskyld mig men hvad fa... laver AR... hvor er tidman.... FCM har en første keeper og der er Ola..

Lissau

Indlæg af Lissau »

Tidman er skadet... MEn Anders kan IKKE beskyldes for de mål!

YahooSeeker [Bot]

ufattelig at AR står på mål han ligner en gammel mand med stok TOTAL FORVIRRET uden overblik og helt fejlplaceret KØB DOG EN ORDENTLIG KEEPER og send AR på pension.

HVOR er ER har han mundkurv på VÅGN OP MAND vi spiller sq også international fodbold
GØR DOG NOGET eller FORSVIND

Rasmus

Indlæg af Rasmus »

så sæt Lasse ind... han spillede ginialt da han sidst havde chancen

Besvar