Fight Club Midtjylland!
-
JesperK
Fight Club Midtjylland!
Gaarde er ikke Danmarks mest sympatiske giraf, når han kan finde på at udsende laveste fællesnævner med talebåndet, men David "the bull?" Nielsen var jo langt over stregen, hvis det man læser om episoden på Metax Training Ground (MTG) er rigtigt. Mon ikke det var måneders på-frederikshavner-manér indestænkte frustrationer, der gav grobund for både skalle, right og left uppercut. Kurt Thybo ville have haft en field day ved MTG ringside.
Nuvel, David har opført sig som kun et dumt svin kan gøre det - det må vi bare se i øjnene og så ellers lade ham selv (og lur mig, Aalborg politi kommer nok med noget) ordne den sag, ja og så håbe, der ikke sker Deja Vú på træningsbanerne i Ikast Nord.
Vi ved alt og alle, der ikke har røget for mange cecil, vil være på nakken af vores nye striker (og hvor er han dog velkommen i den henseende, med Franke ude og unge afrikanere med mangl. erfaring) med sange, bøvede råb og fadølskast - men skal vi ikke prøve for engangs skyld at vende det hele til vores fordel?
Lad os ændre navn til Fight Club Midtjylland! Måske lige en tand for drastisk, men lad os da i det mindste prøve at lade være med at være så fandens hellige som resten af foldbold-dk åbenbart er og byde Giraf-hunter David velkommen med ren tavle og håbe han kan tilføre holdet noget af den FIGHT, som får folk op af stolene og hiver holdet med op i et niveau, der kan være Midtvesten værdigt. Det er dag 1 efter ekvilibrist Zidan, Brøndby er et såret dyr - lad os slippe ulvene løs og gi dem rå fight krydret med godt spil og tage det forbandede Guld, nu hvor chancen byder sig!
Min mening og folk skal sgu ha lov til at være totalt uenig. Jeg har bare savnet FIGHT!
Welcome David.
Nuvel, David har opført sig som kun et dumt svin kan gøre det - det må vi bare se i øjnene og så ellers lade ham selv (og lur mig, Aalborg politi kommer nok med noget) ordne den sag, ja og så håbe, der ikke sker Deja Vú på træningsbanerne i Ikast Nord.
Vi ved alt og alle, der ikke har røget for mange cecil, vil være på nakken af vores nye striker (og hvor er han dog velkommen i den henseende, med Franke ude og unge afrikanere med mangl. erfaring) med sange, bøvede råb og fadølskast - men skal vi ikke prøve for engangs skyld at vende det hele til vores fordel?
Lad os ændre navn til Fight Club Midtjylland! Måske lige en tand for drastisk, men lad os da i det mindste prøve at lade være med at være så fandens hellige som resten af foldbold-dk åbenbart er og byde Giraf-hunter David velkommen med ren tavle og håbe han kan tilføre holdet noget af den FIGHT, som får folk op af stolene og hiver holdet med op i et niveau, der kan være Midtvesten værdigt. Det er dag 1 efter ekvilibrist Zidan, Brøndby er et såret dyr - lad os slippe ulvene løs og gi dem rå fight krydret med godt spil og tage det forbandede Guld, nu hvor chancen byder sig!
Min mening og folk skal sgu ha lov til at være totalt uenig. Jeg har bare savnet FIGHT!
Welcome David.
Senest rettet af JesperK 19. feb 2005, 17:48, rettet i alt 1 gang.
-
Fisker K
Re: Fight Club Midtjylland!
Hvorfor har du ikke lagt dette indlæg i en af de 72 andre tråde om samme emne?
Fight Club?? Aldrig har FCM haft et slagsmål mellem spillere. Det eneste der er foregået af voldepisoder er foregået som del af en spillers privatliv (zidans naturligvis) og har egentlig intet med klubben at gøre... En historie som virker voldsomt opblæst fra medier og ikke mindst fans udefra.
Hvis FCM formår at integrere DN således at der ligges låg på hans voldlige adfær, så er FCM da netop ikke en voldsklub men det modsatte.
Kenneth
-
Egebjerg
Byder David velkommen
Vil også bruge denne tråd til at byde David velkommen i FCM, har ikke før i tiden været den største fan af ham (nok fordi jeg ved han er giftig)...
Velkommen David.... lav så de kasser og luk røven på hr. og fru. fodbold danmark...
Thomas
Velkommen David.... lav så de kasser og luk røven på hr. og fru. fodbold danmark...
Thomas
-
JesperK
Skal vi ikke bare sige, du totalt missede både sarkasmen og humoren i overskriften og indlægget?
"Fight" er netop ment på den måde, at man giver alt i kampene og til træning - dvs en fighter er en, der ikke giver op. Humoren spiller jo for faen netop på det tvetydige.
Vi har fået en fighter (fodboldmæssigt) og DET er godt, mener jeg så. Så er den vist skåret ud i pap. Endda sagt af en, der fik en skalle af en bouncer sidste weekend
Hvis der er noget, FCM (og åbenbart i særdeleshed DK jvf. Royal League) kan bruge er det fight.
Der er ikke 72 andre tråde om dette emne.. om David jo - men det er kun en del af mit. Jesus.
"Fight" er netop ment på den måde, at man giver alt i kampene og til træning - dvs en fighter er en, der ikke giver op. Humoren spiller jo for faen netop på det tvetydige.
Vi har fået en fighter (fodboldmæssigt) og DET er godt, mener jeg så. Så er den vist skåret ud i pap. Endda sagt af en, der fik en skalle af en bouncer sidste weekend
Hvis der er noget, FCM (og åbenbart i særdeleshed DK jvf. Royal League) kan bruge er det fight.
Der er ikke 72 andre tråde om dette emne.. om David jo - men det er kun en del af mit. Jesus.
-
YahooSeeker [Bot]
Fisker K skrev:
-------------------------------------------------------
> > Hvorfor har du ikke lagt dette indlæg i en af de
> 72 andre tråde om samme emne?
>
>
> Fight Club?? Aldrig har FCM haft et slagsmål
> mellem spillere.
Øøøh hvor mange træninger basere du det på???
> > Hvorfor har du ikke lagt dette indlæg i en af de
> 72 andre tråde om samme emne?
>
>
> Fight Club?? Aldrig har FCM haft et slagsmål
> mellem spillere.
Øøøh hvor mange træninger basere du det på???
-
Fisker K
Den sarkasme fangede jeg sgu ik lige
godt ord igen, jeg trækker alt i mig så.
Kenneth
-
JesperK
Wohoo - det er længe siden, jeg har kunnet overbevise nogen om det!
Så ønsker jeg god fredagspils og weekend!
Jesper
Så ønsker jeg god fredagspils og weekend!
Jesper
-
Fisker K
Hekler skrev:
>
> Øøøh hvor mange træninger basere du det på???
>
Det lyder som om du har en rettelse du gerne vil ind med, Hekler?
Jeg baserer det på hvad jeg hører og læser, men hvis det modsatte er tilfældet så blir jeg da ikke ked af at blive rettet af en bedrevidende.
Kenneth
>
> Øøøh hvor mange træninger basere du det på???
>
Det lyder som om du har en rettelse du gerne vil ind med, Hekler?
Jeg baserer det på hvad jeg hører og læser, men hvis det modsatte er tilfældet så blir jeg da ikke ked af at blive rettet af en bedrevidende.
Kenneth
-
Fisker K
JesperK skrev:
> Så ønsker jeg god fredagspils og weekend!
>
Det er nu ikke helt fyraften her endnu, men tak og i lige måde da
)
Kenneth
> Så ønsker jeg god fredagspils og weekend!
>
Det er nu ikke helt fyraften her endnu, men tak og i lige måde da
Kenneth
-
JesperK
Samme her - tager totalt glæderne på forskud - så det var vel mest lidt fremtidig 
-
Henke
Re: Byder David velkommen
til første hjemmekamp, bliver der delt bokshandsker ud til hele Nordea tribunen.disse bliver smidt på banen når spillerne løber ind. det er humor eller ?
-
Altoriso
Jeg forestiller mig nu lidt mere i den gamle stil med oddset-kuponerne, men
nu mere i den her stil :
"David; nu må du gerne spille på os "
og så en slet hentydning til Danmarksmesterskabet
nu mere i den her stil :
"David; nu må du gerne spille på os "
og så en slet hentydning til Danmarksmesterskabet
-
Jean / BW# 1238
Altoriso skrev:
> Jeg forestiller mig nu lidt mere i den gamle stil
> med oddset-kuponerne, men
> nu mere i den her stil :
>
> "David; nu må du gerne spille på os "
Ja, eller teksten "Her spiller vi for at vinde..."
Til dem som ikke er med... så mener jeg både på banen og på kuponerne...
Velkommen til David! Hold dig på måtten og scor nogle mål, så skal det hele nok gå.
> Jeg forestiller mig nu lidt mere i den gamle stil
> med oddset-kuponerne, men
> nu mere i den her stil :
>
> "David; nu må du gerne spille på os "
Ja, eller teksten "Her spiller vi for at vinde..."
Til dem som ikke er med... så mener jeg både på banen og på kuponerne...
Velkommen til David! Hold dig på måtten og scor nogle mål, så skal det hele nok gå.
-
JesperK
De skal da spille Eye of the Tiger, når han scorer.
"med nummer xx: David "Sååå u!" Nielsen"
"med nummer xx: David "Sååå u!" Nielsen"