SL R7: FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Due

Re: SL R7: FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af Due »

ben2han skrev:
26. aug 2018, 22:34
PH1978 skrev:
26. aug 2018, 22:32
ben2han skrev:
Den første hjemmekamp mod AGF blev spillet klokken 19 og den næste mod Esbjerg klokken 16 ??????????, sådan har det også været sidste år og det gælder vel også for de andre hold ?

Brøndby, FCK og AGF ligger lige nu over deres gennemsnit fra sidste år, fks ligger Brøndby 10 pct over sidste års gennemsnit

FCM ligger 40 pct under !!!
Jeg tage udgangspunkt i postulatet om forkerte tidspunkter. Kl. 19 og 16 er jo ikke et problem, men kl. 20 er. Vind og vejr er jeg enig i ikke er en faktor på stadion.

Sent from my iPhone using Tapatalk
forkerte tidspunkter ??? fakta er at de 2 første kampe ikke blev spillet klokken 20, det er fakta

efter 4 hjemmekampe ligger man 40 pct under sidste års gennemsnit på hjemmebane.

Det spil Thorup har budt op med fra efterårets start har helt givet kostet på den konto
Og fakta er at de to kampe var i sommerferien.

Mener i øvrigt at FCM meldte ud for nogen år siden at de mistede 2000-3000 tilskuer på de sene kampe. Tror det dengang drejede sig om mandags kampene.

Så jo. Tidspunktet betyder en masse. Hvis kampen idag F.eks havde ligget kl 15 havde min famile kommet 5 i stedet for 2.

Noe

Indlæg af Noe »

ben2han skrev:

forkerte tidspunkter ??? fakta er at de 2 første kampe ikke blev spillet klokken 20, det er fakta

efter 4 hjemmekampe ligger man ca. 40 pct under sidste års gennemsnit på hjemmebane.

Det spil Thorup har budt op med fra efterårets start har helt givet kostet på den konto
Drop det. Efter fire kampe er vi 13% foran de første fire kampe sidste år. Du kan ikke bare finde på.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Noe skrev:
26. aug 2018, 22:43
ben2han skrev:

efter 4 hjemmekampe ligger man ca. 40 pct under sidste års gennemsnit på hjemmebane.

Drop det. Efter fire kampe er vi 13% foran de første fire kampe sidste år. Du kan ikke bare finde på.
nej det er vi ikke den ligger over men ikke meget, men korrekt det så også skidt ud der, men problemet var jo det samme sidste års start, man spillede ikke godt og gik over til 3-4-3 i FCK kampen.

Så ????

Hvis Ankersen vil op på 10000 i snit, så har han ikke råd til det her

Cortez

Indlæg af Cortez »

Nåmen, nu til selve kampen. Dejligt at score 3 mål, lave clean sheet samt at se noget sammenhængende spil.

Mabil blev kåret til MoM. Han var ikke mit valg (jeg stemte på Joel), men han gjorde det fint. Lidt mere kvalitet i de afgørende sekvenser, så bliver han en stor gevinst.

Hvem er Sparv blevet besat af? Intet gult kort og fremadrettede afleveringer? Polle skal da vist se sig over skulderen.

Okusun var også en fornøjelse i dag. Han skal altså bruges på den midtbane.

Fin indsats for en gangs skyld.

/Cortez

Danand123

Indlæg af Danand123 »

ben2han skrev:
26. aug 2018, 22:01
B holdet viste det bedste bold i efteråret.

Sparv og ikke mindst Okosun fik sat tempo på midtbanen i dag.

Banens bedste Andersson, som er klart den bedste wingback i klubben.

Eneste sorte punkt

kun 4900 tilskuere bør få alle alamer til at ringe hos ledelsen.

5900 i snit for 4 kampe på hjemmebane, det er virkelig gået nedaf på det punkt her.

Undskyldninger om forkerte tidpunkter og forkert vejr, forkert vind, regn osv ....de holder ikke
Jo, det holder med forkert tidspunkt. Vi er mange, som ikke fx. kan tage børnene med en søndag aften. Er lige kommet hjem fra mch...og jeg ikke længst til stadion. Der kommer en del, som har 70-100 km til stadion. At der så også er nogen som prioriterer, når der også er Europa-kampe er en anden sag.

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

ben2han skrev:

5900 i snit for 4 kampe på hjemmebane, det er virkelig gået nedaf på det punkt her.

Undskyldninger om forkerte tidpunkter og forkert vejr, forkert vind, regn osv ....de holder ikke
Hvor var du selv?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Holger skrev:
26. aug 2018, 23:32
ben2han skrev:

Hvor var du selv?
På Ulvegraven for at lukke lort ud as usual

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

At vi får så mange dårlige tidspunkter at spille på kan vi ikke styre. Alle vores unge fans får ikke lov af deres forældre til de sene kampe. Det er tydeligt for enhver. Især i går aftes.

Due

Indlæg af Due »

TrueWolfMidt skrev:
27. aug 2018, 12:47
At vi får så mange dårlige tidspunkter at spille på kan vi ikke styre. Alle vores unge fans får ikke lov af deres forældre til de sene kampe. Det er tydeligt for enhver. Især i går aftes.
Ikke får lov. Lyder lidt firkantet i mine øre :D

Mine børn ville slet ikke kunne komme op i skole dagen efter, hvis de først kom i seng kl 23.30- 24. Så de siger nu ligeså meget selv nej ;)

I øvrigt er der også voksne mennesker som f. Eks mig selv der skal op kl 4.50 for at komme på arbejde. Og vi er jo alle forskellige ( heldigvis) så nogen kan klare sig med en kort nats søvn og andre ik.

Så når DBU eller hvem det var?? kommer med et reklamestød om at få flere på stadion, synes jeg de skulle kigge indad og sætte krav til TV om kamptidspunkterne. Ellers må de jo give de sene tidspunkter til de store byer hvor de fleste fans bor i en rimelig afstand til stadion.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Hvis man ikke er opmærksom på superliga.dk, så vil jeg lige slå et slag for det her.

Prøv fx at sammenligne Mabil og Kraev fra kampen i går. - Det passer meget godt med, hvad flere herinde har bemærket, men det er nu interessant at se grafisk repræsenteret alligevel.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Due skrev:
27. aug 2018, 13:01
TrueWolfMidt skrev:
27. aug 2018, 12:47
Ikke får lov. Lyder lidt firkantet i mine øre :D

Mine børn ville slet ikke kunne komme op i skole dagen efter, hvis de først kom i seng kl 23.30- 24. Så de siger nu ligeså meget selv nej ;)

I øvrigt er der også voksne mennesker som f. Eks mig selv der skal op kl 4.50 for at komme på arbejde. Og vi er jo alle forskellige ( heldigvis) så nogen kan klare sig med en kort nats søvn og andre ik.

Så når DBU eller hvem det var?? kommer med et reklamestød om at få flere på stadion, synes jeg de skulle kigge indad og sætte krav til TV om kamptidspunkterne. Ellers må de jo give de sene tidspunkter til de store byer hvor de fleste fans bor i en rimelig afstand til stadion.
Ingen tvivl om det er dem med pengene der bestemmer, og lige nu er det tv-stationerne der smider de fleste penge og bestemmer. Desværre.

Det man kunne håbe på fremadrettet var at der var nogle sponsorere der lagde pres på, for bedre kamptidspunkter,
og evt. også bare synes det ville være federe med fyldt stadion.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fremragende kamp i går. Vi leverer et rigtig pres og skaber nogle chancer i det åbne spil, der er masser af bevægelse og vilje. I slutningen af første halvleg kunne man mærke at målet ville komme, der var simpelthen et massivt pres ned mod Randers.
Det er meget positivt at der er hård kamp om startpladserne, vi har virkelig en bred trup.
Dejligt at få Sviatchenko tilbage, vi har mange gode forsvarer, men Erik har nogle andre kvaliteter, blandt andet i kraft af sit tydelige lederskab.
Mabil er kommet tilbage efter lejemål med masser af vilje til at slå igennem, hans uforudsigelighed pynter i vores offensiv og nu kommer der også slutprodukt på.
Mayron George, må indrømme jeg var lidt i tvivl om han var god nok til vores trup, men han er ved at skabe sig et gennembrud.

Der er mange flere som kunne nævnes, det var en stærk og sikker indsats.

Det bedste ved kamptidspunktet var at man så kunne nå at se Formel 1 inden ;-) Men ja, det koster dyrt på tilskuertallet at spille så sent. FCM har et opland hvor en stor procentdel af tilskuerne kører en time hver vej til kamp, så bliver det simpelthen for sent med kampstart kl 20 en søndag.

Besvar