Viborg fans i slåskamp
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tilbage til virkeligheden (ot)
Det var også mere for at fastslå at du ikke har en skid andet end rygter, og derfor skulle udtale dig lige så varsomt om andre som du ville have hvis det havde været dig folk talte om.
-
Anni
Havde det været mig, de "rygter" havde floreret herinde om - og de var usande - havde jeg øjeblikkelig givet mit besyv med i denne tråd, jeg havde ikke holdt mig passiv.
Anni/der er for nærig til at smide en flaske, hun kan få penge for
)
Anni/der er for nærig til at smide en flaske, hun kan få penge for
-
klemme
Jeg havde også straks skrevet herinde, for at stoppe evt de rygter i opløbet.
-
YahooSeeker [Bot]
Men det er ikke jer det er sket for, derfor må i bare vente.
-
Outlaws
Re: Herning Folkeblad
Til Daniel Lund:
Nå ja i har jo heller ikke været provokerende før eller denne gang?
Sjovt som i også filmer folk, og udpeger folk fra FCM, jer fra viborg, der er søreme mange politibetjente i fanatikos/SU, eller i hvert fald leger det når de andre holds fans gør noget, for i gør jo aldrig noget.
I må nok heller komme ned og sætte overvågning op i hele gågaden til næste gang vi FCM-viborg mødes, så i kan få udpeget folk fra FCM?
Viborg, nu med mange politibetjente i blandt sig!
Nå ja i har jo heller ikke været provokerende før eller denne gang?
Sjovt som i også filmer folk, og udpeger folk fra FCM, jer fra viborg, der er søreme mange politibetjente i fanatikos/SU, eller i hvert fald leger det når de andre holds fans gør noget, for i gør jo aldrig noget.
I må nok heller komme ned og sætte overvågning op i hele gågaden til næste gang vi FCM-viborg mødes, så i kan få udpeget folk fra FCM?
Viborg, nu med mange politibetjente i blandt sig!
-
BW#1902
Var der egentlig nogen, der blev ramt af flasken/flaskerne?
Hekler: Det er ikke helt korrekt, at man ikke kan komme i spjældet for at kaste en flaske; det er sket før. Det kommer an på hensigten med kastet, og det kan der vist ikke sættes ?? ved, når den kastes ind i en flok af VFF'ere.
Tænk dig nu lige, hvis flasken/flaskerne havde ramt én/flere.
Du kan sgu slå en mand halvt fordærvet; Bare spørg ham, der fik én i hovedet i byen i Ikast primo 2005.
Hekler: Det er ikke helt korrekt, at man ikke kan komme i spjældet for at kaste en flaske; det er sket før. Det kommer an på hensigten med kastet, og det kan der vist ikke sættes ?? ved, når den kastes ind i en flok af VFF'ere.
Tænk dig nu lige, hvis flasken/flaskerne havde ramt én/flere.
Du kan sgu slå en mand halvt fordærvet; Bare spørg ham, der fik én i hovedet i byen i Ikast primo 2005.
-
BW#1902
Hvad er meningen med dit indlæg?
Er du sur, skuffet eller andet, over, at en /flere fra BW højst sandsynligt er taget på fersk gerning i at kaste med flaske(r)? Er det fordi det er én fra VFF, der har "fanget" det?
Hvis der er nogetsomhelst hold i sagen, håber jeg sgu, at der er nogen, der har optrinnet på video, så idioten/idioterne kan få deres straf, hvad det så måtte vise sig at være.
Min mening er klar; Straffen skal indeholde en karantæne fra SAS-arena, og jeg håber også, at der bliver rejst én eller anden form for tiltale.
det grænser til hooliganisme, når man gør sådan noget.
Er du sur, skuffet eller andet, over, at en /flere fra BW højst sandsynligt er taget på fersk gerning i at kaste med flaske(r)? Er det fordi det er én fra VFF, der har "fanget" det?
Hvis der er nogetsomhelst hold i sagen, håber jeg sgu, at der er nogen, der har optrinnet på video, så idioten/idioterne kan få deres straf, hvad det så måtte vise sig at være.
Min mening er klar; Straffen skal indeholde en karantæne fra SAS-arena, og jeg håber også, at der bliver rejst én eller anden form for tiltale.
det grænser til hooliganisme, når man gør sådan noget.
-
YahooSeeker [Bot]
BW#1902 skrev, det grænser til hooliganisme, når man gør sådan noget.
Jeg syntes man er langt over grænsen og hvis det er en fra bestyrelsen der har været med til det, er det meget flovt for BW, efter der er mange fra bw, der har været meget hellige, med hensyn til hooligans.
Jeg syntes man er langt over grænsen og hvis det er en fra bestyrelsen der har været med til det, er det meget flovt for BW, efter der er mange fra bw, der har været meget hellige, med hensyn til hooligans.
-
Altoriso
Øh...
Jeg tror da ikke at der er nogle der decideret bakker op om, at nogen skal kaste med flasker i BW, så hold du bare dine meninger i Århus, kammerat...
Jeg tror da ikke at der er nogle der decideret bakker op om, at nogen skal kaste med flasker i BW, så hold du bare dine meninger i Århus, kammerat...
-
Outlaws
Det er ikke noget med hvem der har gjort hvad. Jeg hader generelt bare folk der leger politibetjente eller folk som stikker!
-
Jean / BW# 1238
Outlaws skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er ikke noget med hvem der har gjort hvad. Jeg
> hader generelt bare folk der leger politibetjente
> eller folk som stikker!
Et eksempel:
En person smider en flaske, som rammer en lille pige i hovedet (eller en VFF-fan)... DU ser gerningsmanden gøre det. Politiet spørger: "Så DU hvem der gjorde det?"
Ville du så ikke sige det?
-------------------------------------------------------
> Det er ikke noget med hvem der har gjort hvad. Jeg
> hader generelt bare folk der leger politibetjente
> eller folk som stikker!
Et eksempel:
En person smider en flaske, som rammer en lille pige i hovedet (eller en VFF-fan)... DU ser gerningsmanden gøre det. Politiet spørger: "Så DU hvem der gjorde det?"
Ville du så ikke sige det?
-
BW#1902
OK, så er du satme ikke helt rask.
Hvad fanden er det for en holdning at have?
Helt ude i hampen, mand.
Hvad fanden er det for en holdning at have?
Helt ude i hampen, mand.
-
YahooSeeker [Bot]
Nej, men der er bare for mange, der har for svært ved entydigt at tage afstand fra svineriet - nøjagtigt lige som dengang en FCM-fan havde truet Fisker. Da var flere her på siden også lidt lange i spyttet. Det var måske på tide, at man erkendte, at der også findes idioter blandt FCMs fans. Man skal ikke kaste med sten(læs= flasker) når man selv bor i et glashus.
-
BW#1902
Fuldstændig enig!
Hvis det var en fra bestyrelsen i VFF's fanklub, er jeg 100% sikke rpå, at folk herinde på Graven, nok skulle være hurtige ude til at fordømme dette.
Alt andet vil være utopi at tro.
Hvis det var en fra bestyrelsen i VFF's fanklub, er jeg 100% sikke rpå, at folk herinde på Graven, nok skulle være hurtige ude til at fordømme dette.
Alt andet vil være utopi at tro.