SL R5: FC Midtjylland - AC Horsens
-
mousebreaker
Re: SL R5: FC Midtjylland - AC Horsens
Tak for det dommer. Det var dog sygt sygt dårligt dømt. Rødt kort oven i.....
Vi har brug for alt vi kan få
Vi har brug for alt vi kan få
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Verdens kedeligste halvleg.
Der er ingen der bevæger sig for hinanden. Hvordan skal vi dog kunne skabe noget som helst når alle står stille og venter på en dødbold.
Det mest positive ved denne halvleg, er at Horsens spiller endnu værre.
Der er ingen der bevæger sig for hinanden. Hvordan skal vi dog kunne skabe noget som helst når alle står stille og venter på en dødbold.
Det mest positive ved denne halvleg, er at Horsens spiller endnu værre.
Hold kæft hvor det ringe!
Ingen fart. Ingen bevægelse. Ingen kreativitet. Ingen dybe løb. Dårligt teknisk niveau. Der er godt nok ikke meget positivt at sige om denne halvleg udover resultatet!
En lille snert af positivitet kan der være på højre wing back. Synes Døhr giver mere dynamik end Munksgaard, og så tør han udfordre, når han har 1-1 offensivt, men ellers spiller vi godt nok sløjd!
Ingen fart. Ingen bevægelse. Ingen kreativitet. Ingen dybe løb. Dårligt teknisk niveau. Der er godt nok ikke meget positivt at sige om denne halvleg udover resultatet!
En lille snert af positivitet kan der være på højre wing back. Synes Døhr giver mere dynamik end Munksgaard, og så tør han udfordre, når han har 1-1 offensivt, men ellers spiller vi godt nok sløjd!
Ja, men hans udfordringer er dog håbløs forudsigelige når han altid vil til baglinjen og ligge indlæg.
Vi mangler jo desperat offensiv kvalitet. Vi har masser af defensive kompetencer, men ingen offensive. Tænker at sportschefen er bedst til at spotte defensive muligheder, og samtidig er trænerstaben koncentreret om ikke at tabe......dette bliver sgu en laaaang sæson
God udskiftning der. Skarpt set.
God start på halvlegen. Vi spiller selvfølgelig også 11 mod 10, men vi har før set at det kan være svært alligevel.
Der er noget energi i Wikheim.
Der er noget energi i Wikheim.
Jeg kunne bare godt tænke mig han engang imellem tog den ind i banen, både for at holde backen på tærerne, men også for at søge et fladt indlæg.THenry skrev: ↑12. aug 2018, 21:18Han er ikke lykkedes meget med sine udfordringer, men dejligt at se en, der tør noget i stedet for at træde på bolden og spille den baglæns.
-
mousebreaker
Det ville kræve at han kan sparke med venstrebenet. Det ved jeg ikke om han kan? Han har svært nok ved sine indlæg med højrebenetBenzo skrev: ↑12. aug 2018, 21:29Jeg kunne bare godt tænke mig han engang imellem tog den ind i banen, både for at holde backen på tærerne, men også for at søge et fladt indlæg.
Han kan da forhåbentlig sparke en flad aflevering med venstre skøjten, det bør da være det mindste man kan forlange af en professionel fodboldspiller.
-
mousebreaker
Shit vi er ringe teknisk. Vores mangel på kvalitet er skræmmende. Forsvarsmæssigt ser det heldigvis fornuftigt ud også i de første 35 min. Jeg håber inderligt at de store bud på Sanneh udebliver.
Stærkt indlæg af Thycosen! Dejligt for Mayron George. Håber det varsler nye tider for ham
Stærkt indlæg af Thycosen! Dejligt for Mayron George. Håber det varsler nye tider for ham
Det ender som en ganske fornuftig aften. 3-0, vi får sparet Paul og Polle og George leverer igen et fint indhop og får åbnet målkontoen.
MOM Wikheim på én halvleg (det fortæller også hvor ringe 1. halvleg var), og så får George og Døhr mindre plusser i min bog.
Defensivt ser vi gode ud (dog på en utrolig billig baggrund i dag), men det halter fortsat gevaldigt i det etablerede offensive spil. Det er tydeligt, at Jess leder efter den rette konstellation særligt med 8'erne. Igen i dag afprøver han en ny konstellation (Okosun og Mabil i slutningen af kampen).
MOM Wikheim på én halvleg (det fortæller også hvor ringe 1. halvleg var), og så får George og Døhr mindre plusser i min bog.
Defensivt ser vi gode ud (dog på en utrolig billig baggrund i dag), men det halter fortsat gevaldigt i det etablerede offensive spil. Det er tydeligt, at Jess leder efter den rette konstellation særligt med 8'erne. Igen i dag afprøver han en ny konstellation (Okosun og Mabil i slutningen af kampen).
Enig. 3 point og de tre her får tanket selvtillid.THenry skrev: ↑12. aug 2018, 21:54Det ender som en ganske fornuftig aften. 3-0, vi får sparet Paul og Polle og George leverer igen et fint indhop og får åbnet målkontoen.
MOM Wikheim på en halvleg (det fortæller også hvor ringe 1. halvleg var), og så får George og Døhr mindre plusser i min bog.
Jeg synes, at MDT var god - det eneste vi vel reelt kan vurdere er 11 mod 11, og her prøvede han nogle ting, som lykkedes i et par omgang.
-
Fodboldfan
Jeg får snart en depression af at læse kommentarerne herinde. I er simpelthen så negative.
Vi vinder 3-0. Horsens er altid sådan et tonser hold, og der vælger Thorup at stille et tonser hold mod. Det er jeg ikke enig i, men jeg synes sejren var fuldt fortjent. Vi følger med i toppen PÅ TRODS AF vores dårlige start. Det er sgu da fedt! Hva sker der så ikke når spillet kommer til at fungere? Jeg elsker at være midtjylland-fan, Thorup er Gud og min kæreste er forelsket i Jakob Poulsen. Livet er godt. Op med humøret, alle sammen
Vi vinder 3-0. Horsens er altid sådan et tonser hold, og der vælger Thorup at stille et tonser hold mod. Det er jeg ikke enig i, men jeg synes sejren var fuldt fortjent. Vi følger med i toppen PÅ TRODS AF vores dårlige start. Det er sgu da fedt! Hva sker der så ikke når spillet kommer til at fungere? Jeg elsker at være midtjylland-fan, Thorup er Gud og min kæreste er forelsket i Jakob Poulsen. Livet er godt. Op med humøret, alle sammen