Europa 2018/2019
Re: Europa 2018/2019
Videoton ser umiddelbart sværere ud end Malmø. Malmø står dybt og overlader Videoton initiativet. 0-0 halvleg. Vidi med Dahlin som keeper.
Du mener vel Malmö med Dahlin som keeper?
-
Steffen am
ja, en gang vrøvl jeg skriver ..
1-1 i Malmø med 10 minutter igen.. Er det fortjent? Er Vidi et bedre hold end Malmø?
Ikke en kamp med godt spil eller en masse chancer. AC scorede et flot gennemspillet mål for Malmø. Vidi scorede efter elendigt forsvarspil af bl.a. Lasse Nielsen.
Kan ikke helt følge tanken om, at Vidi skulle være et bedre hold(bedømt på denne kamp) end Malmø. Synes Malmø har været det bedste hold, uden dog at imponere.(Gør vi jo heller ikke just selv for tiden).
Kan ikke helt følge tanken om, at Vidi skulle være et bedre hold(bedømt på denne kamp) end Malmø. Synes Malmø har været det bedste hold, uden dog at imponere.(Gør vi jo heller ikke just selv for tiden).
2 hold vi skal slå. Bestemt ikke imponeret af nogen af holdene.
Det er svært at sige. Det er to meget lige hold, der mødes, og med lidt mere kynisme, så havde MFF vundet, men nu var det Vidi, der havde kynismen og fik det resultat, som de kom efter.
Ungarerne stod dybt, kompakt og spillede på omstillinger, mens Malmö havde bolden mest, men havde svært ved at skabe det store i åbent spil mod den ungarske mur, hvilket gav en kamp med få chancer. MFF har vel 2-3 scoringsmuligheder udover deres mål, mens Vidi har et frispark på overliggeren udover deres mål, som kom efter dårligt forsvarsspil af bl.a. Lasse Nielsen.
Hvis MFF kan score på udebane, så har de bestemt stadigvæk en fornuftig chance, men de skal finde andre midler til at nedbryde ungarerne i åbent spil (vi får i øvrigt de samme udfordringer mod dem, hvis vi møder dem i den forfatning, som vi er i lige nu) i returkampen. Jeg tror også på en tæt kamp i Ungarn.
Jeg er sådan set enig: https://www.bt.dk/fodbold/eksperterne-f ... ppespillet
- DenStolteJyde
Jeg tror de vil sige vi er kommet skidt fra start og har solgt ud af holdet.
Der røg jo rigtigt mange af de helt gode spillere i vinters!!
At FCM blev mestre havde jo lige så meget at gøre med at BIF smed nogle point til sidst
FCM spillede sig altså til 41 point i 17 kampe i foråret med et hold, der umiddelbart var svagere end det, de har nu...974 skrev: ↑8. aug 2018, 09:31Der røg jo rigtigt mange af de helt gode spillere i vinters!!
At FCM blev mestre havde jo lige så meget at gøre med at BIF smed nogle point til sidst