SL R4: Vejle - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcm5600

Re: SL R4: Vejle - FC Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Hold da op. Det er svært at være positiv. Vi kan del stadig vende kampen, men den første halvleg kan vi ikke være bekendt. Skift nu Jakob Poulsen ind, han må være motiveret til at slå et par afgørende afleveringer.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Fortæl lige nicolaiEn at han er på hold med dem i lyng farve, pinligt af hele holdet

Cortez

Indlæg af Cortez »

Pinligt er ikke ordet. Med den opbakning fra lægterne og så leverer man på det her niveau :?

Graversen SKAL have fat i en midtbanemand, der kan aflaste JP, for vi kan INTET uden ham.

/Cortez

oros

Indlæg af oros »

:oops: Uha! :oops:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Cortez skrev:
4. aug 2018, 19:55
Pinligt er ikke ordet. Med den opbakning fra lægterne og så leverer man på det her niveau :?

Graversen SKAL have fat i en midtbanemand, der kan aflaste JP, for vi kan INTET uden ham.

/Cortez
Hvad kan vi med ham? Det er ikke fraværet af JP, dom er problemet. Det stikker langt dybere end det. Formationen hr for mig udtømt sit potentiale. Vores wingbacks er sket ikke aggressive nok, og ender ofte mere som klassisk back. Så mangler vi en mand fremad, hvor vi i forvejen spiller med minus i form af Sparv. Det hæmmer os. I min verden skal der radikale ændringer til. En nem kamp (på papiret) torsdag kunne være en oplagt anledning til forsøget.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Skidt. Endnu engang har vi ingen kontrol centralt, så spillet kan sættes. Ene lange bolde efter den, som oveni mangler præcision. Sparv har ikke løsningerne på bolden og Frank driver kun bolden med fødderne, for sjældent kigger han op efter afleveringerne. De hjælper heller ikke sig selv, alle bolde er vertikalt frem eller tilbage.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Det skræmmende er, at det ikke overrasker mig, at kampen har udviklet sig på denne måde. Og vi ikke får de tre point idag, vil heller ikke overraske mig. Det er lidt ligesom om, at vi ikke har de spillere til den formation, vi holder os til. Mads Døhr er fuldstændig væk - en wingback, som er så hamrende vigtig i vores formation.
Og så synes jeg ikke Tim Sparv er god nok længere, og jeg mener Frank er nok i den position, og vi stedet burde spille med Poulsen, eller en 'Poulsen-type' ved siden af Frank.

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

puha det er ikke kønt...
Hvis jeg skal pege på en enkelt forstærkning så jeg ville købe Sourmani fri af Vejle. Jeg ved godt at det er decideret forkælet, uopdragent og arrogant, men jeg føler ikke at Thorup kan indfri potentialet i klubben...

Vejle vinder denne kamp og vi har absolut ingen pres, ingen offensive ideer og ingen selvtillid...

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg bliver lettere apatisk. Hvis ikke det betyder mere for spillerne det her, hvorfor skulle det så gøre det for mig?

/Cortez

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Vi mangler jo tydeligvis kvalitet. Truppen er måske den største, men spillernes kvalitet er jo slet ikke god nok
Hvorfor fanden er Thorup altid så længe med at skifte ud?

Benzo

Indlæg af Benzo »

Rasmus Nicolaisen.. Hvem havde lige set den komme?
Endelig nogle lækre dødbolde fra El Capitán

Cortez

Indlæg af Cortez »

Lund7400 skrev:
4. aug 2018, 20:02
Cortez skrev:
4. aug 2018, 19:55

/Cortez
Hvad kan vi med ham? Det er ikke fraværet af JP, dom er problemet. Det stikker langt dybere end det. Formationen hr for mig udtømt sit potentiale. Vores wingbacks er sket ikke aggressive nok, og ender ofte mere som klassisk back. Så mangler vi en mand fremad, hvor vi i forvejen spiller med minus i form af Sparv. Det hæmmer os. I min verden skal der radikale ændringer til. En nem kamp (på papiret) torsdag kunne være en oplagt anledning til forsøget.
You were saying ;)

/Cortez

Vijen

Indlæg af Vijen »

Vigtig sejr for moralen.

Første mål efter 78 minutter. Thorups krystalkugle skal lige justeres, så den viser de rigtige dage.
Senest rettet af Vijen 4. aug 2018, 20:58, rettet i alt 1 gang.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Puha, det var tre dejlige points. Gode mål af Nikolajsen, som han må være MEGET glad for, sin generelle præstation taget i betragtning.

Sejren ændrer dog ikke ved at vi har et kæmpe problem med spillet!

/Cortez

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Sådan! Fandme vigtige point. Med sejr i næste kamp hjemme mod ACh er starten pointmæssigt on pair.

Det sagt; Fy for en omgang lort. Vi skaber jo heller ikke i anden halvleg noget i åbent spil. Vi reddes af at JP finder flødefoden og Nicolaisen præsterer offentsivt.

For mig var vendepunktet dog Duelund. Han får trods alt skabt noget spil langs jorden, holdt i bolden og distribueret den godt videre. Det giver momentum og dødboldene. Tak Due, fra en af dine kritikkere

Besvar