Hvad sker der??????????
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad sker der??????????
Nu må det simpelthen være nok...
Er lige kommet hjem efter endnu en kamp på SAS-arena og nu er jeg nød til at give lyd.
Week-end efter week-end følger jeg og min familie kampene samme med alle I andre Ulve - bag målet - synger, hepper og følger med... Men hvad er det der sker med vores sange.. Efterhånden er det et spørgsmål om hvordan vi bedst mulig kan svine vores modstandere til - istedet for at hylde VORES hold og give dem den fortjente opbakning.
Jeg synes simpelthen det er for dårligt.. og topmålet i dag var da det blev til et personligt angreb på Thomas Frandsen. HELT ÆRLIG!!! hvor gammel er man så... Vi taler her om en spiller der blot passer sit arbejde - og som for kun 3 måneder siden blev hyldet som en af vores helte... Hvad bliver det næste??? abelyde når Pimpong får hans debut hos FCK??
DERFOR - dette indslag er en kraftig opfordring til JER der leder an i fællessangen - lad os da for pokker fokusere på VORES ULVE i stedet for - så vi får en glad og positiv stemning.
Er lige kommet hjem efter endnu en kamp på SAS-arena og nu er jeg nød til at give lyd.
Week-end efter week-end følger jeg og min familie kampene samme med alle I andre Ulve - bag målet - synger, hepper og følger med... Men hvad er det der sker med vores sange.. Efterhånden er det et spørgsmål om hvordan vi bedst mulig kan svine vores modstandere til - istedet for at hylde VORES hold og give dem den fortjente opbakning.
Jeg synes simpelthen det er for dårligt.. og topmålet i dag var da det blev til et personligt angreb på Thomas Frandsen. HELT ÆRLIG!!! hvor gammel er man så... Vi taler her om en spiller der blot passer sit arbejde - og som for kun 3 måneder siden blev hyldet som en af vores helte... Hvad bliver det næste??? abelyde når Pimpong får hans debut hos FCK??
DERFOR - dette indslag er en kraftig opfordring til JER der leder an i fællessangen - lad os da for pokker fokusere på VORES ULVE i stedet for - så vi får en glad og positiv stemning.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. sep 2005, 19:14, rettet i alt 1 gang.
-
checkmates
Re: Hvad sker der??????????
Amby du fatter åbenbart ikke hvad det er hun skriver!!!, Stemningen er squ ved at være den samme på nordea som den er her NEGATIV.
For helvede det er da ringe
Capo hvor er du???
For helvede det er da ringe
Capo hvor er du???
-
Eistorp - BW#1830
100% på linie med at man bør støtte holdet mere end man håner de andre. Men i en kamp som den idag mod Viborg, handler det også om at lire det op så meget som muligt. Der skal være lidt rivalisering på tilskuerpladserne.
-
checkmates
Hvad er din mening om det Helle skriver, nogen speciel grund til at køre personlig hetch på en mand der passer sit arbejde, det minder mig om de dage da VFF fans gjorde det, altså ikke et hak bedre de mug grønne hoveder
-
YahooSeeker [Bot]
Helt enig Helle det er næsten pinligt at Ulve hyler med muggen grøn mund, et pinligt tilfælde
-
Søren Ross
Jeg vil tildels give Helle ret, Selfølgelig handler det om at bakke FCM bedst muligt op. Men en naturlig del af gamet er også hetz mod modstanderen. Egentlig vil jeg ikke tage ansvaret for hvad det bliver sunget på tribunen.. Min opgave er blot at koordinere vores sange så det lyder bedst muligt.
Det er dit ansvar hvad du synger med på..
Det er dit ansvar hvad du synger med på..
-
YahooSeeker [Bot]
Med al ære og respekt for din entusiasme - og ildhu...
Jeg mener bestemt at I har et stort ansvar i hvad der bliver sunget... Og synger I ikke for på disse smædesange - så får de heller ikke fodfæste....
Så prøv at skrue ned for banaliteterne... så er jeg sikker på at I får flere folk med !! Det ender jo desværre med at vi synker til ligeså lavt et niveau som nogle andre klubber allerede er på - og det er da for ærgeligt.
Tydeligvis er jeg ikke den eneste der synes at det er gået for vidt..
Jeg mener bestemt at I har et stort ansvar i hvad der bliver sunget... Og synger I ikke for på disse smædesange - så får de heller ikke fodfæste....
Så prøv at skrue ned for banaliteterne... så er jeg sikker på at I får flere folk med !! Det ender jo desværre med at vi synker til ligeså lavt et niveau som nogle andre klubber allerede er på - og det er da for ærgeligt.
Tydeligvis er jeg ikke den eneste der synes at det er gået for vidt..
-
Søren Ross
Svært at stille alle tilfreds.. 
Men Ja, hvis du har opdaget det sorterer vi også enormt meget i hvad vi synger med på og hvad vi lader være med at bakke op.
Men efter at dømme på stemningen idag synes de fleste vist at det var okay sange vi sang, sådan opfattede jeg det ihvertfald.
At der nogen gange blir sunget mindre fede ting er hva det er.. ærgerligt, men ikke noget der kan få mit pis i kog..
Mvh Søren Ross
Men Ja, hvis du har opdaget det sorterer vi også enormt meget i hvad vi synger med på og hvad vi lader være med at bakke op.
Men efter at dømme på stemningen idag synes de fleste vist at det var okay sange vi sang, sådan opfattede jeg det ihvertfald.
At der nogen gange blir sunget mindre fede ting er hva det er.. ærgerligt, men ikke noget der kan få mit pis i kog..
Mvh Søren Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Helle.. Du har fuldstændig ret!! Pinligt, og umodent!!
THOMAS KBH.
THOMAS KBH.
-
bruno
Bare vi ikke kommer så langt ud at vi også begyner at danse den kolbøttefarbriks dans Viborg diskede op med i dag så er jeg enlig ligeglad
-
Peter Ross
Øhm, yes sir !
Hvis der ikke skal ryge smæde-sange afsted mod Viborg, så skal der aldrig !
Hvis du ikke har opdaget det, så har vi et lettere anstrengt forhold til dem, hvilket så resulterer i mindre pæne sange...
Hvis det er fordi du er bange for, at dine børn lærer nogle mindre pæne ord, så bare vær helt rolig; De lærer dem før eller siden !
Peter Ross - Kan man andet end hade VFF ?
Hvis der ikke skal ryge smæde-sange afsted mod Viborg, så skal der aldrig !
Hvis du ikke har opdaget det, så har vi et lettere anstrengt forhold til dem, hvilket så resulterer i mindre pæne sange...
Hvis det er fordi du er bange for, at dine børn lærer nogle mindre pæne ord, så bare vær helt rolig; De lærer dem før eller siden !
Peter Ross - Kan man andet end hade VFF ?
-
Takito
Hvis man har fulgt optakten til kampen.. Så ved alle at vi hader VFF mere end nogen anden klub. Men til en kamp som er skruet så meget op som denne - hvis du læste programmet - Så er det meget naturligt at der kommer hade sange. Samtidigt synes jeg også at det er den kamp indtil videre i denne sæson, hvor der har været aller bedst stemning. Så tvivler på at folk lader være med at synge med på de sange.
Vi er afsted for at følge FCM som alle andre. Men nogle ser måske kampene lidt mere med hjertet end andre. Så derfor mener jeg det er gasnek fint at man sviner de andre til Så længe man ikke krydser den forbudte grænse.
Hvis du lagde mærke til det. Så var der en lille gruppe som sang rascistiske sange mod Mota.. De blev hurtigt manet til jorden af BW - hvor alle andre så begynder at synge de kendte sange som bringer glæde og positivitet.
Det var så lige mit indtryk af det hele..
Vi er afsted for at følge FCM som alle andre. Men nogle ser måske kampene lidt mere med hjertet end andre. Så derfor mener jeg det er gasnek fint at man sviner de andre til Så længe man ikke krydser den forbudte grænse.
Hvis du lagde mærke til det. Så var der en lille gruppe som sang rascistiske sange mod Mota.. De blev hurtigt manet til jorden af BW - hvor alle andre så begynder at synge de kendte sange som bringer glæde og positivitet.
Det var så lige mit indtryk af det hele..