Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Kent »

Tak for input og forslag til indhold. Vi læser det hele og gemmer ideer i vores liste over ting, som vi gerne vil lave. Så selvom tingene måske ikke lige sker indenfor en uge eller to, så er det ikke glemt.

Som tidligere skrevet, så laver vi en evaluering her efter første sæson, hvor det er blevet til 20 podcasts om FCM. Vi håber, at rigtig mange vil deltage og give deres vurdering af det vi laver og ideer til forbedringer. Linket er her: https://goo.gl/forms/LCm8BkivJWyDvdM52
På forhånd tak for hjælpen!

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Kent skrev:
1. jun 2018, 11:46
Matjavsen skrev:
1. jun 2018, 10:30
CasperBW skrev:
1. jun 2018, 10:22
Få lige fat i lydklippet fra tv udsendelsen hvor Finnboggason scorer i overtiden mod Brøndby. Det savnede jeg i denne podcast, selvom jeg fik kuldegysninger flere gange imens jeg hørte jer tale om kampen.

Fantastisk det i leverer, jeg håber virkelig Midtjylland ved hvor stor kvalitet i leverer til fanpleje.

Må man spørge hvad jeres gennemsnitlige lyttertal ligger på? Har der været overvejelser om evt. Mere promovering. Tror et opslag fra Midtjyllands egen side der henviser til jer kan give et løft til lyttertallet.
Jeg er ret sikker på DR p3 har lagt den op på deres facebook side
Hvis der er noget P3-lyd også, må du gerne linke til den. Det vi har er Carsten W fra tv-transmissionen.

Jeg så et facebook opslag hvor det var fra Radioen, jeg kan dog ikke finde den igen :/
Men min ikke at P3 kan finde det hvis man skrive til dem :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Matjavsen skrev:
2. jun 2018, 11:45

Jeg så et facebook opslag hvor det var fra Radioen, jeg kan dog ikke finde den igen :/
Men min ikke at P3 kan finde det hvis man skrive til dem :)
Noe har linket til udsendelsen højere oppe. Skal nok se, om vi kan få lavet en breaker ud af den 😀

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi har læst evalueringen. I vil gerne have mere #SortSnak om talenter/akademiet. Wish granted! Vi har inviteret cheftræneren for de danske U19-mestre ind til en snak om deres guldsæson og dominansen i U19-ligaen. Har I spørgsmål til Kenneth, så kom med dem, så tager vi dem med🥇

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Hvis økonomien ingen grænser satte, hvilke faciliteter ville man så opgradere på i ungdomssetuppet? Flere trænere, mere fokus på kost, bedre baner, flere træningslejre/udenlandske cups etc.

Hvordan tror du vores nuværende U19 hold ville klare sig i seniorbold i DK? Taler vi DS, 2. Division, 1. Division eller bunden af superligaen?

Hvor meget er klubben inde over spillernes liv udenfor træningsbanerne? Her tænkes byture(også uden for sæson), kærestesorger, kost etc.

THenry

Indlæg af THenry »

1. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om de unge nigerianere og australiere på akademiet. Jeg synes ikke vi høre så meget om dem, men har lagt en del mærke til specielt Uzo og Andonis Martis. Det kan være Kenneth kan komme ind på Uzo og Martis’ (og gerne nogle af de andre spændende udlændinge) styrker og svagheder? 2. Der er ingen tvivl om at deltagelse i store udenlandske turneringer er godt for at opnå matchning mod bedre modstandere, men i hvor høj grad kan vi anvende deltagelse i store ungdomsturneringer og Youth League ift. At tiltrække og rekruttere særligt udenlandske talenter til vores akademi?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
7. jun 2018, 14:39
Vi har læst evalueringen. I vil gerne have mere #SortSnak om talenter/akademiet. Wish granted! Vi har inviteret cheftræneren for de danske U19-mestre ind til en snak om deres guldsæson og dominansen i U19-ligaen. Har I spørgsmål til Kenneth, så kom med dem, så tager vi dem med🥇
Hov har ikke fået, er der lukket ned, eller vil i gerne have feedback i jeres formular?

Omkring spørgsmål til Kenneth,
ser der er 2-3 oplagte spørgsmål.

- Den næste vi skal glæde os til at se,
eller hvem der er på vej som kommer til at spille superliga, og evt. kan blive for gode til ligaen.

- Et par ord om Andreas Poulsen, mulighed for forlængelse?

- De 4 andre der bliver rykket op nu. (Victor Torp, Sebastian Buch, Michael Baidoo og Henry Uzochokwu Unuorah).
Nogen ord på dem, evt. deres næste skridt.
Superliga, reserveliga, Youth Liga eller udleje?

Et måske lidt mere snørklet spørgsmål, men som også kunne være super interessant.
- Har tidligere hørt en repræsentant fra FCM (kan desværre ikke huske) snakke om at man på talent holdene også scoutede "early bloomers",
som måske ikke har det helt store potentiale, men er gode tidligt i ungdomsårene, for at de talenter man virkelig troede på, havde nogen at læne sig op ad. (Var Simon Kjær ikke scoutet oprindeligt som en af dem?)

Men er det noget man stadig gør, og i så fald både på u17 og u19?
Ligeledes med blik henimod Youth League. I den første udgave af Youth League hvor FCM var med, sendte med Lauritsen og Gemmer afsted i vinterpausen, kunne man finde på det igen?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi har lukket evalueringen igen. Fik over 300 besvarelser, så vi har rigeligt at kigge på. Feedback er som altid velkommen i denne tråd.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
8. jun 2018, 08:05
Vi har lukket evalueringen igen. Fik over 300 besvarelser, så vi har rigeligt at kigge på. Feedback er som altid velkommen i denne tråd.
Modtaget.
En ide kunne være deres nye kommercielle mand der er ansat til at få flere mennesker på stadion, eller Jakob Jørgensen.
Noget om hvilke tiltag man har været glade for, knap så glade for, hvad der er på vej osv.

Jeg kunne også være nysgerrig på spillernes "værktøj".
Jeg har ingen ide om der er nok "kød" på til en podcast udsendelse, men kan være min dårlige ide kan avle en god ide.
Men f.eks.

- Fodboldstøvler, når nu skal spille i sponsoreret er det så de bedste de spiller i? Er der nogen der ikke spiller i de sponsorede? osv.
- Boldene. Nu klager målmændene altid over boldene til slutrunder. Hvad er spillernes opfattelse af Select boldene? Er der forskel til boldene der bliver brugt i Europa kampene? Er spillerne tilfredse med udviklingen at det er den samme bold på tværs af ligaen, fremfor at hvert hold havde deres egen aftale og egen bold?
- Underlag. Hvad er værst, håbløs græsbane i ACH eller kunst i SIF og FCN?
Nu var der udsigt til en mulighed for 3 kunstgræsbaner (FCN, SIF og FCH's nye), men ender med så kun at blive en. Er det noget der fylder hos spillerne. Hvor meget fylder underlaget i taktik rummet, om der har været en koncert i Parken og græsset er ødelagt osv. osv.

THenry

Indlæg af THenry »

Med dagens fine nyhed om at Tue forlænger, så er det vel relevant at spørge Kenneth Andersen til, hvilke perspektiver, som han ser for Tue i de kommende, herunder hans styrker og svagheder m.v.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Kenneth har været en af grundstenene i vores akademis succes igennem årene, virkelig nogle resultater der må fremtvinge respekt i langt de fleste klubber i hele Europa. Det navn fcm har indenfor ungdoms fodbold kan langt hen af vejen tilskrives Kenneth og hans stab. Beundringsværdigt arbejde.
Jeg vil gerne vide om Kenneth ikke har en drøm om at blive cheftræner engang eller om han lever sin drøm nu?
Som flere andre vil jeg gerne høre ham sætte ord på spillere som Torp og Tue der rykkes op på A-holdet til den nye sæson, hvor store forhåbninger kan vi tillade os at have?
Hvilke nye folk ser han på vej og glæder han sig til at arbejde med i den nye sæson ?
Tager han på studieture i andre klubber og hvilke og hvad får han ud af det i såfald ?

Glæder mig som altid til den næste gang “sort snak”, elsker især specialudgaverne. Men alt ialt en klasse podcast i har fået lavet. I har vel også fået så meget positiv feedback at i snart sender en gang om ugen ? 😉

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

En ting er at jeg er lidt sur over at jeg ikke fik noget spørgsmål med,
Men synes det var ærgerligt der ikke blev spurgt lidt mere ind til Youth League.

Og så er Graversen sportschef og ikke sportsdirektør som blev nævnt en del gange 😉

Men som altid, fremragende podcast og dejligt at høre noget man bliver klogere af. :D

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
12. jun 2018, 19:09
En ting er at jeg er lidt sur over at jeg ikke fik noget spørgsmål med,
Men synes det var ærgerligt der ikke blev spurgt lidt mere ind til Youth League.

Og så er Graversen sportschef og ikke sportsdirektør som blev nævnt en del gange 😉

Men som altid, fremragende podcast og dejligt at høre noget man bliver klogere af. :D
Det med spørgsmålene, må du tage med Arff - han udvalgte hovedparten af dem ;-)
-chef eller -direktør, vi ved jo alle, at det reelt er Steinlein, der trækker i trådene ;-)

Vi har planer om at forsøge at lave mere om U19 i efteråret, og i den forbindelse kunne Youth League være oplagt. Så nå kampene begynder at komme, kan det være, vi går mere i dybden med turneringen.

Besvar