Nederlag til ynglinge!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Nederlag til ynglinge!

Indlæg af Mose »

Hvordan kan det ske at vi taber til Silkeborg?

Jeg troede vi var klasser bedre end dem. Er der mange skadet eller på udveksling i Ajax, eller har jeg blot overvurderet holdet?

Weinkouff plejer at være sød til at give en kommentar, og det ville være dejligt, hvis han ville berolige en skuffet fan.

Kampen endte iøvrigt 0-2
Senest rettet af Mose 4. sep 2005, 21:05, rettet i alt 1 gang.

J. Weinkouff

Re: Nederlag til ynglinge!

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej...!

Ja jeg spørger os mig selv hvordan vi kan tabe til Silkeborg.

Vi mangler idag Jamiu Lawal som er skadet, Baba Collins gled derfor ned på central midt og Akeem kom med som angriber. Han havde det svært over for et fysisk stærkt Silkeborg forsvar.

Vi skaber kun få chancer i hele kampen og dem er vi ikke dygtige nok til at udnytte idag, desværre. Silkeborg skaber lidt mere og er bare mere kyniske end os idag.
Vores venstreback Danusan måtte forlade banen efter blot 25 min, formentlig med et brækket kraveben. Winston Reid måtte forlade banen efter 60min med en forstrækning i baglåret. Så uheldet var med os idag.

Vi er klar til at rejse os til næste kamp om 14 dage på udebane mod Randers.

Alle er velkomne til at stille spørgsmål til kamp, jeg skal gøre mit for at tilfredsstille alle.

Weinkouff..

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej...!

Ja jeg spørger os mig selv hvordan vi kan tabe til Silkeborg.

Vi mangler idag Jamiu Lawal som er skadet, Baba Collins gled derfor ned på central midt og Akeem kom med som angriber. Han havde det svært over for et fysisk stærkt Silkeborg forsvar.

Vi skaber kun få chancer i hele kampen og dem er vi ikke dygtige nok til at udnytte idag, desværre. Silkeborg skaber lidt mere og er bare mere kyniske end os idag.
Vores venstreback Danusan måtte forlade banen efter blot 25 min, formentlig med et brækket kraveben. Winston Reid måtte forlade banen efter 60min med en forstrækning i baglåret. Så uheldet var med os idag.

Vi er klar til at rejse os til næste kamp om 14 dage på udebane mod Randers.

Alle er velkomne til at stille spørgsmål til kamp, jeg skal gøre mit for at tilfredsstille alle.

Weinkouff..

Mose

Indlæg af Mose »

Tak for det. Godt at høre fra dig. Jeg fik også lige tjekket op omkring Silkeborg, og deres ynglinge ligger jo også rimeligt i tabellen.

Noget helt andet Jesper.

Salami var ikke med hos DS som han plejer. Var han med jer eller er han skadet. Han ville da være den perfekte afløser for Lawal.

kenny

Indlæg af kenny »

Hej Jesper.Er Akeem ikke længere fast mand på holdet,jeg syntes da han var en profil i foråret hvor han også fik et par DS kampe?.

Mose

Indlæg af Mose »

Lige et spørgsmål mere. Kan du fortælle lidt om de tre nye afrikanere. Jeg kan jo se på kampreferaterne fra juniorligakampene at to af dem er kommet godt igang, men ellers har FCM jo intet fortalt om dem.

Hvem er midtbane af de tre ?

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Salami har været småskadet og har derfor ikke spillet i denne weekend.
Akeem har spillet DS siden midt i foråret, da vi jo "lider" under problemet med for mange udlændinge.
Baba Collins og Lawal spiller ynglinge, og derudover har vi også Winston Reid der ikke er dansk statsborger.

Derfor spiller Akeem og Salami normalt DS, men der er jo os nogle gange problemer, hvis både Femi og Poku og nu os backen Nicola er med fra SAS-truppen.

DE NYE AFRIKANERE:
De tre nye afrikanere har gjort det rigtig godt her i starten af efteråret.
Yakubu som er midtbane har spillet alle kampe og er en meget dygtig spiller, som er meget omstillingsparat.
Jude og Adeola er begge angribere og skiftes derfor til at spille.
Jude er meget lille, men alligevel ret boldsikker, som alle andre afrikanere.
Adeola er mere individualist, han skal lige have lært at spille bolden og også prøve at erobre lidt ;-)

Håber det var svar nok...

Weinkouff

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dejligt at få insideroplysninger, tusind tak! :-)

Mose

Indlæg af Mose »

Ja. Tak skal du have.

Rigtig dejligt at få lidt informationer.

sivebæk

Indlæg af sivebæk »

Hej. Nu kunne jeg so se at Jesper skrev en kommentar omkring vores nederlag i går. Det var i sær ærgeligt fordi vi for alvor kunne have blandet os(kan dog stadig nås) i top striden, hvis vi havde fået tre point i går. I det vi havde lawal skadet i går, mistede vi en meget boldsikker spiller på midten, og lawal er den som normalt holder vores spil flydende. Baba har spillet pladsen før, men det er dog et stykke tid siden, og han har været bedre i angrebet hvor han får mere plads til hans driblinger. I går spillede vi bare ikk som et hold, og de gode takter vi har vist i de første kampe, var der ikk et glimt af i går. Vores spil var alt for forudsigligt og vores pasningsspil, var klasser under det vi tidligere har præsteret. Ærgeligt når vi har så mange gode spillere. Og nu får vi problemmer i venstre side, hvor Danusan er blevet skadet og nok er ude resten af sæsonen, meget synd for Danu for han har virkelig spillet godt på det sidste. Og Martin Rassmussen er stoppet som spillede højreback, pga. skade og også han gjorde en forskel. Det er længe siden jeg har givet en kommentar på siden så ville gerne give jer lidt insider viden igen, så det ikk kun er Jesper der skriver ind.

Et enkelt spørgsmål. Hvad er det for noget med Ajax der er blevet skrevet på siden? Det er ikke noget som vi rigtig har noget om på akademiet?

Mvh. christian

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Dejligt du også skriver her Christian. Lige et spørgsmål, Danusan? Hvor er han fra og hvor gammel er han? Navnet lyder jo næsten japansk (vi husker vel alle Shogun, Anjin-San:-D )

De burde lave en kamp på Fortet med førsteholdet mod ynglingene, for sjov ;-)

sivebæk

Indlæg af sivebæk »

Danusan er fra sri lanka, men er dansk statsborger. Ja det kunne være sjovt med sådan en kamp, men så skulle vi i hvertfald spille på et noget højere niveau end i går, hvis vi ikke skal tabe meget stort:-).

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Er Martin stoppet helt ?

Michael Vorret skrev til mig, og spurgte om jeg havde hørt, at Winston Reid og Nick Ragus skulle på prøvetræning i Ajax, hvilket jeg ikke havde. Men det påstod han i hvertfald de skulle... Det er derfra "rygtet" kommer :-)

Peter Ross

Søren

Indlæg af Søren »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Er Martin stoppet helt ?

Jeps. I følge Zakaria er karrieren forbi for ham pga. lyskeskaden som Christian omtaler længere oppe i tråden.

/Søren

sivebæk

Indlæg af sivebæk »

Ja martin er stoppet helt. Har nu ikk hørt omkring at de skulle det. Men det må tiden jo vise.

Besvar