Nye akademispillere i førsteholdstruppen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Nye akademispillere i førsteholdstruppen.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvornår træffer man beslutning om hvem der skal op og træne med i 1 holdstruppen ? Er det en beslutning man tager løbende eller lige inden opstarten på den nye sæson ? Hvor står Victor Torp i den sammenhæng? Er der andre som i mener der for alvor banker på til 1 holdstruppen?

Matjavsen

Re: Nye akademispillere i førsteholdstruppen.

Indlæg af Matjavsen »

Mener jeg hørte i podcasten at det er hver sommer

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter Victor Torp blev kåret til bedste spiller ved Spax-cup skal vi da have ham med indover førsteholdstruppen. Vi skal turde at tage ham op og give ham chancen. Hellere denne sommer end næste. Han bliver fantastisk at få op på 1 holdet.

henker

Indlæg af henker »

Andre spillere?? Casper tengstedt, eller Christian tue eller Michael Baidoo er de gode nok?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mikael Anderson er klar til at komme med i truppen.
Har netop scoret til 1-0 mod Lyngby i playoff.

henker

Indlæg af henker »

Lupus1999 skrev:
24. maj 2018, 19:12
Mikael Anderson er klar til at komme med i truppen.
Har netop scoret til 1-0 mod Lyngby i playoff.
Nej det er jeg uenig i... Han er ikke gode nok til superligaen, Men gode nok til 1 division..

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

TrueWolfMidt skrev:
24. maj 2018, 14:09
Efter Victor Torp blev kåret til bedste spiller ved Spax-cup skal vi da have ham med indover førsteholdstruppen. Vi skal turde at tage ham op og give ham chancen. Hellere denne sommer end næste. Han bliver fantastisk at få op på 1 holdet.
Helt generelt er det svært, at sige, hvilke spillere skal ind og suge til sig i 1. holdstruppen, og hvem man bør sende på græs andetsteds. I min verden skal de bedste have så meget græs under fødderne som muligt, hvilket imo betyder, at man skal sende Nicolaisen, Anderson, Torp osv. ud og få spilletid, og så først tage dem hjem når de er i spil til en fast plads i truppen.

For mig giver det ikke meget mening at have 2-7 fantastiske talenter rendende, for at de skal spille reserveholdskampe hver 3-4. uge. Man skal kigge på den enkelte, og vurdere, hvad han har mest brug for? - er det at blive udfordret hårdt til træning hver eneste dag, skal han (som Munks) bygge muskler på, eller skal han spille så mange minutter som overhovedet muligt.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Så begge Vendsyssels kampe mod Lyngby og der var flere spillere ved at løbe tør for kræfter. Er man under 1 holdet ala Andreas Poulsen så må man formode at man bygger på fysisk på alle parametre. Frank Onyeka har fået chancen og jeg tænker, at dem som vurderes egnede til førsteholdstruppen skal bygges op gradvist og evalueres løbende i egen gård. Om klubben så har fulgt de udlejede spillere og evalueret dem løbende ved jeg intet om. Jeg så umiddelbart bare gerne Victor Torp m.fl. få chancen. Jo flere der kommer ind over 1 holdet - jo flere løfter deres slutprodukt med det resultat, at chanen for en plads i truppen øges- min egen holdning. Ved ikke om nogle kan forklare hvordan udvælgelsen af akademister foregår. Måske er dette et skud i tågen, men vo intet våger intet vinder. Altså - tag chancen og prøv dem som er åbenlyse talenter. Kik på Fcn. Vi kan gøre det samme og udvikle spillerne før og bedre end idag tror jeg, uden det hermed bliver sagt, at jeg taler vores trænerstaben ned, hvilket jeg aldrig kunne drømme om.

Treco

Indlæg af Treco »

Kan ikke huske hvilken podcast det var, men der blev det nævnt at FCM har en mand som alle udlejede spiller er koblet op på. Så tror roligt du kan regne med at man følger med.

THenry

Indlæg af THenry »

Treco skrev:
28. maj 2018, 20:59
Kan ikke huske hvilken podcast det var, men der blev det nævnt at FCM har en mand som alle udlejede spiller er koblet op på. Så tror roligt du kan regne med at man følger med.
Jep. Det er Søren Bjerg, der er Top A-træner i FCM.

THenry

Indlæg af THenry »

TrueWolfMidt skrev:
16. maj 2018, 10:30
Hvornår træffer man beslutning om hvem der skal op og træne med i 1 holdstruppen ? Er det en beslutning man tager løbende eller lige inden opstarten på den nye sæson ? Hvor står Victor Torp i den sammenhæng? Er der andre som i mener der for alvor banker på til 1 holdstruppen?
Torp bliver rykket op permanent i 1. Holdstruppen fra den kommend sæson. Det samme gør Sebastian Buch.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

THenry skrev:
29. maj 2018, 17:40
TrueWolfMidt skrev:
16. maj 2018, 10:30
Torp bliver rykket op permanent i 1. Holdstruppen fra den kommend sæson. Det samme gør Sebastian Buch.
Thumps up herfra. Dejlig nyhed.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
29. maj 2018, 17:40
Du har ikke en kilde vel? :)

Nu ved jeg ikke helt om jeg er opdateret,
men som jeg lige kan se andre 99'er, der bliver for gamle til ungdomsfodbold, selvom 3 af dem selvfølgelig kan blive skrevet op til Youth League.

Simon Petersen er der blevet sagt farvel til ikke?

Ydermere skrev Administrator i en anden tråd Aziz er på vej væk, men er så også 98'er.

Andreas Poulsen, Victor Torp, Sebastian Buch og Michae Baidoo er så hevet op nu.

De 5 sidste 99'er, Nicolai Damkjær, Mikkel Jakobsen, Mads Carlson, Gustav Kjeldsen og Henry Uzochokwu Unuorah,
Ved vi noget om dem?

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Steffen am skrev:
30. maj 2018, 00:32
Følgende U19-spillere fra årgang 1999 er på kontrakt i FCM i næste sæson:

Victor Torp (18 år, midtbane - kontrakt til sommeren 2022)

Sebastian Buch (19 år, angreb - kontrakt til sommeren 2023)

Andreas Poulsen (18 år, back/wingback - kontrakt til december 2019)

Michael Baidoo (19 år, midtbane - kontrakt til sommeren 2021)

Henry Uzochokwu (19 år, forsvar/midtbane - kontrakt til sommeren 2021)

Kilde: https://m.aoh.dk/artikel/endnu-et-gylde ... cm?tdmv=A6

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jacob skrev:
30. maj 2018, 07:51
Steffen am skrev:
30. maj 2018, 00:32
Følgende U19-spillere fra årgang 1999 er på kontrakt i FCM i næste sæson:

Victor Torp (18 år, midtbane - kontrakt til sommeren 2022)

Sebastian Buch (19 år, angreb - kontrakt til sommeren 2023)

Andreas Poulsen (18 år, back/wingback - kontrakt til december 2019)

Michael Baidoo (19 år, midtbane - kontrakt til sommeren 2021)

Henry Uzochokwu (19 år, forsvar/midtbane - kontrakt til sommeren 2021)

Kilde: https://m.aoh.dk/artikel/endnu-et-gylde ... cm?tdmv=A6
Modtaget.
Ja, det må så naturligvis betyde at det bliver et farvel til de 4 sidste.

Tak skal du have :)

Besvar