evt. spillerafgang...
-
felisan
evt. spillerafgang...
fra Bold.dk
Vålerenga har budt på tre venstrebacks, deriblandt en dansker.
I torsdags havde Tippeligaens førerhold Vålerenga den tidligere Juventus-back Alessandro dal Canto til prøvetræning. Han blev imidlertid kasseret, og klubben jagter fortsat en venstreback.
Det norske transfervindue lukker som i resten af Europa ved midnat mellem onsdag og torsdag, så der skal handles hurtigt, hvis Oslo-klubben skal have forstrækning.
Direktør Kjetil Siem forventer da også, at have en back klar inden da. Således har nordmændene allerede afgivet tre bud. I Tjekkiet forhandler han med en slovakisk landsholdsspiller og man har også budt på italienske Marco Ingrao, som man tidligere har haft til prøvetræning. Endelig har man lagt et bud ind på en unavngiven dansk spiller.
FC Midtjylland har netop investeret i en makedonsk venstreback, så et bud på den danske venstreback kunne være Nicolai Jørgensen. Nicolai Høgh fra Esbjerg kan også spille venstreback, og har i et stykke tid været i udlandets søgelys.
Ifølge Siem vil Vålerengas træner Kjetil Rekdal lige gerne have fat i alle tre spillere, så det handler om, hvem der først skriver under.
Vålerenga lider af flere skader på venstreback-pladsen og måtte i weekendens kamp mod Bodø/Glimt stille med en midtbanespiller på pladsen.
I UEFA Cuppens 1. runde spiller Vålerenga mod Steaua Bukarest om en plads i gruppespillet.
hvis det lykkes, at sælge Nicolai Jørgensen som venstre back, så er det sgu godt købmandsskab!!!
mvh
Besek # 1783
Senest rettet af felisan 1. sep 2005, 15:35, rettet i alt 1 gang.
-
jj
Re: evt. spillerafgang...
Jeg tror nu mere på, at det er Auri Skarbalius der er tale om, Nic. Jørgensen er for ustabil til at blive solgt.
Men bliver han det, så er det tæt på verdensklasse handelsskab?
Men bliver han det, så er det tæt på verdensklasse handelsskab?
-
Jesper - BW415
jj skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror nu mere på, at det er Auri Skarbalius der
> er tale om, Nic. Jørgensen er for ustabil til at
> blive solgt.
Nu er Auri jo ikke dansker, men litauer, så det er ligesom lidt udelukket...
> Men bliver han det, så er det tæt på verdensklasse
> handelsskab?
Dengang NJ blev købt gav vi omkring 3 mio for ham, så hvis han bliver solgt for mindre end det, ja så er det dårligt købmandsskab - og så er det i øvrigt ligegyldigt om han blir solgt som venstre back eller striker...
> Jeg tror nu mere på, at det er Auri Skarbalius der
> er tale om, Nic. Jørgensen er for ustabil til at
> blive solgt.
Nu er Auri jo ikke dansker, men litauer, så det er ligesom lidt udelukket...
> Men bliver han det, så er det tæt på verdensklasse
> handelsskab?
Dengang NJ blev købt gav vi omkring 3 mio for ham, så hvis han bliver solgt for mindre end det, ja så er det dårligt købmandsskab - og så er det i øvrigt ligegyldigt om han blir solgt som venstre back eller striker...
-
Nicolai Kammersgaard
Håber sgu ikke det er nicolai Jørgensen. Hvis han bliver solgt kan jeg ikke rigtigt se et alternativ Udover Leon Jessen som er klart bedst som kant og så makedonieren som vi af gode grunde ikke kender noget til. Men nu når de har skrevet med makedonieren og med hans kontraktlængde(1/2 år). Så kunne det godt ligne et salg.
Nicolai Kammersgaard
Nicolai Bliv!!!
Nicolai Kammersgaard
Nicolai Bliv!!!
-
jj
Min fejl med Auri..
Men mht. godt handelsskab og Nic. Jørgensen, så ser jeg det mere som om, vi betalte 3-5 mill kr for en spiller, som ikke har været pengene værd. Kan vi så bare få lidt af pengene igen, så er det godt handelsskab.
Men mht. godt handelsskab og Nic. Jørgensen, så ser jeg det mere som om, vi betalte 3-5 mill kr for en spiller, som ikke har været pengene værd. Kan vi så bare få lidt af pengene igen, så er det godt handelsskab.
-
Morten_VB
Her i Vejle er rygterne/håbet om Nico kommer hjem selvfølgelig allerede i gang.
Kunne i forestille jer, at han går tilbage til Vejle?
Synes det lyder mystisk i virkelig ikke kan bruge ham. Er han virkelig gået langt ned siden hans Vejle tid eller har i bare en der er bedre?
Kunne i forestille jer, at han går tilbage til Vejle?
Synes det lyder mystisk i virkelig ikke kan bruge ham. Er han virkelig gået langt ned siden hans Vejle tid eller har i bare en der er bedre?
-
Ravnen
Morten_VB skrev:
> Her i Vejle er rygterne/håbet om Nico kommer hjem
> selvfølgelig allerede i gang.
>
> Kunne i forestille jer, at han går tilbage til
> Vejle?
Jeg kan forestille mig alt
Umiddelbart kunne han være i overskud hvis den nye makedoner er bedre. Han situation pt er vel også som breddespiller, jeg synes ikke han hører til blandt de elleve startere.
> Synes det lyder mystisk i virkelig ikke kan bruge
> ham. Er han virkelig gået langt ned siden hans
> Vejle tid eller har i bare en der er bedre?
Han har vel ret beset aldrig fået et gennembrud for FCM, på trods af mange kampe efterhånden. Der var ellers næret store forventninger til ham.
> Her i Vejle er rygterne/håbet om Nico kommer hjem
> selvfølgelig allerede i gang.
>
> Kunne i forestille jer, at han går tilbage til
> Vejle?
Jeg kan forestille mig alt
Umiddelbart kunne han være i overskud hvis den nye makedoner er bedre. Han situation pt er vel også som breddespiller, jeg synes ikke han hører til blandt de elleve startere.
> Synes det lyder mystisk i virkelig ikke kan bruge
> ham. Er han virkelig gået langt ned siden hans
> Vejle tid eller har i bare en der er bedre?
Han har vel ret beset aldrig fået et gennembrud for FCM, på trods af mange kampe efterhånden. Der var ellers næret store forventninger til ham.
-
HauG
ja, han har heller ikke overbevidst mig om han er noget specielt, men hvis han kunne finde spillet frem som den gang han var i VB ville det da glæde mig. Men måske skal hans manglende succes også ses i lyset af at vores kanter med: Pim Simon P, Dennis, Svenne p, evt. kjærgård, mr. glasben madsen, er forholdsvis stærkt besatte og NJ derfor ikke har fået en længerevarende periode på kanten som han vel egentlig var tiltænkt da han blev hentet sammen med magleby. Måske han er en spiller der skal have en ekstra chance på venstre kanten når Pim smutter? eller hvad mener folket, er hans chance forpasset og pladsen gået til Simon P?
-
Morten_VB
Lidt trist at høre det er gået ned for Nico, som efter min mening var rigtig god i Vejle. Han får det også svært mod Simon.
Lad ham endelig komme hjem til Vejle.
Lad ham endelig komme hjem til Vejle.