SL R30: FC Midtjylland - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
UlvenFraNord

Re: SL R30: FC Midtjylland - Brøndby

Indlæg af UlvenFraNord »

Rigtig rigtig træls at vi vælger at stå så langt tilbage i anden halvleg, Brøndby får lov at stå så højt at det kun var et spørgsmål om tid før de scorede.

Jeg er simpelthen så træt af den anden halvleg. Jeg synes det var kujon fodbold... argh!

ben2han

Indlæg af ben2han »

jo men Brøndbys mål nr. 1, som lukker dem ind, her laver Sanneh først en fejl, derefter Jesper Hansen.

Del Hende laver en fejl ved nr. 3 mål, et dumt frispark.

Synes ikke Del hende spillemæssigt har meget at byde på, ja han har målnæse

Wickheim er banens bedste

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Flot flot kamp af gutterne.... vi kan ikke forlange mere fight end det vi så i aften..... med bare en anelse held fører vi 4-1 efter 55 minutter, men det skulle ikke være.... synes godt spillerne kan være stolte og skabet er ikke afgjort endnu....

Minuser:
Sanneh.... hvorfor ryger han ud??? Måske var der en god grund...
Due.... der kommer ALT for lidt fra ham...
Trænere: 10 minutter på banen til manden der har scoret i de seneste to kampe....!!! Det er virkelig en skændsel!!!!!!!

Og så til trafikforholdene omkring MCH..... DET R SIMPELTHEN TIL AT LUKKE OP OG SKIDE I OG ALENE DET ER IKKE EN MESTER VÆRDIGT!!!!! Politi der kommer til fods og vinker bilerne til en anden udgang efter man har holdt på samme cm i 25 stive minutter.... tænker der findes andre og bedre løsninger.......:-((

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg tror, jeg har det som Greko lige nu. Det hele "er bare fucking latterligt"!

Synes vi er det bedste hold i dag, og har ikke set Brøndby være så presset længere. Deres presspil var ikke godt i dag, og alligevel kan vi ikke slå dem...og det værste er, at de får nogle katastrofale mål. Et drop af Jesper, et totalt kikset frispark, der lige så godt kunne være røget ud over sidelinjen giver pludselig mål, og så et langskud efter dødbold, hvor vi er alt for tøvende. Vi har ikke lukket mange mål ind på eller efter dødbolde, men i dag går det helt galt.

Jeg følte vi var i kontrol indtil Buba gik ud, og med hans dødboldsstyrke kan vi som regel stå lavt, da han bare afviser alt i luften, og for mig var det kampens vendepunkt, da han gik ud...

Har sjældent været så skuffet over en tabt fodboldkamp!

ben2han

Indlæg af ben2han »

THenry skrev:
19. apr 2018, 23:10
Jeg tror, jeg har det som Greko lige nu. Det hele "er bare fucking latterligt"!

Synes vi er det bedste hold i dag, og har ikke set Brøndby være så presset længere. Deres presspil var ikke godt i dag, og alligevel kan vi ikke slå dem...og det værste er, at de får nogle katastrofale mål. Et drop af Jesper, et totalt kikset frispark, der lige så godt kunne være røget ud over sidelinjen giver pludselig mål, og så et langskud efter dødbold, hvor vi er alt for tøvende. Vi har ikke lukket mange mål ind på eller efter dødbolde, men i dag går det helt galt.

Jeg følte vi var i kontrol indtil Buba gik ud, og med hans dødboldsstyrke kan vi som regel stå lavt, da han bare afviser alt i luften, og for mig var det kampens vendepunkt, da han gik ud...

Har sjældent været så skuffet over en tabt fodboldkamp!
Men er det ikke Sanneh der er skyld i det hjørnespark, men en fejlpasning tilbage.

Men ellers enig, jeg synes ikke FCM ser gode ud defensivt

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Vil gerne lige kommentere to spillere......

Onyenka: aner ikke hvad vi kan bruge ham til.... jeg kunne personligt have lavet et bedre indhop....

Jakob Poulsen: forstår ikke kritikerne herinde.... uden ham var vi da intet værd.....!!!

Vijen

Indlæg af Vijen »

HKP skrev:
19. apr 2018, 23:10

Minuser:
Sanneh.... hvorfor ryger han ud??? Måske var der en god grund...
Jeg så han kommunikerede med bænken og tog sig bag på knæet. Ca. 5-10 minutter før han blev udskiftet.

Treco

Indlæg af Treco »

Tap in har følgende for kampen xGoal FCM 1,26 og BIF 1,17.
Så det fortæller vel meget godt at skarpheden var forskellen i dag.
Men nu står vi så i en situation hvor vi selv med sejre i alle kampene ikke selv afgøre det med mindre vi henter 10 mål på BIF.
Det eneste der kan tælle for at vi ikke er helt ude, er at BIF mangler FCN og Horsens på udebane.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er sgu bittert at tabe på en dag, hvor vi var det bedste hold. Men BIF har så meget medvind.i øjeblikket, at det er svært at hamle op med. Der har været 4 gange stolpe-ud for modstanderne de sidste 2 kampe og afgørende 50/50 kenderlser går deres vej på stribe. De kunne iige så godt have stået med 0 point efter de sidste 2 kampe, men står med 6. Det er den type marginaler, som mesterskaber desværre bygges på.
Når det er sagt, så er det jo ikke forbi endnu. Det er bare blevet markant sværere. Men vi skal have fuld plade i de næste 3 inden næste kamp mod BIF, så vil jeg tro, at vi kan spille os på førstepladsen med en sejr i Brøndby, Vi må for alt i verden ikke slå op i banen nu!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:
19. apr 2018, 23:33
Det er sgu bittert at tabe på en dag, hvor vi var det bedste hold. Men BIF har så meget medvind.i øjeblikket, at det er svært at hamle op med. Der har været 4 gange stolpe-ud for modstanderne de sidste 2 kampe og afgørende 50/50 kenderlser går deres vej på stribe. De kunne iige så godt have stået med 0 point efter de sidste 2 kampe, men står med 6. Det er den type marginaler, som mesterskaber desværre bygges på.
Når det er sagt, så er det jo ikke forbi endnu. Det er bare blevet markant sværere. Men vi skal have fuld plade i de næste 3 inden næste kamp mod BIF, så vil jeg tro, at vi kan spille os på førstepladsen med en sejr i Brøndby, Vi må for alt i verden ikke slå op i banen nu!
ja det er ikke slut endnu, men for satan, man sælger nissen, novak og Sørl. så går Paul, hassan og senest koscmar i stykker.

Altafgørende bliver at få Paul og de 2 andre klar.

Men det bliver også spændende at se hvad man foretager sig i vinduet her til sommer. Efter min smag er det lidt for mange marginalspiller i FCMs trup + dem man har lejet ud.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Kanon kamp af holdet, forskellen er klart at Brøndby bare score på alt i øjeblikket. Kampen
afgøres vel reel på indskifternes kvalitet. Der vi taber er Sanneh udgår, måske med en fiber, og
vi får Halsti ind, der kan vi så ikke matce Brøndby mere i duel spillet, især hoved spillet, vi kommer
alt for langt ned at stå, og de pumper bolde end i feltet.

Træls nederlag som kan mærkes, spændende om vi kan rejse os, eller taber i Alborg.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mnm123 skrev:
20. apr 2018, 08:15
Kanon kamp af holdet, forskellen er klart at Brøndby bare score på alt i øjeblikket. Kampen
afgøres vel reel på indskifternes kvalitet. Der vi taber er Sanneh udgår, måske med en fiber, og
vi får Halsti ind, der kan vi så ikke matce Brøndby mere i duel spillet, især hoved spillet, vi kommer

Træls nederlag som kan mærkes, spændende om vi kan rejse os, eller taber i Alborg.
Synes du er lidt for god mod Sanneh, for det er ham der er skyld i det første hjørnespark, og så fumler Jesper Hansen og Sanneh står forkert.

Kian Hansen står forkert med 2 mål.

Del Hende laver et åndsvagt frispark ved 3 mål.

Samlet set dumper forsvaret i den her kamp, og jeg kan også se, JT ikke er helt glad for den måde de får målene på.

Spørgsmål er om det ikke er Hamids tur nu, han er stærk ved dødbolde, og det er Jesper Hansen ikke, han virkede nervøs og usikker i går.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

FCM2000 skrev:
20. apr 2018, 08:37
mnm123 skrev:
20. apr 2018, 08:15

Synes du er lidt for god mod Sanneh, for det er ham der er skyld i det første hjørnespark, og så fumler Jesper Hansen og Sanneh står forkert.

Kian Hansen står forkert med 2 mål.

Del Hende laver et åndsvagt frispark ved 3 mål.

Samlet set dumper forsvaret i den her kamp, og jeg kan også se, JT ikke er helt glad for den måde de får målene på.

Spørgsmål er om det ikke er Hamids tur nu, han er stærk ved dødbolde, og det er Jesper Hansen ikke, han virkede nervøs og usikker i går.
Se lige Brøndbys første mål på FCM.dk

Det er kraftdejme dårligt forsvarsspil, og Jesper Hansen må tage det mål på sig. Kæft det er dårlig målmandsspil

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Jeg synes vi spiller en god første time imod et BIF hold i kanonform. Vi formår at presse dem, og de er tydeligt rystede. Jeg tror vi løber lidt tør for kræfter, og da først vi begynder at skifte ud, så går det galt.
Jeg synes heller ikke vi har dommertække. Det har BIF desværre. Og det skal man have for at vinde DM.
I går blev savnet af sørloth og Novak virkeligt udstillet.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Fcmrose skrev:
20. apr 2018, 13:19
Jeg synes vi spiller en god første time imod et BIF hold i kanonform. Vi formår at presse dem, og de er tydeligt rystede. Jeg tror vi løber lidt tør for kræfter, og da først vi begynder at skifte ud, så går det galt.
Jeg synes heller ikke vi har dommertække. Det har BIF desværre. Og det skal man have for at vinde DM.
I går blev savnet af sørloth og Novak virkeligt udstillet.
Enig i at det ser ud som om vi løber tør for energi og at udskiftningerne ikke sætter et aftryk. Vi har ikke marginalerne og selvom jeg bandede af dommeren under kampen fordi mange marginalkendelser gik Brøndbys vej (har jo farvede briller på), så synes jeg faktisk han (dommeren) holder en fed linie i kampen og er rimelig konsekvent.

/Cortez

Besvar