SL R30: FC Midtjylland - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fodboldfan

Re: SL R30: FC Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Fodboldfan »

Men igen, jeg synes faktisk vi har godt styr på dem. Vi bliver bare inaktive i anden halvdel af anden halvleg. Man kunne bare fornemme det på kampen, at Brøndby ville score. Vi mangler bare kondi i slutningen af kampen. Brøndby spillerne løber og løber og løber og bliver ved og ved og ved. Vores spillere er døde.

Ønskeliste til næste år: Ny midtbane og en ordentlig angriber. Polle er super vigtig, men man kan se at han er ved at være for langsom. Sparv er kun god som tackler, hvis han kommer bagud så er det hele tabt.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Poulsen nej nej

ben2han

Indlæg af ben2han »

Fodboldfan skrev:
19. apr 2018, 21:49
Men igen, jeg synes faktisk vi har godt styr på dem. Vi bliver bare inaktive i anden halvdel af anden halvleg. Man kunne bare fornemme det på kampen, at Brøndby ville score. Vi mangler bare kondi i slutningen af kampen. Brøndby spillerne løber og løber og løber og bliver ved og ved og ved. Vores spillere er døde.

Ønskeliste til næste år: Ny midtbane og en ordentlig angriber. Polle er super vigtig, men man kan se at han er ved at være for langsom. Sparv er kun god som tackler, hvis han kommer bagud så er det hele tabt.
Jeg er enig, midtbanen skal klart styrkes, boldmæssigt

Vijen

Indlæg af Vijen »

Nu syntes jeg i er lidt hårde.

Klart det er skuffende at tabe denne kamp. At skuffelsen er så stor er jo at vi spillede fantastisk og kunne have været foran men 3/4-1. Og det er med de spillere på banen I nu er efter.

Brøndby var hamrende effektive, de for jo scoret flere mål end de har chancer.

Godt kæmpet drenge :fcm:

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

fuck mand! Det var stolpe ud. Synes BIF spillede bedre set over hele kampen men jeg synes godt nok at det var udtur med de chancer vi skabte. Men overall synes jeg at de kæmpede flot... kom igen!

øv øv og f... øv!

ben2han

Indlæg af ben2han »

jeps men det laver 2 kæmpe fejl Sanned ved det første mål og del hende ved det 3 mål.

Treco

Indlæg af Treco »

Brøndby er bare bedre i år. Træls at en sæson der vel nærmest altid givet guld med det snit kun skal give sølv. Så er der vel ikke noget at være i tvivl om i forhold til hvilken opstilling det bliver i pokalkampen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Det var vi selv skyld i. Vi prøvede at fedte en spinkel føring hjem og Thorups indskiftning af Onyenka for Due var en fejl, da det var det endelige vende punkt til total Brøndby dominans på vores banehalvdel, hvor vi bakkede alt for langt tilbage. Vi skulle have haft en angriber ind i stedet til at lægge et første pres på deres bagkæde og være et alternativ til kontra løb.

Mesterskabet blev på fedtspil sendt til Brøndby. Spørgsmålet er vel bare om de skal rende med The double.

ben2han

Indlæg af ben2han »

pr0j3ct skrev:
19. apr 2018, 22:00
Det var vi selv skyld i. Vi prøvede at fedte en spinkel føring hjem og Thorups indskiftning af Onyenka for Due var en fejl, da det var det endelige vende punkt til total Brøndby dominans på vores banehalvdel, hvor vi bakkede alt for langt tilbage. Vi skulle have haft en angriber ind i stedet til at lægge et første pres på deres bagkæde og være et alternativ til kontra løb.

Mesterskabet blev på fedtspil sendt til Brøndby. Spørgsmålet er vel bare om de skal rende med The double.
Frank var klart en fejl, og ja hvor god er han egentligt ?

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

ben2han skrev:
19. apr 2018, 22:03
pr0j3ct skrev:
19. apr 2018, 22:00

Frank var klart en fejl, og ja hvor god er han egentligt ?
Han er ikke særlig god. Han havde et par gode fodboldkampe, og siden da har han været meget anonym.

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Hvad er jeres andres vurdering af Drachmann? Både i denne kamp og andre? Jeg synes ikke han har været god... til noget som helst. Jeg ville elske vi fik en erstatning for Sparv og Drachmann med en kontrollerende midtbanespiller af en art.

Og så ville jeg ønske at vi havde en offensiv midtbanespiller, som Mukthar, hvor jeg tænker "Nu bliver det farligt" bare fordi han har bolden.

Jeg er glad for at vi spillede en god kamp, og hvis vi havde scoret på de 4-5 kæmpe chancer vi havde, havde mesterskabet måske været vores. Men, nej.

Så lad os kigge mod næste sæson. Midtbanen består af nogle meget erfarne, men også meget gamle spillere. Næste skridt er alle i starten af 20'erne. VI må og skal simpelthen have noget ind på den centrale midt. Hvad hvis Polle bliver langtidsskadet? (det er jo egentlig utroligt at han er så lidt skadet, som han er).

ben2han

Indlæg af ben2han »

Fodboldfan skrev:
19. apr 2018, 22:07
Hvad er jeres andres vurdering af Drachmann? Både i denne kamp og andre? Jeg synes ikke han har været god... til noget som helst. Jeg ville elske vi fik en erstatning for Sparv og Drachmann med en kontrollerende midtbanespiller af en art.

Og så ville jeg ønske at vi havde en offensiv midtbanespiller, som Mukthar, hvor jeg tænker "Nu bliver det farligt" bare fordi han har bolden.

Jeg er glad for at vi spillede en god kamp, og hvis vi havde scoret på de 4-5 kæmpe chancer vi havde, havde mesterskabet måske været vores. Men, nej.

Så lad os kigge mod næste sæson. Midtbanen består af nogle meget erfarne, men også meget gamle spillere. Næste skridt er alle i starten af 20'erne. VI må og skal simpelthen have noget ind på den centrale midt. Hvad hvis Polle bliver langtidsskadet? (det er jo egentlig utroligt at han er så lidt skadet, som han er).
Jo men det kan ikke komme som en overraskelse, jeg kan undre mig over, at man ikke i de 2 sidste vinduer har kikket efter nogle afløsere.

korrekt Drachmann hører hjemme i den skotske liga og samme med Sparv, Poulsen har nogle kvaliteter, men de kvaliteter knytter sig til dødbolde, men fodboldmæssigt går det ned af bakke, det ser man i sådan en kamp her.

Nu skal man ikke se sort på det hele, men hvis CP overlever i PL, så får FCM 22 mill kr. de skal klart investeres i et par klassespillere, der går direkte ind på holdet.

Jeg mener også at Hamid er en bedre målmand, og det tror jeg også han viser til træning, men der kan være forhold der gør at JT foretrækker en målmand der kender forsvaret.

Generelt er Thorup en konservativ træner.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

ben2han skrev:
Frank har været en skuffelse, slet ikke den styrkelse
Hvor gammel er det lige knægten er? Hvor mange kampe har han spillet? Det er ikke en 20-årig helt uden erfaring der skal løfte os i trængselstider. Det er de rutinerede der skal holde sammen på holdet i en kamp som denne i dag og sørge for at vi holder os aggressive, det er altafgørende. Det gjorde de ikke.

Brøndby havde, som så mange gange før i denne sæson, alle marginalerne med sig. Derfor bliver de også mestre - ganske fortjent iøvrigt. De er det bedste hold og det hold med den største medgang. Så går det sjældent galt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

ben2han

Indlæg af ben2han »

mousebreaker skrev:
19. apr 2018, 22:42
ben2han skrev:
Hvor gammel er det lige knægten er? Hvor mange kampe har han spillet? Det er ikke en 20-årig helt uden erfaring der skal løfte os i trængselstider. Det er de rutinerede der skal holde sammen på holdet i en kamp som denne i dag og sørge for at vi holder os aggressive, det er altafgørende. Det gjorde de ikke.

Brøndby havde, som så mange gange før i denne sæson, alle marginalerne med sig. Derfor bliver de også mestre - ganske fortjent iøvrigt. De er det bedste hold og det hold med den største medgang. Så går det sjældent galt.
fuldstændig enig

ben2han

Indlæg af ben2han »

ben2han skrev:
19. apr 2018, 22:54
mousebreaker skrev:
19. apr 2018, 22:42
ben2han skrev:

fuldstændig enig, nogle gange så mangler jordforbindelsen i FCM trænerteamet

Besvar