SL R29: Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcm5600

Re: SL R29: Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Imponerende :fcm: :fcm: endnu en sejr på trods af karantæner, sygdom og skader. Så skal BIF have en på hatten.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Ja det var imponerende. Og imponerende er det også at Ekstra Bladet har tre store overskrifter om Brøndby ala "Han var helt i Brøndby", "FEST-EGNEN" og ikke mindst den slet skjulte hentydning "Brøndby fest manglede kun en ting, bla bla" mens man skal lede meget grundigt efter "Jagtede Brøndby i top-drama" (ikke noget her med Ulvene marcherer mod guldet eller sådan noget).

For pokker hvor skal vi slå dem på torsdag, den skide københavnerpresse er så meget oppe og køre over Brøndby mig her og der!

Fænomenal indsats af os i dag. Et meget svækket hold og vi vinder fortjent og rimelig sikkert.

DET BLIVER ET BRAG PÅ TORSDAG!!!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

UlvenFraNord skrev:
15. apr 2018, 22:01
Ja det var imponerende. Og imponerende er det også at Ekstra Bladet har tre store overskrifter om Brøndby ala "Han var helt i Brøndby", "FEST-EGNEN" og ikke mindst den slet skjulte hentydning "Brøndby fest manglede kun en ting, bla bla" mens man skal lede meget grundigt efter "Jagtede Brøndby i top-drama" (ikke noget her med Ulvene marcherer mod guldet eller sådan noget).

For pokker hvor skal vi slå dem på torsdag, den skide københavnerpresse er så meget oppe og køre over Brøndby mig her og der!

Fænomenal indsats af os i dag. Et meget svækket hold og vi vinder fortjent og rimelig sikkert.

DET BLIVER ET BRAG PÅ TORSDAG!!!
Ta´dig ikke af det, det er længe siden jeg gjorde.........

EB vil have clicks og det får de så på den måde.
Jeg har det fint med at vi går lidt ind under radaren - til trods for at vi har lige mange point uge efter uge, og er de eneste som tør melde ud at vi går efter guldet! :roll:

....men ja det bliver noget af en test på torsdag med 2 selvtillidsfyldte mandskaber med mål i støvler og tro på egne evner!

Jeg satser på et X og dermed et helt åbent kapløb fortsat! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis vi skal blive mestre tænker jeg at vi SKAL vinde den kamp. Desværre er vores matchup mod Brøndby ikke ret god, dertil har vi mistet for meget kvalitet. Jeg tror vi får det mega svært men håber da på en heldig 1-mål sejr.
Paul må gerne blive klar til anden halvdel af gruppespillet, det ville rykke en del på odds.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

mousebreaker skrev:
16. apr 2018, 12:53
Hvis vi skal blive mestre tænker jeg at vi SKAL vinde den kamp. Desværre er vores matchup mod Brøndby ikke ret god, dertil har vi mistet for meget kvalitet. Jeg tror vi får det mega svært men håber da på en heldig 1-mål sejr.
Paul må gerne blive klar til anden halvdel af gruppespillet, det ville rykke en del på odds.
Helt enig jeg håber da også til det sidste at vi hiver den hjem! Det siger hjertet! hjernen siger nok desværre X imod brøndby som nu også vender/vinder kampe i overtiden :oops:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Enig vi skal vinde den kamp. Der er også revanche på spil, efter sidst vi mødte Brøndby hjemme. Og ikke mindst, så kan det nemt blive udslagsgivende for mesterskabet, det er en seks-points kamp og nu hvor vi og Brøndby vinder alt, så er den uhyre vigtig. Vi skal helst være foran, ved den sidste kamp hvor vi møder dem på udebane.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

AltidFCM skrev:
15. apr 2018, 20:46
Super vigtigt og flot resultat!

Jeg er simpelthen så enig med flere af jer ang. Mads Døhr. Jeg synes, han mangler så meget både defensivt og offensivt, at der til sommer skal hentes noget. Gerne Gammelby - Han går vel ikke med Silkeborg ned ;)
Jeg ser gerne Frank wingbacken mod Pestegnen, hvis hans skulder dog er ok.
Jeg har desværre hørt det samme rygte fra to forskellige kilder at Fck har landet en aftale med Gammelby fra sommer af.

Besvar