2. pladsen....og DN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

2. pladsen....og DN

Indlæg af Altoriso »

Damn ...

Den var svær at forholde sig til den nyhed om David Nielsen....

På den ene side er han ikke lige min kop thé rent fremtoningsmæssigt og af og til spillemæssigt, så jeg vil derfor normalt sige nej tak til ham...

På den anden siden ønsker jeg jo også at mit favorithold skal klare sig godt i turneringen, og der må man jo sige at den evt. kontrakt med David Nielsen jo unægteligt gør situationen noget lysere !

Nu synes jeg ikke at 2. pladsen er helt umulig at forsvare - svært jo men ikke umuligt....
DN kan komme til at stå for måske mere end 10-15 mål i løbet af forårssæsonen,og han kan få bolden sparket over stregen i de kommende pokalkampe ( Incl. Finalen .. )

Så jo jeg vender kåben og byder David Nielsen VELKOMMEN TIL FCM !!!

Jeg glæder mig til at se hvad han kan gøre på netop VORES HOLD, og tror altså at han kan bidrage med rigtigt meget :-)

Jan / sjællænderen
Senest rettet af Altoriso 20. feb 2005, 16:09, rettet i alt 1 gang.

TBM FCM

Re: 2. pladsen....og DN

Indlæg af TBM FCM »

jeg synes det er et kanon køb.
David har den vildskab som jeg mener FCM har manglet lidt siden vi solgte Lundberg.
han har det der skal til hvis vi skal blive i toppen i supen.

VELKOMMEN DAVID

Fuck det er fed

thomas

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Flere trænere, bl.a. Johnny Petersen i FCN, har udtalt, at David Nielsen ikke var en spillertype, man ønskede i klubben.

Stor ros til Ørgaard for at vise sociale hensyn og at give de fortabte en chance.

Hvis det var en spiller, jeg ikke brød mig om, ville jeg i hvert fald skide den 2.plads et stykke.

Men lad os glemme gammelt nag, byde David N. velkommen og frem for alt håbe, at han arter sig vel. Det er han sikkert også gjort klart.

Allan B.

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg er blevet noget mere positiv efter vi tilsyneladende har sikret os en ny angriber.

En 2. plads tror jeg dog ikke på. Kan vi få en 4.plads og adgaNG TIL uefa CUPPEN VIL JEG VÆRE glad

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Kun 2. pladsen i ligaen og Pokalen giver adgang til UC. Tilgengæld giver top 4 en plads i RL.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Allan B. skrev:
-------------------------------------------------------
> Stor ros til Ørgaard for at vise sociale hensyn og
> at give de fortabte en chance.

Aaargh - er du ikke lidt ude og drømme nu? Så skulle GF være den mest sociale klub i DK eller?

> Hvis det var en spiller, jeg ikke brød mig om,
> ville jeg i hvert fald skide den 2.plads et
> stykke.

Kunne du også lide ham, efter han sparkede Tommasberg ned, så han blev fodboldindvalid?

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Korrekt, men en plads i pokalfinalen mod Brøndby (som sandsynligvis bliver mestre) sikrer os en plads i Europa. Vi skal "bare" slå Horsens i semifinalen, så måske er det det Mose hentyder til?

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Det er en mulighed! Men pt. ser FCK ret stærke ud og der er vidst en god chance for, at de slår Brøndby!

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Ja, men så må vi jo "bare" vinde over FCK i finalen - hvis de altså kan slå Fremad Amager i kvartfinalen

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Jeg gad ellers godt have revanche mod brøndby i finalen i cuppen

Besvar