Som de faktisk godt kunne gøre mere ud af at kommentere i studiet...
Altså Duelund går sgu da ned og scorer på mindst en af de potentielle friløbere ikk??
EDIT : og så tog de det faktisk lige op
Godt så
Man kan nogen gange undrer sig over de eksperter og tv's dækning.974 skrev: ↑5. mar 2018, 22:08Jeg synes også at de offside fejldomme har en stor, stor betydning!
Som de faktisk godt kunne gøre mere ud af at kommentere i studiet...
Altså Duelund går sgu da ned og scorer på mindst en af de potentielle friløbere ikk??
EDIT : og så tog de det faktisk lige op![]()
Godt så
Så du ville have skiftet Hamid ind i stedet for Dovbyk?
Det kaldes kommunikation
yes, Hamid i front, og dovbyk som midtstopper.
Enig, jeg er også positivt overrasket over ham. Hellere han kommer frem til 2-3 store chancer og brænder alle på frit mål, end at han bare indgår i pasningsspillet og ellers er anonym. Jeg var meget skeptisk overfor ham da vi hentede ham, men jeg tror på han kan blive en succes, selvom han nok først skal lære engelsk og lære kulturen at kende, men indenfor 1 år tror jeg han er klar til at spille fast.Christian skrev: ↑6. mar 2018, 08:22Jeg kan se at tipsbladet kårer Dovbyk som kampens værste spiller.
Jeg synes faktisk han leverede at ret lovende indhop og udviste temmelig gode spidskompetencer. Ja han afsluttede skidt og skulle have afleveret mindst den ene af gangene, men han formåede at være det rigtige sted, var en super opspilsstation og afdriblede fornemt flere mand i en situation.
Vi har før kæmpet med spilleres tunnelsyn og jeg har tillid til at trænerne også får løst det flot denne gang og så har vi altså bare en angriber med stort potentiale.
CasperBW skrev: ↑6. mar 2018, 10:07
´
Jeg synes ikke den her statistik http://www.superliga.dk/kamp/2017-2018/ ... idtjylland passer med det jeg sad og så hjemme i tv'et(sygdom). Havde vi virkelig så markant et spilovertag i 85 minutter? Jeg så os som klart dominerende de første 40 minutter, og periodevis i 2. halvleg, men ellers synes jeg egentligt SIF ofte var tæt på at blive farlige, men måske statistikken ikke regner det for noget, hvis det ikke bliver til skud(?).
Nej, det er faktisk ganske logisk. Hamid og Sanneh passer bedst ind på to positioner, hvor vi ikke har solgt ud. Førstevalget fra efteråret er der stadig på deres positioner.