Transfer vinter 2018
Re: Transfer vinter 2018
Alexander Sørloth-handlen er på hold lige nu. Det skriver Sky Sports. Årsagen er, at FC Midtjylland angiveligt vil have en erstatning på plads før, at man endelig takker ja til buddet fra Crystal Palace. Ifølge det britiske medie har FC Midtjylland problemer med det. Uret tikker.... og det er naturligvis en sag, som vi følger tæt
Ohi Anthony Omoijuanfo siges at være en FCM har holdt øje med i lang tid
Har et år tilbage.
Har et år tilbage.
Hvis jeg har forstået reglerne om solidaritetspenge korrekt, vil FCM få omkring 100.000-150.000kr for Fischer handlen, såfremt prisen FCK betaler Mainz er 20 millioner kr. Ajax og AGF får også nogle, Ajax mest af alle (bortset fra Mainz selvfølgelig).
Det er åbenbart ikke sikkert, at et salg af Sørloth medfører indkøb: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... -soerloth/
Ekstrabladet melder salget af Sørloth utrolig tæt på. De har snakket med Svend 
I ekstrabladet live tv. Var de igennem til Dubai reporter, der sagde: måske over 112-115 millioner, men handlen er ikke færdig endnu.
Ekstrabladet live.
Reporteren fra Dubai.
Udtaler at FCM vil gøre noget, men at det ikke er de 3 spillere der rygtes om.
Men at beløbet på Sørloth er så højt nu og det ikke længere afhænger af at FCM kan få en erstatning ind for AS.
Reporteren fra Dubai.
Udtaler at FCM vil gøre noget, men at det ikke er de 3 spillere der rygtes om.
Men at beløbet på Sørloth er så højt nu og det ikke længere afhænger af at FCM kan få en erstatning ind for AS.
Er det helt utænkeligt, at hente Mayron George fra Lyngby(Randers). Ved godt han har sine udfald - men topniveauet er ret godt.
Ham ville også være en økonomisk fornuftig signing.
Ham ville også være en økonomisk fornuftig signing.
Det engelske vindue lukker det ikke klokken 01 dansk tid, altså 1 februar
Nu er der vel forskel på 2. bundesligaen og næstbedste hollandske og østrigske række. 2. bundesligaen er en god liga med en stærk økonomi.
[/quote]
Det vil jeg ikke anfægte. Men value for money kan vel ret beset findes i alle ligaer?
[/quote]
Såklart. Men en angriber på 24, der spiller i næstbedste hollandske eller østrigske række, tror jeg bare ikke er meget bedre end den række han spiller i. Smartodds' rapporter desuagtet
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... ore-ligaer
Ifølge tipsbladets artikel lukker Englands vindue klokken 23:59 i aften, men de er jo en time bagud ift os, så måske det er klokken 00:59 vores tid? Jeg er faktisk ikke sikker.
Ifølge tipsbladets artikel lukker Englands vindue klokken 23:59 i aften, men de er jo en time bagud ift os, så måske det er klokken 00:59 vores tid? Jeg er faktisk ikke sikker.
Har ikke lige en kilde, men er ret sikker på det engelske transfervindue lukker kl. 23 lokal tid
Edit: Nu med kilde – http://www.bbc.com/sport/42514389