Billig angriber til salg...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
johnnynielsen

Re: Billig angriber til salg...

Indlæg af johnnynielsen »

Lige præcis..

Nielsen

Måske til FCM

Indlæg af Nielsen »

http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1285

Ihvertfald iflg HF.

Ingen tvivl om han er en rigtig dygtig spiller, men han har lidt et iltert temprement. Men okay, kan han bruge det positivt så vil han være en klar gevinst.

jakob88

Re: Måske til FCM

Indlæg af jakob88 »

Selvom nogle måske vil være imod at få David Nielsen i FCM truppen, tror jeg faktisk at han vil kunne tilføre holdet mange offensive kvaliteter.....
For min skyld gerne, David Nielsen

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Og så slipper vi jo også for han laver mål mod os :-) syntes jeg kan mindes en tur til Aalborg, hvor han ødelagde dagen for os.

johnnynielsen

Han ødelægger min dag ved bare at gå på banen, så hvis han tager til udlandet er jeg først glad...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tilslutter mig denne holdning, selvom den ikke er videre moralsk. Men jeg kan simpelthen ikke døje den mand. Det burde ikke være muligt at være så dum. Manden kommer hjem til DK med en kæmpe pose penge og et ganske ok talent der hører til i den bedre halvdel af superligaspillerne. Alligevel har han nu formået at smide sine penge og job væk... Ikke videre genialt. Og så synes jeg desuden kun et skifte kunne have kommet det mindste på tale hvis han havde været gratis...

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

så tror jeg ikke i bliver glade i et stykke tid...

men mon ikke når david sparker guld til heden i alligevel bliver lidt glade bare en smule bare lidt :)

JIIIHAAAA David Det er sq konge.

thomas

johnnynielsen

20 mål i foråret og guldet til heden kan vel godt få mig til at blive lidt glad igen..

Besvar