Andreas Poulsen.
Re: Andreas Poulsen.
jeg har overvejet om DEN debat skulle over i en tråd omhandlende lige præcis DEN kamp
?
- DenStolteJyde
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er jeg den eneste der vil være lidt vemodig, hvis A.P. sælges ? Havde sådan glædet mig til at følge ham her til foråret og se, om han nu var på vej med sit gennembrud. Naturligvis skal han også sælges hvis pengene er gode nok, men jeg vil komme til at savne ham og hans spil på venstre back. Håber lidt, at hvis Novak sælges, at vi så først sælger A.P. ved sæson afslutning, så han kan være med til at prøve, at hjælpe med at vinde vores 2 mesterskab, hvilket vi vel stadigvæk skal gå benhårdt efter.
Jeg er på samme hold. Jeg mener ikke bare, at det er lidt vemodigt, men det er også lidt problematisk. Det baserer jeg på, at hvis vi vil op og forsøge at spise kirsebær med de store i Danmark, særligt FCK, så skal FCM evne at holde så længe på talenter som Poulsen, at vi først kapitaliserer sportsligt og siden økonomisk. Fodboldverdenen ændrer sig hurtigt i tiden, og det er tydeligt, at den økonomiske hakkeorden også udnyttes til at plukke helt unge spillere, der skal FCM ramme balancen med fx. Andreas Poulsen.TrueWolfMidt skrev: ↑10. jan 2018, 08:53Er jeg den eneste der vil være lidt vemodig, hvis A.P. sælges ? Havde sådan glædet mig til at følge ham her til foråret og se, om han nu var på vej med sit gennembrud. Naturligvis skal han også sælges hvis pengene er gode nok, men jeg vil komme til at savne ham og hans spil på venstre back. Håber lidt, at hvis Novak sælges, at vi så først sælger A.P. ved sæson afslutning, så han kan være med til at prøve, at hjælpe med at vinde vores 2 mesterskab, hvilket vi vel stadigvæk skal gå benhårdt efter.
Det er naturligvis med alle relevante forbehold for, at man får en aftale man ikke kan afslå/spilleren vil bare afsted osv. Jeg tænker bare i et alt andet lige scenario, så er det vigtigt at FCM tør have is i maven ifht. at holde en halv eller hel sæson ekstra på spillere så unge som Poulsen, selvom der kommer gode (ikke fantastiske) tilbud.
Nogen der ved noget nyt om en eventuel kontraktforlængelse?
Vi har kun papir ham indtil december 2019 så vidt jeg kan se. For mig at se må det være en af Svend Graversens primære opgaver pt. En forlængelse med AP står højere på min ønskeliste end en forlængelse med Sparv.
Vi har kun papir ham indtil december 2019 så vidt jeg kan se. For mig at se må det være en af Svend Graversens primære opgaver pt. En forlængelse med AP står højere på min ønskeliste end en forlængelse med Sparv.