Så lidt af AGF-SIF kampen med det ene øje (AGF vandt iøvrigt 3-1)
Men fandt ud af at både Spelman og Amini er kommet i karantæne i kampen mod os d. 27.
Det er ikke så ringe endda
Spelmann fik da ikke gult, gjorde han? Mener kun, at det var Amini, som gjorde det.
ok - så har jeg måske lige misforstået det
De har måske nævnt at han var i karantænefare..
Men så må vi jo bare bruge "hadet" til ham under kampen haha
Sidste sæson var 35 point nok til mesterskabsslutspillet, dem har vi allerede så vi kan vel næsten føle os sikre på endnu en sæson i superligaen?
Sidste år havde vi i øvrigt 38 point da mesterskabsslutspillet begyndte, så vi skal kun have 3 point i de sidste 10 kampe for at kunne matche sidste år.. Men jeg vil blive rasende skuffet hvis 10 kampe ender med 3 point, det må jeg indrømme ..
Kunne virkelig godt leve med at FCK ikke kom med i det "sjove" slutspil - bare for at kunne håne dem lidt mere
Og med Sønderjyskes sejr fredag kom der lige endnu et hold med i kampen om 6. pladsen
Jeg har lige kigget på tabellen efter aftenens kamp. Hullet til nummer 4 er så stort, så medaljerne nærmest er fordelt. Det bliver et spændende forår med 2 hjemmekampe mod BIF. Hvis vi får vores angribere i gang igen, så set det godt ud. Svært at bevare pessimismen
Jeg har lige kigget på tabellen efter aftenens kamp. Hullet til nummer 4 er så stort, så medaljerne nærmest er fordelt. Det bliver et spændende forår med 2 hjemmekampe mod BIF. Hvis vi får vores angribere i gang igen, så set det godt ud. Svært at bevare pessimismen
Jeg er helt helt uenig. Der er lang veje igen, særligt med tanke på at der netop skal spilles flere kampe mod BIF og FCK i foråret. Begge hold har det været notorisk svært imod. Jeg er pessimist, indtil holdet beviser, at de kan måle sig med de andre bedste head to head. Desuden er det svært at være tilfreds med sæsonen - henset efteråret - hvis det ender med bronze og intet andet.