Transfer vinter 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2018

Indlæg af Mazter81 »

Steffen am skrev:
3. nov 2017, 22:49
Et af de spørgsmålstegn jeg har i den historie, er også meget omkring Rilwan, hvor står han.
Han ville gerne have statsborgerskab og så videre.

Nu får han ikke statsborgerskabet, men smutter formentlig til sommer.
Skal man så planlægge med Rilwan i truppen?

Som det ser ud nu, er der i hvert fald en for mange.
Men hvis Rilwan rejser og Borring ikke bliver yngere, synes jeg det giver god mening med Kroon i truppen, specielt han finder sit A-game, som han har vist til træning, men ikke til kamp endnu.
Vi skal forvente meget af vores spillere ifht at ville forbedre sig. Det bør være et basalt krav for enhver fodboldspiller, men det synes jeg nu lige er at sætte forventningerne for højt.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

YES YES YES Sanneh til Fcm I 4 år. Super. Lækkert. Fedt. Bravo. Optur. Grineren. Vildt. Sejt. Fcm vores fantastiske dejlige klub. Tak.
Senest rettet af TrueWolfMidt 5. nov 2017, 09:16, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

TrueWolfMidt skrev:
5. nov 2017, 09:13
YES YES YES Sennah til Fcm I 4 år. Super. Lækkert. Fedt. Bravo. Optur. Grineren. Vildt. Sejt. Fcm vores fantastiske dejlige klub. Tak.
Lad os lige få den endegyldigt på plads inden vi jubler. Men ville absolut være en fin signing !

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... idtjylland

THenry

Indlæg af THenry »

Så blev denne dejlige handel bekræftet. Tror på, at han kan være med til at stabilisere vores vakkelvorne defensiv.

4 år til Sannah i FCM, hvor vi betaler "en mindre transfersum" til Horsens. Det lader til, at Horsens' upside på denne handel er en videresalgsklausul.

https://www.fcm.dk/nyheder/klubben/fc-m ... arr-sanneh

http://www.achorsens.dk/ac-horsens-sael ... arr-sanneh

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

THenry skrev:
5. nov 2017, 09:56
Så blev denne dejlige handel bekræftet. Tror på, at han kan være med til at stabilisere vores vakkelvorne defensiv.

4 år til Sannah i FCM, hvor vi betaler "en mindre transfersum" til Horsens. Det lader til, at Horsens' upside på denne handel er en videresalgsklausul.

Det kan godt ligne, at Horsens og Fcm har noget kørende. Ja hvem ved, måske der også er lavet udlåns aftaler, så Horsens lejer et eller 2 talenter fra akademiet så de ikke står helt skidt, når foråret starter op igen. Super for os og godt han ikke kom til Brøndby. Nu skal vi bare holde tungen lige i munden, eller snuden i sporet og fastholde vores 1 plads indtil juleferien, så bliver foråret helt vildt spændende.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det er dælme en supersigning!!

Sahl

Indlæg af Sahl »

Synes det er en meget fornuftig handel. Man må dog håbe, at det kun er Novak der skal viderer til vinter!

ben2han

Indlæg af ben2han »

Sahl skrev:
5. nov 2017, 11:00
Synes det er en meget fornuftig handel. Man må dog håbe, at det kun er Novak der skal viderer til vinter!
Jamen rejser Novak, så skal der en mere ind, Koscmar har simpelthen ikke været god nok, og der mangler konkurrence i midtforsvaret og målmandsposten.

Sahl

Indlæg af Sahl »

ben2han skrev:
5. nov 2017, 11:33
Sahl skrev:
Jamen rejser Novak, så skal der en mere ind, Koscmar har simpelthen ikke været god nok, og der mangler konkurrence i midtforsvaret og målmandsposten.
Det tror jeg også på, at der kommer! spørgsmålet er vel om Kian er her som nogle har antydet. Så ville man stå med et svækket forsvar i min optik. Synes da bestemt Sannah er et godt køb og har selv været tilhænger af man fik ham! men ikke på bekostning af Kian. Novak må vi nok anse som væk og tror også vi får en god pris for ham.

THenry

Indlæg af THenry »

TrueWolfMidt skrev:
5. nov 2017, 10:06
THenry skrev:
5. nov 2017, 09:56

Det kan godt ligne, at Horsens og Fcm har noget kørende. Ja hvem ved, måske der også er lavet udlåns aftaler, så Horsens lejer et eller 2 talenter fra akademiet så de ikke står helt skidt, når foråret starter op igen. Super for os og godt han ikke kom til Brøndby. Nu skal vi bare holde tungen lige i munden, eller snuden i sporet og fastholde vores 1 plads indtil juleferien, så bliver foråret helt vildt spændende.
Det er bestemt oplagt. Tychosen har haft en rigtig god udvikling i Horsens, og det er oplagt, at hans lejemål bliver forlænget frem til sommer. Så længe vi har NK, så har vi ikke brug for Tychosen.

Derudover har der tidligere været snak om at udleje Riis og Kroon til Horsens, og med vores voldsomt store trup in mente, så skal vi have sendt spillere ud på lån, og hvis vi Horsens vil være med til at udvikle nogle af vores unge spillere, så kan det blive win-win-win som eksemplet med Mads Døhr Tychosen.

THenry

Indlæg af THenry »

Sahl skrev:
5. nov 2017, 11:46
ben2han skrev:
Sahl skrev:
Det tror jeg også på, at der kommer! spørgsmålet er vel om Kian er her som nogle har antydet. Så ville man stå med et svækket forsvar i min optik. Synes da bestemt Sannah er et godt køb og har selv været tilhænger af man fik ham! men ikke på bekostning af Kian. Novak må vi nok anse som væk og tror også vi får en god pris for ham.
Ift. Kian synes jeg det mest interessant er, om han har informeret klubben om, at han gerne vil prøve et sidste udlandseventyr, hvis muligheden opstår i løbet af et af de kommende transfervinduer, eller om der rent faktisk er et konkret bud på ham fra udlandet?

Hvis man læser Svend Graversens udtalelse i dag, så er der ingen tvivl om, at der kommer et salg af forsvarsspiller(e) i de kommende vinduer.

"Vi udviser rettidig omhu ved at hente Sanneh nu, så vi er rustet, hvis der skulle komme udskiftninger i forsvaret i de kommende vinduer, siger Svend Graversen".

Novak er jo i gennem længere tid blevet lovet, at han kan komme videre, så jeg anser det som 100 % sandsynligt, at han senest bliver skudt af til sommer, og så er der jo en del snak om Kian, som jeg har svært ved at vurdere, hvor konkret det er.

Jeg tror dog, at man vil gå langt for at fastholde den nuværende trup, hvis vi stadigvæk ligger godt til, når vi går på vinterpause. I dette tilfælde vil det være dårlig timing at sælge Kian midt i en sæson, hvor man kan vinde mesterskabet, og det vil derfor være mere naturligt, at han får lov at skifte næste sommer, hvis der altså er noget om snakken.

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Super signing af Sannah... Jeg synes vores forsvar er for tyndt som det ser ud pt... Jeg ser Sannah glide ind som een af de 4 foretrukne til 3 mandsforsvaret. Halsti synes jeg er super fejlplaceret i det forsvar hvor vi mangler speed. Vi er efterhånden lette at læse, fordi vi bliver fanget, når vi taber bolden og modstanderen smider en bold op til en hurtig angriber eller ned i bagrummet.

Kochsmar synes jeg har været ok. Han har givet ro og er god til at fordele boldene, men ja han er ikke den hurtigste knallert på havnen.

Kian, Sannah og Novak kunne være et godt forsvar med Kochsmar som god back up ved skader eller karantæner.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg håber købet af Sanneh er en direkte forstærkning. Et forsvar med Kian, Sanneh og Novak ville være stærkt. Hvad tror folk tæt på klubben? Kan Kian være på vej videre? Og hvad med Novak? Der er meget stille omkring ham synes jeg.

Korcsmar har været en skuffelse. Han er bare ikke god nok, måske er det ham der skal videre?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Et forsvar med Kian - Sanneh - Novak lyder som drømmen for mig. Jeg håber, vi kan holde sammen på det i vinter, men det kan godt være, udlængslen hos særligt Novak er for stor.
ben2han skrev:
Det der forstår jeg intet af. Hvis der skal ske noget på målmandsposten, er det da afgang. Vi har jo skrevet med Hamid og har i forvejen to keepere med Superliga-erfaring. Det er rigeligt. Falkesgaard smutter forhåbentlig som planlagt, ellers bliver det et problem.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
6. nov 2017, 17:33
Et forsvar med Kian - Sanneh - Novak lyder som drømmen for mig. Jeg håber, vi kan holde sammen på det i vinter, men det kan godt være, udlængslen hos særligt Novak er for stor.
ben2han skrev:
Det der forstår jeg intet af. Hvis der skal ske noget på målmandsposten, er det da afgang. Vi har jo skrevet med Hamid og har i forvejen to keepere med Superliga-erfaring. Det er rigeligt. Falkesgaard smutter forhåbentlig som planlagt, ellers bliver det et problem.
Ben2han troller bare

Låst