DBU Pokalen 17/18
Re: DBU Pokalen 17/18
Ja. Det er ikke den bedste lodtrækning for os selv, men jeg glæder mig dog over, at flere af de værste konkurrenter til pokalen møder hinanden eller også har svære kampe. FCN skal formentlig til Hobro, og Brøndby eller FCK bliver elimineret. Derudover er der flere Superligahold, der møder hinanden. AGF og Horsens er allerede slået ud, så kan vi komme forbi OB, så kan det se godt ud i næste runde.
-
Steffen am
Samlet overblik for 4. runde
FC København - Brøndby
HIK/Silkeborg IF - Lyngby Boldklub
OB - FC Midtjylland
Jammerbugt FC - Vendsyssel FF/SønderjyskE
Hobro-Vejgaard/FC Nordsjælland
AaB - FC Helsingør
FC Fredericia - HB Køge
Holbæk - Randers FC
FC København - Brøndby
HIK/Silkeborg IF - Lyngby Boldklub
OB - FC Midtjylland
Jammerbugt FC - Vendsyssel FF/SønderjyskE
Hobro-Vejgaard/FC Nordsjælland
AaB - FC Helsingør
FC Fredericia - HB Køge
Holbæk - Randers FC
Isoleret set en halvuheldig lodtrækning, men i det store perspektiv rigtig fint at få elimineret et københavnsk hold og med lidt held måske FCN.
Det er ikke den bedste lodtrækning, men vi plejer jo egentlig at have styr på ob... og desuden.... tænker BIF er mere trætte af lodtrækningen.... og desuden er det bare en del af hele pokalånden... du kan trække gode og mindre gode modstandere... 
Det bliver ikke nemt mod OB, men jeg tror de er mere ærgerlige over lodtrækningen end vi er 
Ser ud til at kampen er blevet programsat til d. 25.10 kl 18:00 https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... owid=60284
-
Steffen am
Hvis andre overvejede det samme som mig.
5. runde (kvartfinaler): - Lodtrækning onsdag den 6. december kl. 20.00
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... leterminer
4 ud af 8 pladser besat.
FC Midtjylland
FC Fredericia
Randers FC
Hobro
Vinder HIK/Silkeborg - Lyngby
Jammerbugt - SønderjyskE
AaB - FC Helsingør
F.C. København - Brøndby
5. runde (kvartfinaler): - Lodtrækning onsdag den 6. december kl. 20.00
https://www.dbu.dk/turneringer_og_resul ... leterminer
4 ud af 8 pladser besat.
FC Midtjylland
FC Fredericia
Randers FC
Hobro
Vinder HIK/Silkeborg - Lyngby
Jammerbugt - SønderjyskE
AaB - FC Helsingør
F.C. København - Brøndby
Takker endnu engang Hobro for en sejr over FCN. Bortset fra vinderen af FCK/Brøndby er det vel næsten Lyngby, der er det værste hold tilbage.
Vi har et rimelig godt tag på Randers, Hobro, Aab og Silkeborg. Helsingør taber vi ikke til igen, og et evt. førstedivisionshold skal vi ganske egentligt slå.
Sønderjyske og Lyngby er hold, som vi skal slå, selvom de til tider har voldt os problemer, og så er der naturligvis Brøndby/FCK, som den helt store hindring på vejen mod den pokal, som jeg meget gerne snart vil prøve at vinde
Det bliver spændende at se, hvordan lodtrækningen d. 6. dec. falder ud.
Vi har et rimelig godt tag på Randers, Hobro, Aab og Silkeborg. Helsingør taber vi ikke til igen, og et evt. førstedivisionshold skal vi ganske egentligt slå.
Sønderjyske og Lyngby er hold, som vi skal slå, selvom de til tider har voldt os problemer, og så er der naturligvis Brøndby/FCK, som den helt store hindring på vejen mod den pokal, som jeg meget gerne snart vil prøve at vinde
Det bliver spændende at se, hvordan lodtrækningen d. 6. dec. falder ud.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hobro mod Fcm i pokalen.
God lodtrækning, dem plejer vi at have styr på
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hele udebane afsnittet i Hobro skal fyldes med Fcm tilhængere og sejren skal til heden sammen med 3 point.
3 point i pokalturneringen?
- UlvenFraNord
Super lodtrækning, vi tager the double denne sæson 
-
Steffen am
Tjah, så god var den vel heller ikke.
Alle holdene hjemme undtaget FCK/BIF havde været at foretrække. FCK/BIF hjemme havde måske ikke været at foretrække isoleret set mht. At nå finalen, men ifht. At vinde turneringen havde det nok været den bedst mulige lodtrækning.
Ligeledes må Fredericia, Silkeborg, Randers, AaB og Sønderjyske betragtes som dårligere spillende end Hobro i år, hvorfor de alle havde været at foretrække.
For mig at se har vi fået den 3-4. Værste lodtrækning af 14 mulige scenarier(7 hold ude/hjemme).
Dog en kamp vi kan og skal vinde, men at kalde den super er en overdrivelse imo. Det jeg glæder mig mest over er, at FCK/BIF skal møde et Superliga hold ude, så de kan risikere at ryge ud.